Hormoni-annokset mietityttää

Dansq

Olisin kysellyt teiltä kohtalotovereilta, minkä suuruista hormonimäärää joudutte piikittämään koeputkihedelmöitykseen valmistautuessanne? Itselläni käytössä Conal-F ja annoksena 300 IU. Aluksi pistelin 225 IU, joka ei kp 7 mennessä ollut tuottanut kuin kuusi kunnollista ja kaksi epävarmaa munista. Annoksen noston jälkeen tosin alavatsassa on alkanut olla melkoista tuntemuksia, joten ehkä tämä määrä nyt tehoaa... 300 kuulostaa vaan hurjan korkealta annokselta 24-vuotiaalle ja vaikutukset mielialaan ja vointiin ovat karmeat! Mites muilla?

8

1162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppana

2 hoito ja se oli helpompi kestää kun 1 hoito vaikka oli pienemmät annokset. Sulla on sopiva määrä munasoluja ettei tule hyperiä, parempi 6 kunnollista munasolua kun 25 epäkypsää tai tyhjää munista.

• -H-

eilen aloitin pistämään puregonia ja annos on 150. ultra ens tiistaina. tuntuu kovin pieneltä tuo määrä.. edessä ICSI viikolla 23. saas nähdä miten käy ;) en elättele minkäänlaisia toiveita.

• Sipuli

Moi,

Mulla oli tuo sama annostus 150IU IVF-hoidossa ja saaliiksi saatiin 16 munarakkulaa. En tiedä vielä oliko kaikissa munasolu sisällä. Mutta ainakin mulla tuo "pieni" annostus riitti tuottamaan sopivan määrän.

• takana...

kaksi hoitokertaa. Ekassa annokset 250-350. Tässä toisessa 400-450. Kumpikaan pistoshoito ei tuottanut munasoluja joten hoidot jäivät kesken.

• anne(li)

Mulla kokeiltu kaksi ivf:ää ja molemmat lopetettu kesken.Ekassa gonal-f 250 IU ja tuloksena ei ainuttakaan rakkulaa.Toisessa gonal-f 300 IU ja tuloksena viisi vähän kasvanutta rakkulaa,jotka kuitenkin surkastuivat.Hoito keskeytettiin toissa viikolla. Olen 27-vuotias. Syksyllä kokeillaan ehkä lyhyellä kaavalla.

• Eikö lääkärisi kertonut lahjamunasoluhoitovaihtoehdosta.....?Taisimme palstalla aikaisemmin sun kanssa siitä hoidosta vaihtaakin ajatuksia..?Muistatko?Tsemppiä ja onnea kovasti sulle(ja KAIKILLE!)jatkoon!!!!!Halit!!!!!!!!:)

• -Mimmi-

Minä piikitin vain 100 IU kuusi päivää. PCO:ni ansiosta kuitenkin kehittyi reilut 20 munarakkulaa kummallekin puolelle... Hoidot keskeytettiin tänään.

• Jasmiina

Piikittelin 5 ensimmäistä päivää Puregonia 175iu ja sitten se laskettiin 150iu jotka pistin 3pvää ja viimeisenä päivänä vain 100iu:ta ja tulos: 38 follia joista 30munasolua ja niistä 18 hedelmöittyi ja 1 alkio siirrettiin ja 16 meni pakkaseen. Hyperinhän täsä follimäärästä sitten kehittyi ja olin sairaalassa tipassa mutta nyt kaikki hyvin ja pp7 menossa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe