Hei kaikki!
Onko kenellakaan kokemusta polkupyoran ostosta Dublinista, missa on mahdollisia liikkeita ja miten voisi loytaa kaytettyja pyoria?
Olen asunut taalla nyt kuukauden ja tarvitsisin kipeasti tata tietoa!
Kiitos hirveasti avusta!
Pyoran osto Dublinista?
7
652
Vastaukset
- verneris
luuletko että suomessa tiedetään irlannin pyöräliikkeistä ?
- Minja
niille monille suomalaisille, jotka ovat asuneet Irlannissa jossakin vaihessa!
- väinö
Minja kirjoitti:
niille monille suomalaisille, jotka ovat asuneet Irlannissa jossakin vaihessa!
suomalainen nyt menee ensimmäiseen pyörkauppaan ja ostaa jotain
kyllä paikalliset tietävät paremmin mistä löytää edullisen
- stemm
Kuulin just tänään että UCD:n lähellä on hyvä kauppa, joka myy lähinnä käytettyjä. En valitettavasti tiedä tarkempaa osoitetta. Voin postata tänne kun saan selville. Olis itselläkin tarkoitus käydä.
- Dublin 4ever
Heippa,
ootko kattonu Buy and Sell lehdesta? Taa lefti on myos netissa. Ja joissakin kaupoissa (esim. Tesco) on ilmotustaululla myytavana olevia tavaroita.- Minja
tosi paljon vinkeista!
Pitaa tsekata noi...loysin kylla yhden paikan jo, mutta hinnat kaytetyista oli aivan hirvean korkeat...kokeilen nyt noita!
Kiitti! :) - siisii.
Minja kirjoitti:
tosi paljon vinkeista!
Pitaa tsekata noi...loysin kylla yhden paikan jo, mutta hinnat kaytetyista oli aivan hirvean korkeat...kokeilen nyt noita!
Kiitti! :)Me ei löydetty mistään käytettyjä kohtuuhintaan, joten ostettiin uusi n. 100e:llä, Blanchardstownin shopparilla oli pyöräkauppa. Joskin pyörä oli halvin ja laadultaan aika heikko, jos moisen hankkii niin saa varautua fiksailemaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738