Mulla oli viikonloppuna kamu kylässä, ja juotiin tietysti maitoa ruuan kanssa parhaista kristallilaseista.
Kun tänään laitoin lasit puhtaina kaappiin takaisin, niitä löytyi enää viisi kappaletta. Yksi sukukalleus hukassa! Hirvistys... hain pari tuntia, eikä missään löytynyt. Kun sitten lopetin etsinnät se tietysti löytyi.
En kerro mistä löysin, saat arvata. Kerron vasta huomenna illalla osuiko kukaan oikeaan. Rohkeesti arvaamaan :)
Lasi hukassa
23
1610
Vastaukset
parhaista kristalleista...=))))
Olisko sittenkin ollut hiukan tuhdinpaa...=))))
Arvaanpa että lasi löytyi pöntön vierestä...=))))
Ja miksi sieltä... no kun sitä miestä väkevämpää tuli tietysti nautittua riittävästi, että tuli huono olo ja tietysti eväät mukana lähdettiin helpottamaan oloa...=))))ollut käytössä kuin viisi kristallilasia ja se kuudes oli siellä vitriinissä senverta korkealla,ettet sitä havainnut?
- veikkaisin...
----
- meriv
Pyykkikorissa tietty..sieltä minäkin teemukini löysin.
Yleensä kadonneet tavarat ovat kyllä tallella eli ne ovat vain jemma nimisessä paikassa..me vain emme aina tiedä, missä se jemma on.
On olemassa myös paikka, jonka nimi on tallella..vaan emmepä tiedä, missä on sekään paikka.
Ja nyt töihin..
Mukavaa tiistaita Akka *hymyilee*- arvaan
Voisiko olla niin yksinkertainen selitys ja paikka kuin tiskikone.
Tai sitten tiskipöydällä--->ihan sinun nenäsi edessä.
Mulla joskus käy samoin, kun etsin rillejä- päässähän ne ovat,hih
*Mobiili* - valikoiva sokeus.
arvaan kirjoitti:
Voisiko olla niin yksinkertainen selitys ja paikka kuin tiskikone.
Tai sitten tiskipöydällä--->ihan sinun nenäsi edessä.
Mulla joskus käy samoin, kun etsin rillejä- päässähän ne ovat,hih
*Mobiili*Sellaisella nimellä tuo kuvaamasi ilmiö tunnetaan.
- Mysteriet
...että lasit aina hukassa ;D !?
Roskiksesta löysit - moninainen on se haarukoiden, veitsien ja lusikoiden joukko, mitä olen itse kyseisestä paikasta pelastanut...
Näin se käy: On syöty ja lautaselle jää vähän jotain... noustaan pöydästä ja kasataan aterimet, lasit ja ruokaliinat siihen lautaselle ja koko komeus roskiin (lautanen tiskiin)... maha kun on täynnä rakkaudella tehtyä (ruokaa heh), ei siinä ajatus kulje sohvaa pitemmälle....
Mielenkiinnolla odottelen ;D - Laahustava
Kirjahyllyn päällä.Sinne se lasi oli siirrettävä koska jos Kamu käy kylässä niin helposti rikki menevät tavarat on laitettava melko korkealla.
Okko Kamuhan tunnetusti heiluttelee käsiään joskun kepakkollakin aikas vinhasti niin siinä särkyvät tavarat saa kyytiä. - -nainen-
Minä arvaan, että uunista, koska sinullakin on tietty tiskikone sähköhellan vieressä :))
- buteo
Joko se oli koko ajan keittiön pöydällä tai sitten joku älyvapaa paikka kuten saunan lauteilla.
Voi olla että kuljit sen pari tuntia lasi kädessä... - tukihenkilö
olisi periaatteessa vain kaksi paikkaa mistä etsiä kristallilasia. Toinen on tyynynalta ja toinen perheraamatun välistä. Koska se raamattu jäi exälle - kurkkaisin tyynyn alta. Eläköön logiikka, mitä saan palkinnoksi?
- Jellona46
..parvekkeelta tai rappukäytävästä? Tai pihalta - unohtui siihen, kun taksi saapui? Mulla ainakin joskus jää "maitolasi" puolilleen, kun tulee jo kiire taksiin...
- bluepoem
Se voi löytyä ihan mistä vaan.
Mutta koska jokainen MIES, on ainenkin kerran juonut shamppanijaa avokkaasta, niin arvelen että kengästä löytyi "maitolasisi" vaikeeta...kaikki hyvät arvaukset on jo menny...minä meinaan monesti laittaa uuniin astioita ku on tiskikoneen vieressä,mut arvaan et sängyn alta...
- Felixman
tämä on ihan selvä, tosin mii-su melkein jo arvasi. Sanon kuitenkin, sängystähän se löytyi ja ihan peittojen alta. Sitä juomaa kun on hörpitty navasta. Sitten niin niin, sitä on nukuttu ja lasi jäänyt sänkyyn :))
Felixman kirjoitti:
tämä on ihan selvä, tosin mii-su melkein jo arvasi. Sanon kuitenkin, sängystähän se löytyi ja ihan peittojen alta. Sitä juomaa kun on hörpitty navasta. Sitten niin niin, sitä on nukuttu ja lasi jäänyt sänkyyn :))
Onkohan Felixmanille itelle käyny noin? ;))
- MysNa
...olet niin kova siivoamaan ;)
Vai onkohan tääkin jo sanottu?..huomannu, että oli jo oikea vastauskin ;)
Siksi illan 'sananvaihto' poistettu..
Ei muuta kun terveisiä kaimalle; onkohan meillä
paljonkin yhteistä ;))
sen löysit. Kävitte kylmällä ilmalla parvekkeella ja lasi unohtui taskuun.Meillä kaikki löytyy sohvan alta, mutta se kait tuli jo mainituksi,joten kokeilen tätä taskua.
- tuffe
Hymy menee, kuulkaas, korvasta korvaan :)) Kukaan ei arvannut samaa kuin minä ekaks, piti kurkkia roskikseen jos vaikka muksut olis rikkoneet sen ja jemmanneet todistusaineistot.
Mutta, oikea vastaus.. kerron huomenna niin kuin avauksessa lupasin.. No ei vaiskaan, nimimerkki "veikkaisin..." oli oikeassa, jääkaapista se löytyi. Mikä meillä on suuri ihmetys, nimittäin tähän saakka minä olen ainoa jolla on ollut avain siihen :)) On tainnut tuffelandiaan koittaa uusi aikakausi..Tuon olis pitäny kyllä tietää,ku meillä on välillä montaki maitolasia jääkaapissa....ei kuiteskaa kristallia..;)
- tuffe
mii-su kirjoitti:
Tuon olis pitäny kyllä tietää,ku meillä on välillä montaki maitolasia jääkaapissa....ei kuiteskaa kristallia..;)
purkista?
Täytyy kyllä kokeilla sitä maitoa-navasta konstia :P tuffe kirjoitti:
purkista?
Täytyy kyllä kokeilla sitä maitoa-navasta konstia :PMä meinaan antaa joka kerta turpaan ukolle,ku kuulen keittiöstä kummaa kurnutusta...:¤
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134