Seitsemännen Harry Potter-kirjan nimi tulee olemaan "Harry Potter ja Voldemortin pako". Uskokaa minua, minä tiedän tämän 110% mahdollisuudella, koska se ilmoitettiin minulle unessa.
Seitsemännen kirjan nimi.
16
1794
Vastaukset
- Lemminkäinen Loverman
"Harry Potter ja Lemminkäisen temppeli". Tämä on varmaa. Ior Bock kertoi.
ole vielä paljastettu. Rowling kyllä kertoo, sitten kun on sen aika.
- anonymiteetti
Kampaan kyl lettini jos toi pitää paikkansa. Sittenhän se nähdään. :)
- ...
lupaan tatuoida naamasi kuvan perseeseeni jos olet oikeassa.
- Vanaja
Joudun kumoamaan väitteesi täysin.
Nimittäin J.K. Rowling ei missään tapauksessa antaisi tuollaista nimeä kirjalle, koska nimi kertoo mitä tapahtuu.
Mietipä nyt, ei esim. Puoliverinen prinssi-nimi kertonut mitä kirjassa tapahtuu, eikä kuka on prinssi. (Tässä en nyt prinssin nimeä spoilauksen takia mainitse.)
Jos nimi olisi Voldemortin pako, niin siinähän kerrottaisiin, että Voldemort pakenee.
Elikä, kumottu väite. - Sugarcube
Vanaja kirjoitti:
Nimittäin J.K. Rowling ei missään tapauksessa antaisi tuollaista nimeä kirjalle, koska nimi kertoo mitä tapahtuu.
Mietipä nyt, ei esim. Puoliverinen prinssi-nimi kertonut mitä kirjassa tapahtuu, eikä kuka on prinssi. (Tässä en nyt prinssin nimeä spoilauksen takia mainitse.)
Jos nimi olisi Voldemortin pako, niin siinähän kerrottaisiin, että Voldemort pakenee.
Elikä, kumottu väite.Samaa ajattelin minäkin, mutta sie ennätit kirjoittaa ensinnä.
Ei Row antaisi kirjalle nimeä, joka kertoisi liikaa kirjan tapahtumista. - ValkeaMaagi
Sugarcube kirjoitti:
Samaa ajattelin minäkin, mutta sie ennätit kirjoittaa ensinnä.
Ei Row antaisi kirjalle nimeä, joka kertoisi liikaa kirjan tapahtumista.Ei se varmasti antas Voldemortin pakoa nimeksi. EIKÄ Lemminkäisen temppuliä... meinasin Nauraa sisukseni ulos.
Sen nimi on luultavasti jotain tosi... hym... "outoa". Jotain mikä herättää mielen kiinnnon Vanaja kirjoitti:
Elikä, kumottu väite.ja se olikin tosi epäselvää kuka se prinssi sitten oli.... sen osasi arvata. samoin kuin kaikki muut tapahtumat kirjassa. tai en osannut odottaa, että rowling olisi käyttänyt niin paljon fanficcejä pohjana...
- Clazu-74
Ko Jerry Cotton & G äijät XXX-rated
Tässä taannoin näin unta, että ystäväni yritti tappaa minut aaveita kuhisevalla laivalla, ja demonikissajoukko yritti auttaa minua. Uskon tämän olleen totta, joten välttelen sekä ystävääni että laivoja.
- Turpa
Uskoisin, että sen kirjan nimi tulee jollain lailla liittymään Voldemortiin kuitenkin.
- ValkeanMaaginOppipoika
Voisikohan sen kirjan nimi olla Albuksen kaarti
- Sam
Kaikkien tähänastisten kirjojen nimet on olleet sellaisia, ettei niitä ole edellisten kirjojen perusteella voinut päätellä. Niissä on aina esitelty jotain mielikuvituksellista ja ihan uutta.
Viisasten kivi
Salaisuuksien kammio
Azkaban
Liekehtivä pikari
Feeniksin kilta
Puoliverinen prinssi
Noitahan olisi ollut oikeasti ihan mahdoton arvata etukäteen. Eiköhän nytkin vain käy niin. Nimi tulee olemaan yllätys ja usein vielä aika pitkälle kirjaa luettaessakin nimen merkitys on yllätys, joka paljastuu kokonaisuudessaan vasta lopussa.- Miss Snape
Paska puhetta koko aihe..
- jakautunutkaksimielisyys
Minusta tuntuu, että viimeisen kirjan nimi liittyy jotenkin arpeen tai hirnyrkkiin. Tai sitten se on vaan "Harry Potter ja lordi Voldemort/pimeyden lordi", mikä olisi kyllä aika tylsä nimi. Toivoisin jotain yllätyksellistä.
Muuten on aika tyhmä juttu jos J.K lainailee paljon ficceistä tai ajattelee liikaa mitä fanit haluaa. Niin kirjasta tulee tylsä ja lällyromanttinen!
Oikeasti se nimi tulee olemaan "Harry Potter ja salaperäiset rakkauskirjeet puoliveriselle prinssille". Eikä minun edes tarvitse sanoa kuinka varmaa tietoa tämä on. Kuulin sen erittäin juopuneelta taholta!
- roskapostimies1
Loogisesti ajatellen nyt on esineen vuoro esiintyä nimessä, koska kirjojen nimet ovat noudattaneet tiettyä kaavaa(?)
-Viisasten kivi (esine)
-Salaisuuksien kammio (paikka)
-Azkabanin vanki (henkilö)
-Liekehtivä pikari (esine)
-Feeniksin kilta (paikka/henkilöryhmä?)
-Puoliverinen prinssi (henkilö)
Seitsemännen on siis oltava esineen nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104