Itse ku olen alkoholia paljon käyttänyt, niin luulisin, että näen ihmisten kasvoista, käyttääkö alkoholia paljon.
Silmänaluset tummat valvomisesta tai muuten epäsäännöllisestä elämästä.
Tai silmänaluset ikäänkuin kuopalla hieman, mutta vaaleet.
Erittäin väsynyt katse.
Kasvot kalpeet, "löysät"
Niin itse jotenkin kuvittelen näkeväni kasvoista, kuka käyttää alkohoia paljon.
Vertaan aina, miltä itte näytän rapula-aamuna.
Miten te muut, oletteko huomioineet saman?
Niin ja käytös rapula-aamuina on taas eri juttu.
Huomaatteko ihmisten ulkonäöstä
16
1849
Vastaukset
- Tri.Torvinen
Ventovieraat ihmiset kyllä näkevät toisen kasvojen yleisilmeestä, että jaaha, tämä on varmasti otti-ihmisiä. Ja se havainto tehdään yhdellä silmäyksellä, eikä erehdyksiä satu juuri koskaan. Vielä paljon helpompi on tehdä tämä havainto toisesta, joka on krapuloissaan.
Tässä asiassa ihmisen silmä on melkein erehtymätön.
Itsekin aikoinaan sorruin monta kertaa harhaluuloon peilin edessä kuikuiltuani, että eihän tässä naamavärkissä mitään, kukaan ei hoksaa. Ja työpaikalla ensimmäinen vastaantulija kysyi suureen ääneen:
"NO, ONKO OLO NORMAALI, VAI OLETKO IHAN SELVIN PÄIN?"- GloriaGaynor-71
Hauska juttu toi; "No, onko olo normaali, vai oletko ihan selvin päin!" Hee, hee=D Onneksi kukaan ei pahimpaan ryyppy aikaani kukaan töissä minulle moista tajunnut letkauttaa. Olisin kuollut.
- Olisko ryyppymiehiä?
GloriaGaynor-71 kirjoitti:
Hauska juttu toi; "No, onko olo normaali, vai oletko ihan selvin päin!" Hee, hee=D Onneksi kukaan ei pahimpaan ryyppy aikaani kukaan töissä minulle moista tajunnut letkauttaa. Olisin kuollut.
se letkauttajakin.
- Oskari
Juomakautenani en muista, että kukaan olisi koskaan sanonut, että olen sairaan näköinen. Naamani punoitus näkyi vielä hämärässäkin.
Kun lopetin viinan ja tupakan, niin moni on katsellut pitkään ja tiedustellut, että onko terveyteni hyvä. Uskon sen johtuvan siitä, että punoitus häipyi ja entiseen verrattuna näytin kalpealta.
Huvittavaa sikäli, että en muista, olenko koskaan ollut näin terve, niin sitten aletaan epäilemään, että olisinkin sairas. - Alkoholinkäyttöni
Kaiken muun lisäksi vielä pöhöttyneet kasvot.
Ei kyllä mielellään katto muita ihmisiä silmiin.
Eli se välttelevä katse on myös yksi alkoholistille tyypillinen juttu. - sitten
Silloin, kun itse käytin rankasti alkoholia luulin aina, että ainakaan MINUSTA ei kukaan ulospäin mitään huomaa.
Raitistuttuani asia on nyt tasan toisin päin. Luulen, että MINÄ olen todella taitava tunnistamaan alkoholin ongelmakäytön esimerkiksi kasvoista, kävelytyylistä ja ryhdistä. Tiedä noista luuloistani sitten?- se mainos telkkarista
Kokemus tuo varmuutta.
Eli kyllä osaamme kattoa naamasta.
- turvottaa
Kun oikeen tosissaan ryyppää, kasvot jäävät terskanpunaiseksi.
- olen havainnut
Myös ittelläni kasvot ovat kalpeet tosi kankkusessa.
Kai tässäkin yksilöllisyyttä.
Mistähän johtuu se punertava väri kasvoilla?
Olen nähmyt kyllä semmosiakin. - menneessä elämässä
taasen oli vitunpunainen naama.
- huomaa ei huomaa
Tottakai sen näkee jos on juopotellut montapäivää. Mutta suurkuluttajan bongaaminen on vaikeaa ulkoisesti. Kun katsoo vierestä, että toinen juo 0.75mm viskipullon raakana pariin tuntiin...Ja sitten syö hyvin, ja vielä soittaa taksin, että pääsis kylille
Tosijuopon näkemiseen ei paljon kysymyksiä tarvita.......- Meni yli ymmärrykseni
Siis mielestäsi suurkuluttajan bongaaminen on vaikeaa ulkoisesti, mutta tottakait näkee, jos on juopotellu monta päivää.
Mitähän oikein tarkoitat?
- että näkyy
Ei näy ihan helpolla suurkulutus naamasta. Ne, jotka näyttävät juopolta, ovatkin sitten yleensä tosi juoppoja.
Krapula näkyy silmistä.- hyvinvoivan juopon
näkee myös näistä...mahasta, turvonneesta lärvistä ja niistä kolmesta leuasta. Äänen värinä ja kropan tärinä. Oudot pelot ja välttelyt..ja viinan sietokyvystä. Punakka hermostunut olemus.
lapsen eksyneen" laulaa Juice. Ja:"Käy pimeys päälle lailla pommikonelaivueen..." Jo vain laulaja tietääkin mistä puhuu!
Kyllä juopon erottaa. Yhtä yksityiskohtaa on vaikea määritellä, mutta kokonaisuus ratkaisee.- Minä minä minä ensin.
En mä tiedä, mutta itse kyllä huomaan itsestäni, jos olen edellisehtoona juonut enemmän. Kumma juttu, alkaa päätä jomottaan nykyään ja mahassa kiertää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906