Et lukinnutkaan minua
tunteittesi ulkopuolelle,
olin valmistautunut siihen,
että olin sinulle jo
menneisyys -
nyt meillä on tulevaisuus.
Rakkauteni sinuun
on sydämeni kokoinen,
enemmän -
kuin osaan sanoiksi pukea
miksi tämä poistettiin ??
14
738
Vastaukset
- se tulevaisuus
heti!
- kirjoituksessa
kuuluu vain yhdelle nimenomaiselle,
ja allekirjoittaneelle, se ei ole
kaikkien. Meillä on jokaisella oma
tulevaisuutemme.
"Yläkerta" pitää joskus hauskaa meidän kustannuksella :\ jotkut sanoo tätä elämäksi :))
- varmaankin
hauskaa meidän kustannuksella,
ja elämäähän tämä on - kaikkinensa.
Kiitos sulle taas, tuo nicis on
aivan ii-haa-na :)))
- sanoja..
toivottavasti hän tämän huomaa!
- kyllä hän on saanut
samat sanat =)
halusin vain tuoda ne tännekkin,
kun on hyvä olla, on ilo kertoa
se koko maailmalle.
Sain senkin lukea,ja tuntea.
Samaa tunnetta. Kiitti taas- niin ...
taidetaan samoja polkuja tallata,
samoja tunteita läpikäydä.
Kiitos sulle :))
- Soll...
Oletpa näsäviisas, niinkuin muutkin ikäluokkasi lapset, jotka tykkäävät leikkiä aikuisten juttuja, tällä junttien taivaalla jossa minäkin luen sinun.....? vaippa juttuja.
- samaan joukkoon
sulaudut hyvin :))
vaipanvaihtoon vaan, hushus - ..... niin minä se olen
samaan joukkoon kirjoitti:
sulaudut hyvin :))
vaipanvaihtoon vaan, hushusAnteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.
- olokkoon
..... niin minä se olen kirjoitti:
Anteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.
saat anteeks, katsos kun minä oon
50-luvulla syntyny, joten lapsuus
on niin kaukana, että just ja just
muistaa sellasen joskus olleen :)))) - että anti olla
olokkoon kirjoitti:
saat anteeks, katsos kun minä oon
50-luvulla syntyny, joten lapsuus
on niin kaukana, että just ja just
muistaa sellasen joskus olleen :))))kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)
- tasoissa sitten ja hyvää yötä
että anti olla kirjoitti:
kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)
sullekkin ikinuori *nauraaaaaa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154