AMIKSILLE!!

lakjdflkjf

Paljon onnea vaan kun kävitte turhan koulun ja jopa valmistuitte! Hukkaan meni nekin vuodet. Te olette pelkkä taakka yhteiskunnalle, joita me kunnolliset lukion käyneet kansalaiset joudumme vielä palkoistamme otettavilla veroilla elättämään!!!!!!

Millonkahan Suomessa ja muualla maailmassa tajutaan että ammattikouluja ei tarvita mihinkään. Siellä opitaan laskemaan ala-astetason matematiikkaa, ja kiristämään mutteri. Lukion käyneiden tieto- ja osaamistaso on vähintäinkin 10-kertainen amiksiin nähden!

Lyhyesti: AMIKSIA EI TARVITA MIHINKÄÄN.

Toivoo ystävällisesti kevään 2006 ylioppilas.

6

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylikouluttautuja

taitaa käydä aika kipeetä kun persees törmää maan pinnalle.

• amiksen käynyt ja ylpee siittä

kuinkas moni lukiolainen tarvii ammatin?
      Ei luio ole ammatti tai siis ylioppilas.
      Vai onko mikä on työn kuva entä palkkaus?

• lukio

No niin, nyt rauhotu. Ammattikoululaisista on paljon hyötyä, varsinkin nyt tulevaisuudessa. Sanoisin et molempia tarvitaan sekä lukiolaisia että amiksia jotta asiat järjestyy!

• Hanna

Ja usein käy niin, että ylioppilaaksi kirjoittanut jatkaa suoraan ammattikouluun kun ei jaksa yliopistoon tai ammattikorkeaan. Siellähän sitä itse sitten taas on.

• matemaatikko

"Ja usein käy niin, että ylioppilaaksi kirjoittanut jatkaa suoraan ammattikouluun "

Ja mitenköhän usein tätä mahtaa tapahtua?

• tienaat

Terveisin ammattikoulun käynyt putkimies ja liksa 6000 euroa kuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1516
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1022
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      863
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      40