Olen laatimassa cv:tä graafisen viestinnän portfolioon. Mikä on mainoshoitaja englanniksi? Pilailijat älkööt vaivautuko! Sen verran kuitenkin englantia osaan..
mainoshoitaja
7
2543
Vastaukset
- Humham
Mainoshoitajasta en koskaan kuullutkaan. Mitä asioita työhön kuuluu, vai lieneekö tuo jonkun erikoisemman oppilaitoksen tutkinto?
- tommij
Mainoshoitajan nimike on muistaaksein aika wanha? Onko tullut uudestaan muotiin?
Olisikos pääasiassa mainonnan suunnittelija...
Advertising manager jos myyntiä ja Advertising designer jos suunnittelua? Kunhan arvailen. - milla magia
tommij kirjoitti:
Mainoshoitajan nimike on muistaaksein aika wanha? Onko tullut uudestaan muotiin?
Olisikos pääasiassa mainonnan suunnittelija...
Advertising manager jos myyntiä ja Advertising designer jos suunnittelua? Kunhan arvailen.Tuo designer on varmaan mulle sopiva. Laitan sen sitten.Mainoshoitaja on pelkkä tehtävänimikkeeni työpaikalla.
- hoitaja
milla magia kirjoitti:
Tuo designer on varmaan mulle sopiva. Laitan sen sitten.Mainoshoitaja on pelkkä tehtävänimikkeeni työpaikalla.
on siis designer in cheef tai headmaster of the earth.
Vois se olla mater of universekin? - ej ej ej
hoitaja kirjoitti:
on siis designer in cheef tai headmaster of the earth.
Vois se olla mater of universekin?det är nämligen
ad-fucker
hejssan Bamse - aikoinaan
mainoshoitaja markkinointi-instituutin tutkintoja. Nykyin uudistettuna siellä suoritetaan mainonnan- ja markkinointiviestinnän tutkinto = MAT.
- Mainoshoitaja
Mainoshoitaja, MAT, on Markkinointi-instituutin koulutusohjelmasta saatava titteli. Itse suoritin tuon kaksi vuotta kestävän tutkinnon 1980-luvulla diplomitöineen. Nykyään tätä koulutusohjelmaa ei enää ole, eikä mainoshoitajia (ammattinimike) näin ollen enää valmistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890