Ens sunnuntaina tulee uusintana se pätkä missä äijät ajelee avokäkkylällä pitkin poikin ja hakee pizzaaahhh
Rumble telkkarista taas!
8
1405
Vastaukset
- Epätoiv... tietoinen
Mistä nyt puhutaan?
- ....
neljästä teddyboysta...keski-iässä. Suomalainen leffa missä mm.Vesa-Matti Loiri.Hauska pätkä,kannattaa kattoa. =D
- Kanavalta
.... kirjoitti:
neljästä teddyboysta...keski-iässä. Suomalainen leffa missä mm.Vesa-Matti Loiri.Hauska pätkä,kannattaa kattoa. =D
Se Tulee en löyänyt lehdestä
- Gene McKown
Kanavalta kirjoitti:
Se Tulee en löyänyt lehdestä
Ja päivä on tosiaan sunnuntai 4.6
- ässäteejapee tytsyy
Gene McKown kirjoitti:
Ja päivä on tosiaan sunnuntai 4.6
shutteitte fuckkevittu
dillinger
haetaan sami
onkon ämä kaljat maksettu? "on"
mä kattoin sinne sun laukkuunku sä olit kusella!
perakii on kalju!
paras leffa mitä ikinä!
- Ennemmin näin
Ja samaan aikaan subtv tarjoilee pink floydin the wall elokuvan joka on kuitenkin hieman laadukkaampaa viihdettä.
Okei ei rockabillyä mutta silti. - Menee näin.
"neljästä teddyboysta...keski-iässä. Suomalainen leffa missä mm.Vesa-Matti Loiri.Hauska pätkä,kannattaa kattoa. =D "
Mikäs rockabilly sellainen sitten on joka ensin kutsuu itseään rokuksi ja myöhemmiten jättää asian siihen?
Suurin osa näistä pikkupennuista on vain matkivia apinoita, vanhemmat alan harrastajat on todellisia alan jätkiä. - Anonyymi
Elokuvan käsikirjoittaja ja ohjaaja ovat kyllä onnistuneet henkilöiden olemuksen kuvauksessa. Muistan omasta nuoruudesta, miten teddypojat kukkoilivat ja virittelivät yksi toisensa jälkeen villeimpiä 'töttereöitä' otsalle. Melkoista pelleilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657