..ajattelee, siis ihan oikeesti?
On muutaman päivän viikosta niin herttainen, hymyilee, juttelee, kertoo aivan kaikkia juttuja ja juttelee muutenki sellaisia mitä nyt kahestaan peitonalla sylikkäin jutellaan!?
Sitten taas, ja yleensä aina näin viikonlopun alkaessa, niinku perseeseen ammuttu karhu. Mikään ei oo hyvin tai oikein, ei puhu tai sano mitää, ei saa koskea, makaa vaan sängys ja kattoo tvtä, yksin!
Joo, tulee siitä sit joskus riitaaki, ja riidellähän ei oikein yksin voi, mutta ku se niinku ihan tahalla haluais riidellä jostaki? Sillä jos en mitään kysy tai sano, sitä jatkuu (on joskus jatkunu) monta päivää ja pahemmaksi muuttuu!?
Olis ihan kiva tietää mitä se oikein hautoo? Sillä kaikkee alkaa tuleen mieleen, ja tietenkin siitä pahimmasta päästä!
Mitä..
11
1339
Vastaukset
- hymy:)
sie taijat olla viel nuori..no mie kerron et sill on *pahat päivät* menos..elikäs PMS-oireita nuohan on ihan selevästi..kato googlesta jos et tiiä :))
- Googlaa itse
Eiköhän sulla nyt ole joku aukko sivistyksessä. Kaverihan kertoi, että ahdistus alkaa aina viikonloppusiin. Ei kaik kukaan PMS:stä viikottain kärsi - tai en minä ainakaan.
- voisiko olla
pms, vaihdevuodet, e-pillerit tai muu ehkäisy, muu hormoni myrsky, työväsymys, tai muu ärtymys. Hautoo jotain? Koita fiksuin keinoin miettiä tai selvittää mikä vikana. Tai jatka samaan malliin. Osaisiko täällä joku spekuloida?
- tiituska80
olla työväsymystä?
Itse ainakin olen pe-iltaisin aivan kuollut työviikon jälkeen ja la-aamutkin vielä menee todellakin "toipumiseen".
Ja tähän liittyen onko teillä aina viikonlopuiksi paljon suunnitelmia, ohjelmaa, menoa? Ehkä ei jaksaisi, haluaisi olla vain kahdelleen sun kans, mut ei uskalla sanoa sulle, jos sä haluat mennä? Vaikkakin aika epäkypsästi sen näyttääkin..- Femme fatale 30
Tiituska80 osui naulan kantaan.
Toi on ihan totta, että vapaapäivien alettua ei todellakaan heti jaksa hirvesti kiinnostaa muu kuin kotisohva ja oman kullan kainalo.
Onko se siis jotenkin omituista käytöstä tai jonkin hautomista?
- MMies
"Sitten taas, ja yleensä aina näin viikonlopun alkaessa, niinku perseeseen ammuttu karhu. "
Perinteinen viina-hiuko? Baariin bilettämään=) Mut ei uskalla sanoa..
- Chameleon
Osittain voi olla totta..
Oletko (aloittaja) ajatellut että nainen ei ehkä ole suhteeseen tyytyväinen? ..jokin mättää..tuntuu että hän haluaisi elämäänsä vaihtelua ja jännitystä. Viikolla katsos kun on rauhallisempaa, niin silloin asia ei ole niin konkreettisesti mielessä. Mut just vkl kun tulee niin porukat ovat viihteellä pitämässä hauskaa ym. Saattaa kuulostaa vähän kevyeltä tällanen perustelu, mut minusta ihan mahdollinen skenaario.
..tai sitten toinen ääripää on se, että sinä haluat baariin, ja hän haluaisi vain olla kahdestaan sinun kanssasi..et maininnut missä merkeissä vietätte viikonloput?
- nita
Luultavasti naistasi vain ahdistaa jokin silloin. Ei se tarkoita siis, että pahantuulisuus sinusta varsinaisesti johtuisi.
Saattaa myös olla, että on ollut huono päivä tai vastaavaa. Jotkut ihmiset huonojen asioiden sattuessa ikään kuin hautovat sitä sisällään, ja helposti purkavat pahaa oloaan sitten muihin. Eivät ilkeyttään. En oikein tiedä mikä siihen ratkaisuksi sopisi, kai se pitäisi vain kestää ja antaa tytölle omaa tilaa...
Voithan ehdottaa että katsoisitte vaikka jonkun leffan tai tekisitte jotain muuta mukavaa, mutta suht. "passiivista".
Keskusteleminen on tietysti myös varteenotettava ratkaisu, mutta jos tyttö oikein haastaa riitaa, niin se ei ehkä toimi. Älä hermostu, vaan kysy ihan rauhallisesti mikä hänen on, haluaisiko hän jotain. Hiero vaikka niskaa kunnolla ja syötä suklaata:)- nita
Tuo työuupumus-teoria jonka joku ylempänä esitti on kyllä myös minun mielestäni erityisen todennäköinen. Kas kun ei tullut mieleen;) Itsekin olen usein työviikon jälkeen tosiaankin poikki, onneksi meidän ei silti kotona tarvitse riidellä asiasta..
Pyhittäkää vaikka perjantai rentoutumiselle ja työviikosta palautumiselle, ilman liikoja suunnitelmia ja suorittamista. Käykää saunassa, tehkää jotain hyvää ruokaa(kannattaa käydä jo edellisenä päivänä kaupassa, niin ei tarvitse lähteä sinne viikonloppuryysikseen...), juokaa viiniä ja olkaa kaksin.
Lauantaina sitten voi tehdä muuta, tavata ystäviä ym, mitä viikonloppuisin sitten yleensä teettekin.
Tuli myös mieleen, että jos naisesi pahantuulisuus ilmenee aina perjantaisin, voisit jo aamulla tehdä jotain sitä ehkäistäksesi. Vie aamiaista sänkyyn, käykää yhdessä suihkussa tms. Jos siis ehtii. Kiireemmässä voi vaikka suudella kunnolla ja sanoa rakastavansa.
- ..nainen..
Aloitin tämän, ja ehkä hieman tarkennusta!
...tai siis piti...näki ku kirjotin ja pakko nähdä..ja suuttu...
Se siitä sit!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164