Tornion kaupunginjohtajana toimiessaan Hannes Manninen (KEPU) "unohti" parikin kertaa kunnallisvaalivuonna kertoa kaupungin oikeat talousluvut ja niiden edellyttämät karsinta- sekä säästötoimet julkisuuteen ennen vaaleja. Se "valoisampi vaihtoehto" pärjäsi tällä taktiikalla jo tuolloin.
Samaa taktiikkaa Manninen on noudattanut myös kuntaministerinä. Keväiseen kuntataloutta koskevaan välikysymykseen vastatessaan Manninen väitti, että kuntatalous on kohenemassa. Hallituksen oman muistion mukaan kuitenkin alijäämäisten kuntien määrän odotetaan kasvavan edelleen tulevina vuosina. Myös kuntien välisten erojen ennustetaan kasvavan. Tämän Manninen "unohti" kertoa vastauksessaan. Tällaista on KEPUn valoisa vaihtoehto kuntataloudessa.
KEPU on hallituksessa ollessaan lisännyt maan eri osien eriarvoisuutta.
Hannes Manninen on valehtelija
1
66
Vastaukset
- p-r-o-t-o-n-i
Minkäs koira karvoilleen voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479