tuntuu joteski käsittämättömältä, ettei kaupunginhallitus osaa vetää johtopäätöksiä, millaista keskustelua heistä käydään kaupungilla.
Olisiko aihetta aloittaa uusi nimenkeräys ja kerätä moninkertainen määrä nimiä viimekertaan nähden. (vain osa kerkesi kirjoittaa viimeksi nimensä listaan)
NIMENKERÄYS
5
831
Vastaukset
- pask....n
jauhaminen elvis!!!!!!
- niin on
mee jaa tee paremmas
Tervehdys,
Kaupunkiin (Varkaudessakin!) valitaan demokraattisesti vaaleissa jäsenet valtuustoon, ja he sitten omista puolueistaan valtuustopaikkojen suhteessa valitsevat henkilöt Kaupunginhallitukseen ja eri lautakuntiin. Vaalit ovat taas puolentoista vuoden päästä... silloin saa laittaa jokainen numeron lappuun ja sillä tavalla demokratia taas toimii!
Typeriä tuollaiset nimenkeräykset... Kaupunkilaisaloitteita vaan väsäämään, niillä on todellista valtaa!- paavo
No mitä ehdotat nimien keräämisen vaihtoehdoksi ? Sitä, että odotetaan 1,5 vuotta uusia vaaleja, jolloin ollaan jo kaulaa myöten suossa, jonka jälkeen sama tahti jatkuu. Eikö valtuutetuille saisi mitenkään osoittaa, että heidän sössimisestään ei pidetä ? Ja joidenkin täälläkin heitettyjen kommenttien mukaan asiasta ei enää saisi kirjoitella. Eikö teille tolloille ole tullut mieleen, kuka sössimiset maksaa, häh ?
Jos saatte elantonne sossusta ja kirjoitatte kommenttinne kirjastossa, niin sitten ymmärrän välinpitämättömyytenne. paavo kirjoitti:
No mitä ehdotat nimien keräämisen vaihtoehdoksi ? Sitä, että odotetaan 1,5 vuotta uusia vaaleja, jolloin ollaan jo kaulaa myöten suossa, jonka jälkeen sama tahti jatkuu. Eikö valtuutetuille saisi mitenkään osoittaa, että heidän sössimisestään ei pidetä ? Ja joidenkin täälläkin heitettyjen kommenttien mukaan asiasta ei enää saisi kirjoitella. Eikö teille tolloille ole tullut mieleen, kuka sössimiset maksaa, häh ?
Jos saatte elantonne sossusta ja kirjoitatte kommenttinne kirjastossa, niin sitten ymmärrän välinpitämättömyytenne.Mielipiteitä saa sanoa aina, ja kirjoittaa yhtä usein. Vaalit vain sattuvat olemaan joka neljäs vuosi..
Uskon maksavani hivenen enemmän euroja kaupungin kassan kuin sinä Paavo-poika!
Kiva tietysti, että sinäkin olet osuutesi sinne hoitanut.
Vaidetaan valtuuston nuijat (ehkä uusiin) seuraavissa vaaleissa! Mutta on aina muistettava, että luottamusmiehet siunaavat virkamiesten valmistelevat päätökset, eikä heitä heville irtisanota!
Jatka Paavo valitsemallas tiellä! Vahva saneeraaja kaupungin johtoon olisi todellinen vaikuttaja syöksykierteen kääntöön, minun mielipiteeni siis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277