Niin sitä pitää.
Jo 180 000 nimeä (klo 0:01) boikotissa
1
136
Vastaukset
- keisari
ÄLY hoi, Lordi on julkkis, ja on itse tuonut kasvonsa julkisuuteen jo vuonna 1999! Tällöin LORDI itse antoi Hesarin toimittajan kuvata itsensä NYT-liitteeseen.
Jos esim. Ville Valo alkaisi nyt yhtäkkiä pitää naamaria, ja sanoisi "Mie toivosin ettei kukaan näyttäisi miun kasvoja, ettei miun elämäntyöni tuhoutuis", niin kuka ottaisi hänet vakavasti? Miten näin epäjohdonmukaista ja tyhmää pyyntöä voisi kukaan noudattaa?
Tai entä jos Harri harkimo alkaisi pitää naamaria ja sanoisi saman? Väitättekö ettei lehdistöllä olisi oikeutta julkistaa tämänkin miehen kasvokuvia jotka on aikaisemmin otettu täydessä yhteisymmärryksessä hänen kanssaan?
Kuinka VITUN typeriä Suomalaiset ovat kun TÄMÄ synnyttää kansanliikkeen? Miettikää nyt vähän, voisiko LORDIKIN (Tuo suuri jumalolentonne) olla hiukan väärässä! Olihan alusta lähtien täysin selvää että viisuvoittajan kasvot tulevat julkisuuteen. Ei kukaan voi Suomessa olla tunnettu muusikko, ja kasvoton. Todella lapsellista nostaa siitä joku meteli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854