Nalle Puhin Nasu-possu

Mielikuvitusystävä

Kunhan mietin omiani. Nasuhan on poika, eikö vain? Mutta silti hän on kauttaaltaan vaaleanpunainen, ja olen joskus lukenut stripin jossa hän kertoo Puhille myöhästyneensä siksi että hänen piti rasvata naamansa ja pestä ja kuivata korvansa ja parsia sukkansa ja mitä siinä nyt olikaan kaikkea. Lopuksi hän sanoi, ettei ole helppoa näyttää söötiltä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että Nasu onkin metroseksuaali?

5

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön 2

Ihan selvä homo :(

• Niinpä nii, oisin vastannu aikaisemmin, mutta ku tää ei toiminu... Hyvä että ees tänään :/ Muuten oisin ottanu lekaakin kovemmat välineet käyttöön XD

• .....

Ja sullakaan ei sit oo mitään muuta mietittävää...? Älä nyt vaan mee aivan sekaisin.

• homokullä

homo se on. (:

• Pesvul

No eipäs olla järjettömiä. Nasu on siksi vaaleanpunainen, koska possut tuppaavat usein sen värisiä olemaan ja täytyy tässä muistaa myös se, että kaikki puolen hehtaarin metsän asukkaat ovat leluja (paitsi tietenkin Risto Reipas). Ketjun aloittaja mainitsee sen kuinka nasu laittautuu ennen tapaamista. Tämä varmaan johtuu siitä, että siat (aivan kuten possutkin) ovat tunnetusti hyvin siistejä elikoita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60