Miksi suomalainen mies liikaa pieni muna? Me afrikalaiset suuri lapsentekovehje. Uimahallissa katsoin, suomipoikan vehkeet lilliputti. Onko kulma ilmasto surkasttuttanu? Kuinka voi suomilainen nainen olla suomimies kanssa, kun niin surkean pieni muna?
miksi pienet?
61
4847
Vastaukset
- onneton....
minulle tulee komplexejä tuollaisista kirjoituksista :D Se Afrikkalainen muna on kait tarkoitettu Afrikkalaisiin reikiin? Eikös siellä lapset synny, aika "isoina" :)
- gazam
Afrikkanainen kaunis, oikein huva nainen. Suominainen kalvakas, ei muoto. Miten suomipoika voi olla suomitytön kanssa?
- onneton..
gazam kirjoitti:
Afrikkanainen kaunis, oikein huva nainen. Suominainen kalvakas, ei muoto. Miten suomipoika voi olla suomitytön kanssa?
kerran Afrikkalaisen naisen kans...siitä on jo vuosia..Silmät sillä muljahti ja taju lähti..kun se heräsi sanoi -SuomiPoika lisää-...muuta se ei osannut sanoa Suomeksi :))
- gazam
onneton.. kirjoitti:
kerran Afrikkalaisen naisen kans...siitä on jo vuosia..Silmät sillä muljahti ja taju lähti..kun se heräsi sanoi -SuomiPoika lisää-...muuta se ei osannut sanoa Suomeksi :))
Kova valehtelija sina. Afrikkanainen ei huoli suomipoikaa, liian pieni muna.
- onneton..
gazam kirjoitti:
Kova valehtelija sina. Afrikkanainen ei huoli suomipoikaa, liian pieni muna.
nainenkin sanoi alussa, nyt se asuu Suomessa :) ja sillä on Muna-rikas pääsiänen, joka-päivä :D
- sohaisit
provollasi melkoiseen ampiaispesään.
- suomalainen, silti
puheet naisten väljistä ja kuluneista vehkeistä ovat mielestäni pienimunaisten puhetta.
- muna ei olla musta
ja miksi siitä ei saa satiaisia eikä hiviä? Kun Miksi Suomi-pojalla on olematon muna, miksi tytöillä on silti niin suuri reva ja väljä tavara?
- ;))) TOHTORI
Taisit taas hukata lääkepurkkisi...
yritäppä löytää lähin terveyskeskus ja kerro että, mistä olet karannut niin palauttavat sinut tänne laitoksen jonne kuulut.- antaahan tyypin
piirustella. Hyvä on jos se sillä helpottuu.
- gazam
Ma itse olen opiskelut lääkäritiede kaksi vuotta Suomissa ja kolme Afrikka. Mulla asiasta lääketieteellinen tietämys, sa ei ymmärrät lääketiede, sa ihan pelle.
- akat astutetaan
hevosella.
- Laahustava
Eihän toki meillä kaikilla ole pientä kikulia.
Älä nyt sinne uimahalliin mene tirkistelemään suomi pojan kikuleita vaan uimaan,suomi poika voi antaa nokanpäälle.
Kyllä kylmä ilmasto kutistaa koita vaikka itse kävellä lumihangessa se ulkona.Siksi meillä on se housuissa niin ei pääse kutistumaan.
Suomalainen nainen pystyy olemaan suomipojan kanssa koska suomipoika osaa tehdä sillä jotain,eikä vain seisottaa sitä ja järkeä samaan aikaan.- gazam
Älä suomipoika suutu, mina vain ihmetystelen asiaa. Miksi suomilaiset pienimunaiset? Afrikassa kaikilla suuri muna.
- Laahustava
gazam kirjoitti:
Älä suomipoika suutu, mina vain ihmetystelen asiaa. Miksi suomilaiset pienimunaiset? Afrikassa kaikilla suuri muna.
Ei ole kutisunut.En minä suutu,minä vaan ihmettelen miksi Afrikasta asti olet tullut tänne ihmettelemään olisithan voinut ihmetellä Afrikassa moista asiaa.
- gazam
Laahustava kirjoitti:
Ei ole kutisunut.En minä suutu,minä vaan ihmettelen miksi Afrikasta asti olet tullut tänne ihmettelemään olisithan voinut ihmetellä Afrikassa moista asiaa.
Opiskelen Suomissa lääkäritiede. Minusta tulla lääkäri-Doctor. Sina ei ole lääkäri?
- eika sinusta
gazam kirjoitti:
Opiskelen Suomissa lääkäritiede. Minusta tulla lääkäri-Doctor. Sina ei ole lääkäri?
tule milloinkaan laakaria, tarvitset laakaria.
- nukke
Selväst olet menny tiirailemaan uimakouluikäisten pikkupikkuvetimiä sinne saunavuoroon.Phyi sentään.
- MysNa
niin että liian ison kanssa jää nautinto kokematta, ku sattuu... tiäks sitä?
Vai onkohan ne teidän naiset niin iso pi****iä, ettei oo valitellu.- gazam
sa voi tulla testamaq koska vaan, ma takaa nautinto. Afrikapoika gazam suuri rakastaja!
- MysNa
gazam kirjoitti:
sa voi tulla testamaq koska vaan, ma takaa nautinto. Afrikapoika gazam suuri rakastaja!
mennessä testannut mustaa poikaa, enkä koskaan aio!!
Vaikka kuin takaa nautinto olisi :DDD - gazam
MysNa kirjoitti:
mennessä testannut mustaa poikaa, enkä koskaan aio!!
Vaikka kuin takaa nautinto olisi :DDDÄlä arastele, kaikki suominainen rakastaa tumma Afrikapoika. Et osa kuvitella kuinka hieno on kokemus naiselle tumma poika. Kalvakka suomipoika ihan nolla rakastaja (pieni munakin).
- huonosti kaupaksi
gazam kirjoitti:
Älä arastele, kaikki suominainen rakastaa tumma Afrikapoika. Et osa kuvitella kuinka hieno on kokemus naiselle tumma poika. Kalvakka suomipoika ihan nolla rakastaja (pieni munakin).
kauva rattopika. Siirrupa kunniallisesti surjaan, sinun aikasi oli ja meni.
isoa munaa tarvita. Korvien välistä se nautinto löytyy, ei isovarpaiden välistä.
- niin...
veit sanat suustani!
- gazam
Sinä ei koskan kunnon rakastelu ollut, ei tiedät, mistä puhut.
gazam kirjoitti:
Sinä ei koskan kunnon rakastelu ollut, ei tiedät, mistä puhut.
samat sanat sinulle....
- Paikka...
Ja kaiken lisäksi, teillä Gazameilla menee muutenkin pirun paljon paremmin.
No provohan tämä alkup. kirjoitus oli, mutta ihan noin vastapainoksi.- gazam
Mita se on provo? Meinaako sina et ma ei tosissa ole?
- Mobiili
Ei kuule Afrikan mies, ei sillä isolla munalla vaan taidolla!
Ja siksi toisekseen---se se vasta taito on-miten sitä pientäkin munaa heilutetaan. Saitko kaipaamasi vastauksen?
Turha poru se on liian isostakin...
Kokeiltu on sitä mustaa makkaraakin, ei maistunut hyvältä.- gazam
Afrika pojilla sekä taito että iso. Ei pärjä suomipoika (pieni muna, ei taito).
- gazam
Arvatkaa hei pienimunaiset ja suominaiset, kuka oikeasti olla taman nimimerkin takana?
- joku...
gazam kirjoitti:
Arvatkaa hei pienimunaiset ja suominaiset, kuka oikeasti olla taman nimimerkin takana?
... fiksu ;) Käytätkö muuten kumia ja jos et, niin missä päin vaikutat?
gazam kirjoitti:
osaat afrikkalaiseksi oikein hyvin. Ne paljastivat.....
- gazam
guassiN kirjoitti:
osaat afrikkalaiseksi oikein hyvin. Ne paljastivat.....
Joo, enpä tota hokannut. Täytyy hioa, täytyy hioa. Oikein piristi päivääni tämä pelleily, toivottavasti jonkun muunkin. Ma mene nyt syömä makkara mun grilli.
- höpö höpö
gazam kirjoitti:
mies joka viihtyy näillä sivuilla.välillä omalla nickillä.välillä ilman nickiä.tatuoitu mies...
- gazam
höpö höpö kirjoitti:
mies joka viihtyy näillä sivuilla.välillä omalla nickillä.välillä ilman nickiä.tatuoitu mies...
Ei ole onni tama.
- onneton-onni
gazam kirjoitti:
Ei ole onni tama.
mutta,tämä on :) Muuten mitä sinä teet sillä isolla munalla,,kun täällä kirjoittelet,eikös sinulla ole munalle töitä? Minä näin kerran ISON munan, mutta kun se oli niin iso,että jäi epäselväksi...sen munan omistaja. Kun Suomi-neitoa kiinostaa se munan omistajakin ..miten Afrikassa? :)) Jos lehdessä lukee,että gazam nai itseään, itsensa hengiltä ja munasta pitää olla kuva... sitten uskon sinua..en muuten :D
- aikoihin
:))))))))))))))
Kuules,suomalaisen miehen pili on sen verran viisas,että menee piiloon ettei kastu...:)
- tuffe
Hih sun kanssas, mii-su :))))
Afrikkalainen ei mene piiloon, kun ei ole ennen nähnyt vettä :) tuffe kirjoitti:
Hih sun kanssas, mii-su :))))
Afrikkalainen ei mene piiloon, kun ei ole ennen nähnyt vettä :)se pili kurkottaaki nii pitkänä,ku on kiinni niin "kuivassa" hepussa että ihan ahistaa...:D
- gazam
mii-su kirjoitti:
se pili kurkottaaki nii pitkänä,ku on kiinni niin "kuivassa" hepussa että ihan ahistaa...:D
Molempi tytot, miis-su ja tufe, tulkaa kokeile Afrikapoika, mieli teke kuitenkin. On hyva rakastaja, paljon rakastan teidät tainnoksiin. Suomipoika huono rakastaja (pienimunainen myös).
gazam kirjoitti:
Molempi tytot, miis-su ja tufe, tulkaa kokeile Afrikapoika, mieli teke kuitenkin. On hyva rakastaja, paljon rakastan teidät tainnoksiin. Suomipoika huono rakastaja (pienimunainen myös).
Kuvitteleskos,että me siveet naiset alettaisiin tollai revittelemään...nounou...:¤
Sitä paitti...Suomalainen pili on tehty suomalaiseen kokoon passeliks...:DDDD- gazam
mii-su kirjoitti:
Kuvitteleskos,että me siveet naiset alettaisiin tollai revittelemään...nounou...:¤
Sitä paitti...Suomalainen pili on tehty suomalaiseen kokoon passeliks...:DDDDMa huomata joo, sun teke mieli Afrikan mies. Ole rohkea vaan, kyllä ma hoita. Suomalainen mies (pienimunainen) väsynyt kun on liika juonut keskiolut ja maha painaa. Ei löydä pieni vehje rasvan alta kuin pinseteilla.
gazam kirjoitti:
Ma huomata joo, sun teke mieli Afrikan mies. Ole rohkea vaan, kyllä ma hoita. Suomalainen mies (pienimunainen) väsynyt kun on liika juonut keskiolut ja maha painaa. Ei löydä pieni vehje rasvan alta kuin pinseteilla.
tarvi kummiskaa suurennuslasia..se riittää...;)
- uskottavampaa
kuules nyt äijä. sun juttus olis uskottavampa jos edes yrittäisit... kielestä näkee että olet feikki sillä teet virheitä tarkoituksellisesti...., et lainkaan aidosti.... aiheesi on tietysti sellainen että siihen tarttuu moni... varmasti oot paskaset naurut päästelly siä ruudun takana.... opettele suomen kielen perusasiat ensin... sitten osaat kirjoittaa suomea ulkomaalaisittain.
- gazam
Sinä ole naurun arvoinen. Onko sinä kaljaa juonut kun noin arvostele Afrikapoika. Olla rasisti? Ei oikein alykas vaikuta sina.
- mulle
gazam kirjoitti:
Sinä ole naurun arvoinen. Onko sinä kaljaa juonut kun noin arvostele Afrikapoika. Olla rasisti? Ei oikein alykas vaikuta sina.
en juo kaljaa enkä ole rasisisti...sun oma juttus on rasistinen...älykkyyttä riittää ihan ääkkösten kanssa...toisin kuin siellä päässä...lopeta jo!
- gazam
mulle kirjoitti:
en juo kaljaa enkä ole rasisisti...sun oma juttus on rasistinen...älykkyyttä riittää ihan ääkkösten kanssa...toisin kuin siellä päässä...lopeta jo!
Sinä viisas. Onko sina pappi vai pyhimys? Suuri tuomari ja viisaudenjakaja. Pääsisit Afrikassa poppamieheksi.
- guru
gazam kirjoitti:
Sinä viisas. Onko sina pappi vai pyhimys? Suuri tuomari ja viisaudenjakaja. Pääsisit Afrikassa poppamieheksi.
ei paljon vaadita että näkee sun lävitses
- blackwomans
voi vide mikä kysymys.no sanotaan että ei se koko eikä näkö. vaan miten sitä käyttää.
- Mark
Katsos: yhdynnässä tärkeää on sopivuus. Tiukka pohjoismainen nainen ei tee ylisuurella afrikkalaismiehen mallilla yhtään mitään. Toisaalta meikäläinen lyhyt ja ohut miesmalli ei reilunkokoisen afrikkalaisnaisen kanssa huomaa yhdynnässä olevansakaan.
- gazam
Kaikki suominainen kuitenkin gazamin perässä. Aina vaan uudet naiset haluaa Afrikanpojan kanssa. Jos sinä, tyypillinen suomipoika (pienimunainen) mene kapakka ei kukaan suominainen halua sinut.
- Mark
gazam kirjoitti:
Kaikki suominainen kuitenkin gazamin perässä. Aina vaan uudet naiset haluaa Afrikanpojan kanssa. Jos sinä, tyypillinen suomipoika (pienimunainen) mene kapakka ei kukaan suominainen halua sinut.
Mä sanoin että TIUKKA suomityttö ei tee isokaluisella mitään. Mutta se joka tietää värkkinsä venähtäneen, etsiytyy seuraasi.
- gazam
Mark kirjoitti:
Mä sanoin että TIUKKA suomityttö ei tee isokaluisella mitään. Mutta se joka tietää värkkinsä venähtäneen, etsiytyy seuraasi.
Huono itsetunto suomipojalla (pienimunaisella). Pilkkaa suominainen, mutta huva kun myöntää, ettei osa rakastelu, juo vaan kalja.
- Rankkuri
takaisin Korkeasaareen. Hus hus!
- eskimo
uskon :=(
http://www.wlp.fi/photopost/showphoto.php?photo=357- gazam
Noin suuret on Afrikassa, joo. Hyva sina usko, ei ole kateellinen mulle!
- tavallinentallaaja
gazam kirjoitti:
Noin suuret on Afrikassa, joo. Hyva sina usko, ei ole kateellinen mulle!
se iso vehje täräyttää tollai ottaluuhun, ni mitä sitä tajuttomalla miehellä tekee?
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927