Antarktikselta Wilkesin maalta on löytynyt valtava 480 km (300 mile) kraatteri noin 250 mil. vuotta vanha, joka siis sopisi permikauden katastrofin (pää)syylliseksi.
http://www.space.com/scienceastronomy/060601_big_crater.html
Sivun oik.reunassa tutkakuva sekä graviaatiokartta.
Paljon isompi kuin dinot tappanut Chicxulub..
Valtava kraatteri Antarktiselta (250milj.v)
6
854
Vastaukset
- Eagle
Sitaatti linkin takaa löytyvästä artikkelista:
"The researchers say further work is needed to confirm the finding..."- Mr.K.A.T.
talk.originilainen huomautti, että jo
2004 Australiasta löytyi myös kraatteri tai iskunjälkiä samoilta ajoilta. Ehkäpä niitä oli kunnon meteorikuuro..
tai tämä on Antarktiksen possauksen heittele..
http://nai.arc.nasa.gov/news_stories/news_detail.cfm?ID=286
"May 17, 2004
Did an Impact Trigger the Permian-Triassic Extinction?
By: David Morrison, NAI Senior Scientist
New evidence suggests a possible impact cause for the greatest mass extinction of all time, although many scientists remain skeptical that this long-standing mystery has been solved. A NASA news conference was held May 13 to announce the discovery of an impact crater near Australia that might be implicated in the Permian-Triassic or PT extinction event, 251 million years ago."
..
"The paper reports on the identification of a large submarine impact structure off western Australia that is dated at 250.7 /- 4.3 million years (an argon-argon date from a single plagioclase crystal). This geological rise had originally been thought to be volcanic, but a re-examination of drill cores by this team shows clear evidence of impact materials, including abundant shocked mineral grains."
- mie vain
Olen itsekkin tutkinut tuollaisia ja muitakin tieteeseen ja muuhun liittyvää asiaa. Kiinnostava juttu, ja lisää löytyy, koska maapallon asioista on Raamatussa kerrottu vertauskuvien kautta. Jumalan luokse menevä tie ei ole helppo, vaan siihen tarvitaan uskoa ja yleensä uskovaisilla on myös koettelemuksia, joista on kerrottu Raamatussa. Uskoa koetellaan, ja sitten ihminen kasvaa Jumalan katsomalla viisaalla tavalla.
- don_corleone
Minäpä olen tutkinut matematiikkaa.
Kaikissa koulukirjoissa väitetään että 1 1=2,
mutta uskonkonnolliset tekstini vahvistavat tuloksen olevan 3. Joka muuta väittää on saunatontunpilkkaaja.
- Kristusses
Mihin tämä maailma on menossa kun tuollaisia saatanallisen kauhistuksen katastrofien jälkiä löydetään luojan paratiisista. Ihan jännä uusi uutinen, ja kun kuuta katsoo on maa paljon sitäkin reikäisempi, niin, ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955