Olen vaihtassa etulokasuojia Nissanin pick-upiin.Ostin tarvikelokarit Motonetista ja lienee tarpeellista suojata lokari sisäpuolelta.Onko alustamassa paras vaihtoehto vai pelkkä öljyäminen.Vanhempiin autoihin ja hieman jo ruostuneisiinkin peltiosiin olen ruiskuttanut öljyä (jossa 20% tervaa) ja kokemus on ollut hyvä eli ruoste ei enää ole levinny ja tervaöljy tarttuu ja pysyy hyvin alustassa.Miten massa käyttäytyy ajan myötä eli irtoaako?Ja mikä massa parasta, tuskin kannattaa halvinta töhnää mennä laittamaan?Maalaukseen liittyen lienee parasta poistaa kokonaan tarvikesuojissa oleva musta maali ja lähteä pohjamaalaamaan "kirkkaalta" pelliltä.Kertokaa jos jollakulla on kokemusperäistä tietoa...
Tarvikeliikkeiden peltiosat
4
3056
Vastaukset
- Automaalari
Kyllä kannattaa massata uudet lokasuojat sisäpinnoiltaan,vaikka olisi muovilokaritkin.Musta maali uusissa peltiosissa on varastoväri,mikä kannattaa hioa pois ja sitten uudet maalit pintaan.
Itse laittaisin sisäpuolelle kunnon kiveniskumassan massaruiskulla,(ei mitään spray viritelmiä) se vaimentaa maantie melua samalla. Ja siihen kotelosuoja ainetta päälle.
Mitä pintapuoleen tulee, niin ei niin huono idea, ole ottaa se "musta maali" pois.- ensin
Kun sisäpuolellakin on kunnon maali voit massata sen tai tehdä mitä haluat. Pelkkä massa olemattoman varastomaalin päällä ei kauaa kestä.
- vinkeistä!
Asiallisia vastauksia, KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154