...hammaskehävikainen Atego liikkeelle. Saisi konetta hiukan pyöräytettyä, niin purisi startti taas kehään kiinni. Eikä haittaisi vaikka nykäisisi ihan käymään astikin. Pääsisi sitten vaihtamaan sitä kehää. MUTTA. Näkyy olevan ilma loppu tankeista. Elikkäs jarrut makaavat päällä. Mitäs nyt tehdään? Matkaa lähimmälle maantielle 22 km. Auto tietysti tukkii koko pihatien. Ja lähin mäki on 3 metrin päässä. Takana. Ja sekin on ylämäki... Kertokaas millä helv---llä mä ne jarrut sitten aamusella avaan... Taitaa Valtrasta loppua löpö kesken, ennenkun Atego käy, jos nahkoineen hinailee...
Pitäisi hinata...
6
1796
Vastaukset
- ja kompura
mukaan ja eiku ilimaa tankit täyteen
Vaihde vapaalle.
1. Hytti ylös, koneen etupuolelta voi löytyä jokin kohta mistä saa pyöritettyä konetta sen verran että hammaskehältä tulee ehjäkohta startin kohdalle.
2. Kytkinkopassa voi olla jokin luukku mistä pääsee pyörittämään hammaskehää tai kytkinasetelmaa.- Juise
Siittä ruuvata jousikellot pois päältä.
Aika paljon kuulostaa olevaan tuota vikaa Atecoissa, onko vanhaa vai uutta mallia?
- tupu1771
Ei kait se paljon auta hinailla jos nahkoineen tulee perässä. Tuskin starttailee silleen meinaan. Kokeile tuota rk-asentajan neuvomaa konstia. Sisu cumminsin koneella starttas kun kävi kruuvimensselillä jostain perkeleen reijästä pyöräyttämässä siellä kytkinasetelmalla. Vinkkinä edelleen että ota hyvä alusta ettei ole ihan kurassa ja elä ota sitä talon pienintä kruuvaria. Tietysti jos saat naapurin rekkoja ihaillen katsovan isännän ryömimään sinne alle niin pääset itse helpommalla. Testattu konsti. Toimii aina. Naapuri tosin ruuvaa aina autoja muuteskin mutta silti.
- Tepa
myyränpelotissa, jossa oli samaa vikaa, sai hammaskehää pyöritettyä alakautta ruuvimeisselillä jostakin kolosta.
Kun paineita oli, riitti yleensä rivakka pyöräytys rengasraudanvarrella eturenkaan pulttien välistä. Toinen vaihtoehto oli lautalla (siis lossilla tuolla Turun saaristossa) ennen rantaantuloa tökätä vaihde silmään ja vapauttaa jarrut. Riitti yleensä pyöräyttämään tarpeeksi konetta. Jessus millä romuilla sitä joskus on töitä yrittänyt tehdä.. - Joopap
Ota letkulla renkaista ilmaa säiliöihin sen verran että saas jarrut vapaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144