Tämän illan(23.5) jaksossa soi joku Hallelujaa-kappale kun Marissa tuli Ryanin luo sinne remontissa olevaan taloon. Tietääkö kukaan kuka sen esittää? Ja onko nimi toi Halleluja?
Biisin nimi?!?!
5
669
Vastaukset
- o.c. tyttö
biisin nimee mä en valitettavasti tiedä, mut ainaki idolsissa se henna laulo sen.. netistä varmaan löytyy ja googletat.. :) mä voin yrittää kans ettii, mut en kyl oo varma löydänkö..
- o.c. tyttö
en nyt tarkalleen löytänyt laulajan nimeä, sen biisin on laulanut tosi moni.. sanat voit käydä kattomassa vaikka osoitteesta: www.letssingit.com
kirjota oikeeseen yläreunaan search-kohtaan hallelujah ja vaihda artistnamen tilalle songname.. sieltä löytyy pitkä lista eri laulajia. painat esim. Elisa-kohdan "hallelujah" sanaa, niin saat lyricsit esiin... :)- Florentia
Käynkin heti kattoos jos löytäisin!!
- määtierän!
katokku viittii ees vähä googletella.. ;)
oon ite joskus kuunnellu ton.. - ................
määtierän! kirjoitti:
katokku viittii ees vähä googletella.. ;)
oon ite joskus kuunnellu ton..Jeff Buckley - Hallelujah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635