Urbaanit legendat by VT-Järjestö

Näitä tuskin kenelläkään todistajallakaan on pokkaa kumota koska toden totta, näitä samoja legendoja ja tarinoita kerrottiin ihan tosissaan minullekin kun todistaja vielä olin.

Mistä tällaiset totuuksina kerrotut tarinat mielestänne lähtevät ja mistä syystä? Eräässäkin tarinassa pehmo Smurffi -figuuri puraisi lasta valtakunnan salilla ja käkätti saatanallisesti päälle sekä sen jälkeen kipitti pois salilta.

Omasta mielestäni tällaisten tarinoiden kertojat ovat itsekin vieraantuneet todellisesta elämästä ja maailmasta etsien väkisin todisteita järjestönsä oikeassa olemisesta.

Alla linkki, josta lisää hienoja kokemuksia.

http://www.aimoo.com/forum/postview.cfm?id=311102&CategoryID=3459&startcat=1&ThreadID=2534940

11

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi muuta kuin nauraa....

Jos tuo viestisi avaus oli todistajia vastaan tarkoitettu niin naurattaa....
      Eiköhön kaikilla uskonnosta riippumatta ole moisia hupaisia tarinoita... esim. joulupukki tulee ja tuo lahjoja !!! Hammaskeiju laittaa rahaa tyynyn alle... jos menet liian lähelle jokea niin näkki vie sinut ( erään mummon pelottelu lapsenlapselleen ) Näitähän riittää..

• esimerkkisi olivat lapsille tarkoitettuja satuhahmoja. Näitä tarinoita kuitenkin kertovat aikuiset ihmiset toisilleen ihan naama peruslukemilla tosiasioina. Siinä on vissi ero.

• silti naurattaa...:)
        t-i-u-k-u kirjoitti:

esimerkkisi olivat lapsille tarkoitettuja satuhahmoja. Näitä tarinoita kuitenkin kertovat aikuiset ihmiset toisilleen ihan naama peruslukemilla tosiasioina. Siinä on vissi ero.

Joo täytyy myöntää, onhan se vissi ero, jos lapsia "pelotellaan" ja yritetään saada tottelemaan em. satuolennoilla. Mutta jos sinulla on ollut mahdollisuus kuunnella iäkkäiden ihmisten kertomuksia piruista ym. niin tosissaan ne niitä kertoi aikuiset toisilleen. On muistaakseni olemassa kirjakin, jossa kerrotaan noita vanhan kansan tarinoita ( todeksi pidettyjä).
        Mutta jos todella tuollaisilla keksityillä tarinoilla yritetään istuttaa herran pelkoa niin ompa konstit vähissä :).

• aauuttss

>Jos tuo viestisi avaus oli todistajia vastaan tarkoitettu niin naurattaa....>

miksi nauraa vakavalle asialle, joka on osa todistajien elämää ?

>Eiköhön kaikilla uskonnosta riippumatta ole moisia hupaisia tarinoita... esim. joulupukki tulee ja tuo lahjoja>

Toki, mutta JT:n kulttuurissa näitä kertomuksia ei saa julkisesti kyseenalaistaa. Kyseenalaistamisesta kun voi seurata karsastaminen tai sitten erottaminen. Jollei erikseen kadu että on kyseenalaistanut näitä hupaisia tarinoita.

• Erkii

Hauskoja vitsejä toziaan :)

• minun

3v. pikkusiskoa naurattanut, kun sen lempilelu pappasmurffi, revittiin kappaleiksi ja heitettiin suurin elkein roskiin tuon totuuden valon tultua julki. Tytön itkun perusteella ratkaisu oli oikea, siinäkin oli DEMONI.

• mlkvst

>>Mistä tällaiset totuuksina kerrotut tarinat mielestänne lähtevät ja mistä syystä? Eräässäkin tarinassa pehmo Smurffi -figuuri puraisi lasta valtakunnan salilla ja käkätti saatanallisesti päälle sekä sen jälkeen kipitti pois salilta.

Olen varma, että koko demonismurffi-tarina on lähtöisin Vartiotorniseuran korkealta taholta. Ovat 80-luvulla panneet valtakunnansaleilla ja konventeissa merkille, että jt-perheiden lapsilla on ollut pehmoleuluja mukana jolloin lasten huomio on luonnollisestikin keskittynyt leluihin... Katsokaas kun eihän nyt lapsi saa leluilla leikkiä vaan hänestä pitää jo pienestä pitäen kouluttaa tienraivaajaa ja patistaa lukemaan niitä vt-seuran lapsille tarkoitettuja kirjoja!

• ja hahhahj

joo.... voi tätä järjen juoksua??!!

• Jokahinen tämän ymmärtää

En ole JT, enkä myöskään entinen JT.

Jontensakin vain tuntuu niin uskomattomalta, että Kilikellon ja Mulukvistin tapaiset hahmot olettavat olevansa jollakin tavoin fiksuja. Mitä heitä olen seurannut, niin empäs pysty helpolla keksimään lapsellisempia juttuja hengentuotteinaan suoltavia olioita...

• Jokahinen tämän ymmärtää kirjoitti:

En ole JT, enkä myöskään entinen JT.

Jontensakin vain tuntuu niin uskomattomalta, että Kilikellon ja Mulukvistin tapaiset hahmot olettavat olevansa jollakin tavoin fiksuja. Mitä heitä olen seurannut, niin empäs pysty helpolla keksimään lapsellisempia juttuja hengentuotteinaan suoltavia olioita...

>>Kilikellon ja Mulukvistin tapaiset hahmot olettavat olevansa jollakin tavoin fiksuja.

Onko noin? Fiksuudesta en tiedä, mutta otan oikeudekseni ihmetellä vt-seuran kummallisuuksia ja miettiä myös rivitodistajan elämää tornin varjossa. Sen täytyy olla jotenkin sinulta pois kun siihen puutut?

Toisaalta jos et ole jt tai et ole koskaan ollutkaan niin arvostelusi entisiä jäseniä kohtaan on jokseenkin tuuleen puhaltelua. Siksikin, että jos järjestössä olisit ollut mukana niin ymmärtäisit, että nämä meidän lapselliset juttumme eivät ole meidän lapsellisia juttuja, vaan järjestön keksimiä ja me kaikessa vajavaisuudessamme emme ehkä kykene käsittämään niin korkealentoisia juttuja. Onko niiden pohtiminen lapsellista?

>>Mitä heitä olen seurannut, niin empäs pysty helpolla keksimään lapsellisempia juttuja hengentuotteinaan suoltavia olioita...

Lapsellisen näiden asioiden pohtimisesta tekee kai mielestäsi juuri se, että suvussani olen selkeä vähemmistö, mitä tulee pesäeron järjestöstä ottaneisiin. Lapsellista kai se on sitten ruotia muutaman kymmenen vuoden kokemuksia kyseisessä lahkossa, vaikka vaikutukset ulottuvat jokapäiväiseen elämään. Olet varmasti kuullut karttamis säännöstä, jota vt-seura mielellään käyttää, mitä tulee entisiin todistajiinsa. Varsinaista karttamista meikäläisen kohdalla ei ihan lähisuvussa tapahdu, mutta onpa kontaktit jääneet silti murto-osaan entisestä. Muita sukulaisiani en sitten ole nähnytkään eroamiseni jälkeen. Lapsellista? Kyllä.

>>En ole JT, enkä myöskään entinen JT.

Onkohan noinkaan?

Nyt sinulla on sitten mahdollisuus perustella tämä avaukseni lapselliseksi "minun jutukseni". Erikoisen lapsellista on kai sitten ihmetellä todistajien keskuudessa villinnyttä demonipelkoa smurffi-figuureissa? Mitäs tuota ihmettelemään? Selvempi hommahan tuo on. Ihan järkeenkäypä juttu.

• Ystävä

Kiitos tästä päivän ehdottomasta piristysruiskeesta!! Paikat kipeänä pänttään pääsykokeisiin ja tätä juuri tarvitsin. Tunnistin aika monta tarinaa itsekin. Ehdottomasti hulvattomin oli smurffitarina joskin rock konsertin demonien fiilikseen pääsyn estäminen jumalallisella läsnäolollakin oli aika vaikuttava!Itse olen kuullut tarinan jonka olivat kuulemma kokeneet kertojat itse. Siinä rouvat menevät eukon tykö tutkimaan ja heti on outo olla. Tutkimisen edistyessä eukon valtaa demoni ja tavarat tärisee ja eukko silmät nurin irvistelee pahan vallassa todistajille. Kauhuissaan ystävät rukoilevat jehovaa ja se auttaakin oitis. Tutkin tuolloin itse ja mielenkiintoista onkin että rouvat kurvasivat luokseni vartavasten tätä tarinaa kertomaan vaikka muuta esittivätkin... : ) Pöö!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe