onko joku käyttänyt kyseistä tuotetta? ostin tänään sellasta jotain pesunestettä ja olisin vain kysynyt että kuinka useasti sitä kannattaa käyttää? jotkut ovat sanoneet että sebamed kuivattaa ihoa?
seba
6
967
Vastaukset
- pesupala
mulla, ja oon tyytyväinen! Se on tarkotettu epäpuhtaalle iholle. Ite käytin ennen sebamedilta semmosta nestemäistä,joka sopii koko vartalolle, mut tota pesupalaa sitten mainostettiin täällä ja minäkin apteekista sellasen hankin. Finnejä vielä on jonkin verran(pääosin kuitenkin niitä hailakoita arpia),mutta naama on selvästi puhtaampi, eikä rasvotu niin helposti.Käytän sitä aina iltasin,toisinaan myös aamulla. Eka pesen kasvot, sitten levittelen kosteelle iholle tota ja pesen pois. Sen jälkeen laitan humektanin perusvoidetta. Hyvä yhdistelmä! Suosittelen
- mys
Hierotko sitä pesupalaa suoraan kasvoihin vai ensin käsiin ja siitä kasvoihin?
- vielä..
Ei ole mulla ainakaan kuivattanut ihoa. Mut käytän aina pesupalan jälkeen kosteusvoidetta.
- kiitoksia
kiitos paljoN! :)
- ei kuivata
mä olen nyt käyttänyt sebamedin pesupalaa n. puoltoista viikkoa, aluks olin hieman peloissani kun olin kuullu et se kuivattaa ihoa, mutta ei se mulla ainakaan kuivata! käytän kanssa kosteusvoidetta pesun jälkeen ja pesen sillä 2 kertaa päivässä.. mulla helposti aineet kuivattaa liikaa ihoa ja se lisää finnejä mutta nyt tuon pesupalan kanssa iho on paljon mukavampi :)
varsinaisestihan se on jo pelkkä pesu millä tahansa (vaikka vain vedellä) ku kuivattaa ihoa, eikäö sebamed :) on ollu hyvä, itelläni on sitä vaahtoo :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124