kauheeta piinailua

sanja pp11

tää odottelu on ihan kauheeta,oikein raastavaa.pas tehty 12päivää sitten.kahtena yönä oon nähny unta et testi on positiivinen ja viimeyönä mulla oli kaksi vauvaa.testailin hätäpäissäni pp9,mut silloin ainakin vielä negaa ja verikoe ois vasta perjantaina.oireita ei ole muuta kun munasarjojen jomotus,joka viittaa menkkojen alkamiseen.seuraava hoito menee syksyyn jos epäonnistuu,mut toivonkipinä viimeiseen asti.

onnea kaikille piinistelijöille,koitetaan jaksaa :)

6

959

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutsen

odottelu tuntuu pitkältä ja toisaalta pelkää sitä testauspäivää että jos se onkin sitten neg...Mulla takana icsi ja siirrosta nyt 11pvä eli pe olis testauspvä. Ite en ole vielä uskaltanut kokeilla, toisalta olis jo kiva tietää kun pessimistisesti sitä kuitenkin ajattelee että neg se kuitenkin näyttää. Mullakin on välillä ollut tässä semmoisia menkkamaisia kipuja ja tänään tuli jnk verran vuotoakin, ei kuitenkaan veristä. Onko sulla ollut muita oireita? Mulla oli heti rinnat kauheen arat ja nyt on ollut semmoisia kuumotuskohtauksia.. taitavat liittyä lugesteronin käytöstä. Nyt toista pvää hirvee päänsärky, migreeniin viittaavaa mitä ollut aikaisemminkin, mutta kun ei uskalla särkylääkkeitä ottaa.
      Meillä jäi pakkaseen 7 joten toivoa on sit uudestaan yrittää, mut klinikalla kesätauko joten sitten heinä/ elokuulle menee meilläkin.
      No jännitetään vielä muutama päivä ja pietään peukut pystyssä!

• -sanja-

moi!

tänään tuli taas miinustuomio veritestistä.menkat ei ole alkaneet,joten pieni toivonkipinä oli matkassa.mieli on maassa ja muutenkin ite niin herkässä tilassa,tää on vaan jotenkin niin rankkaa..kaksi siirrettiin tälläkin kertaa ja sitä vaan miettii että miksi niistä edes toinen ei halua tarttua..

ei kai auta muu kun kesän aikana rauhoittaa ja nollata vähän tilannetta,että sit syksyllä taas jaksaa aloittaa hoitorumban alusta.

mites sinulla joutsen?
        puhallan plussatuulia sinnepäin ja jaksamisia myös muille hormoonihirviöille :)

• joutsen
        -sanja- kirjoitti:

moi!

tänään tuli taas miinustuomio veritestistä.menkat ei ole alkaneet,joten pieni toivonkipinä oli matkassa.mieli on maassa ja muutenkin ite niin herkässä tilassa,tää on vaan jotenkin niin rankkaa..kaksi siirrettiin tälläkin kertaa ja sitä vaan miettii että miksi niistä edes toinen ei halua tarttua..

ei kai auta muu kun kesän aikana rauhoittaa ja nollata vähän tilannetta,että sit syksyllä taas jaksaa aloittaa hoitorumban alusta.

mites sinulla joutsen?
        puhallan plussatuulia sinnepäin ja jaksamisia myös muille hormoonihirviöille :)

moi! No voi harmi sun puolesta.. Tein kans testin aamulla ja ihan himmeeää viivaa näytti sitten hetken päästä, mielestäni ei kuitenkaan kauempaa kuin 10 min päästä... Rasittavaa kun ei tiedä varmaksi. Täytyy kait kokeilla sit uudstaan. Onko tietoa tämmäsestä "haalesta viivasta", onko se raskautta vai voiko testi kuitenkin näyttää vaikka tunnin päästä pun viivaa? Kontrolliviiva ok.
        pääsiskö verikokeisiin, hinta?
        Mulla kanssa sitten kesäkuu ainakin taukoa ja sitten heinä- elo kuussa pas. Mites sulla sanja jatkot? Sullako sitten taas koko homma alusta? Voimia ja aurinkoa sulle!

• -sanja-
        joutsen kirjoitti:

moi! No voi harmi sun puolesta.. Tein kans testin aamulla ja ihan himmeeää viivaa näytti sitten hetken päästä, mielestäni ei kuitenkaan kauempaa kuin 10 min päästä... Rasittavaa kun ei tiedä varmaksi. Täytyy kait kokeilla sit uudstaan. Onko tietoa tämmäsestä "haalesta viivasta", onko se raskautta vai voiko testi kuitenkin näyttää vaikka tunnin päästä pun viivaa? Kontrolliviiva ok.
        pääsiskö verikokeisiin, hinta?
        Mulla kanssa sitten kesäkuu ainakin taukoa ja sitten heinä- elo kuussa pas. Mites sulla sanja jatkot? Sullako sitten taas koko homma alusta? Voimia ja aurinkoa sulle!

kiitos,aurinkoa tarvittaisiin!
        vastailinkin sulle tonne ylemmäs,et kyllä plussatuulet tais tulla perille :)

minun pitää heinä-elokuun vaihteella soitella kun vuoto alkaa niin sit tietää et mennäänkö omalla kierrolla vai lääkkeellisellä.
        vielä ois pakasteessa 2 kaksisoluista rääpälettä jäljellä et jos jotain positiivista pitää hakea niin onneksi on hoitokertoja jäljellä :)

meillä hoitoihin kuuluu pakollinen verikoetesti,vaikka vuoto alkaisikin,tällä varmistetaan et ei ole kohdun ulkoista(hcg arvo)luulen et kyllä sinäkin pyynnöstä pääset ilman maksua..
        ootko mistäpäin?

• -sanja- kirjoitti:

kiitos,aurinkoa tarvittaisiin!
        vastailinkin sulle tonne ylemmäs,et kyllä plussatuulet tais tulla perille :)

minun pitää heinä-elokuun vaihteella soitella kun vuoto alkaa niin sit tietää et mennäänkö omalla kierrolla vai lääkkeellisellä.
        vielä ois pakasteessa 2 kaksisoluista rääpälettä jäljellä et jos jotain positiivista pitää hakea niin onneksi on hoitokertoja jäljellä :)

meillä hoitoihin kuuluu pakollinen verikoetesti,vaikka vuoto alkaisikin,tällä varmistetaan et ei ole kohdun ulkoista(hcg arvo)luulen et kyllä sinäkin pyynnöstä pääset ilman maksua..
        ootko mistäpäin?

Voimia!!!!!Mutta älä masennu siitä millasia teillä pakkasessa!Meidän nuppu oli alkionsiirtovaiheessa 2-3soluinen!!!!!Kun taasen,kun sisarusta nyt yritämme hänelle;ei 8-soluinenkaan kiinnittynyt!Tsemppiä ja jatkakaamme yritystä!Halauksin!!!!!:):):)

• -sanja-
        mansku1 kirjoitti:

Voimia!!!!!Mutta älä masennu siitä millasia teillä pakkasessa!Meidän nuppu oli alkionsiirtovaiheessa 2-3soluinen!!!!!Kun taasen,kun sisarusta nyt yritämme hänelle;ei 8-soluinenkaan kiinnittynyt!Tsemppiä ja jatkakaamme yritystä!Halauksin!!!!!:):):)

iso kiitos haleista,perille tuli ja tarpeeseen :)
        viikonloppuja!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2544
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2207
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2118
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1946
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1682
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1516
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      25
      1274
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1155
    Aihe