Kertokaa kaikkien sellasten leffojen nimiä joihin liittyy jotenkin lentokoneet!
Siis esim. jos joku leffassa on lentoemäntä, kapteeni tai mitä vaan... Kiitos :).
Lentokone leffoja ??
lentokonefriikki
11
631
Vastaukset
- Douglas Dakota
DC-3 oli ainakin Tarzan leffoissa,ellei sit oolut DC-2 mallinen.
- Jayley*
...elikkäs Lentäjä leffassahan on nimensä mukaisesti lentsikoita ;)
- Max T W
Airport-elokuvia tehtiin 70-luvulla ainakin 3 tai 4.
Se viimeinen jossa on Delon, on yksi huonoimmista tehdyistä elokuvista.
- VHV
Ensimmäisenä tulivat mieleen ainakin "Flightplan" ja "Red Eye - Yölento".
- samajuttu
mistäköhän johtui
- Con Air
Con Air
Hei me lennetään
Air Force One
Alive-Elossa!
Top Gun
Always- Ikuisesti
Auringon Valtakunta
The Terminal- Lentoemäntä
- Passenger 57
- Red Eye
- Flightplan
- Alt350
Top Gun?
- asdasda
STHEALT
PEARL HARBOR
TOP GUN
DIE HARD 2 :D- meni se eka
STEALTH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203317- 122166
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371915Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4091838Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211681Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1211368
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101251- 141226
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4491135