Eli minulla oli vapun tienoolla ilmoitus Cityn deittiliitteessä. Sain vain 3 vastausta. Noista 2 tuli yhdeltä ja samalta, joka jo tuntee minut (ollaan juteltu joskus baarissa), varmaan humalapäissään tekstas. Vastasin sille toiselle vastanneelle. Että kertos jotain perustietoja itestään, ja hieman kommentoin sen vastausta, ja sitten laitoin numeroni. Mutta siitä ei kuulunut mitään. Vaikka liittymästä riippuen sille ois tullu se mulle vastaaminen maksamaan 0-10 senttiä.
Cityn levikki on kuitenkin 250000 ja sillä on PUOLI MILJOONAA lukijaa. Ja silti sain siis vain yhdeltä vastauksen. No maksaahan se vastaaminen tosin 1.30 euroa...
Olikohan ilmoitukseni muotoiltu jotenkin huonosti. Se oli tällainen:
http://www.city.fi/deitti-liite/?city=kuopio&search=m-n&Submit=Hae
Siis se alin kuva-ilmoitus noista.
Käytinköhän 144 merkkiäni siis huonosti kun puolesta miljoonasta vain yksi tärppäsi, ja ei sekään sitten lopulta kehdannut toista viestiä laittaa.
Oletteko muut kokeilleet deittiliitettä ja onko toiminut? Irtoiskohan seuraa paremmin baarista jossa on 50 humalaista kuin sanomalehtipaperilta jota näpistelee sormissaan puoli miljoonaa ihmistä?
No taidampa taas tänä v-loppuna olla oma kävelevä (/hortoileva) deittiliitteeni.
Miten nainen deitti-ilmoituksella?
95
9289
Vastaukset
- deittailija
Suomi24:n Treffeihin, niin eiköhän ala flaksi käymään! Muutenkin ihmettelen, miten noin komee ja fiksunoloinen mies ei löydä ittelleen naista.
Mulla on ilmotus Suomi24:ssä. Sen on tsekannut nyt 27 kuukaudessa varmaan pari tuhatta. Olen saanut noin 100 vastausta ( noin 100 vieraskirjaviestiä). Olen tavannut 6. Joista ruhtinaalliset YHDEN useammin kuin kerran.
Suomi24-treffeissä on se huono että jos ei loggaudu niin ei saa oikein vastauksia. Mutta jos loggaa 5 kertaa päivässä niin saa hyvällä säkällä yhden vastauksen. Esim viime keväänä loggasin muutaman kerran päivässä ja sain 5-10 vastausta viikossa. Talvella en loggautunut kertaakaan eikä ollut tullut myöskään yhtään vastausta.
Nyt ei ole tullut 42 päivään yhtään vastausta. En olekaan loggautunut kuin muutaman kerran. Loggaampa tänään 10 kertaa ja katson miten käy. Eihän baareistakaan saa seuraa jos ei niissä käy...
- Reven
Deitti-ilmoituksen tekstisi on kekseliäs ja vaatii oivallusta myös lukijalta. Erottuu siis joukosta edukseen.
Ja kuvasi on ylivoimaisesti paras.
Suomi24:n galleriasivun perusteella älykäs, persoonallinen ja hyvännäköinen mies.
Sanoisin, että moni "tavallisemmaksi" itsensä kokeva nainen pitäisi sinua liiankin hyvännäköisenä, älykkönä ja persoonallisena.
Ikäsi ei selviä, mutta haet ehkä vähän parinkympin ylittänyttä naista. Monella sen ikäisellä on vielä persoona ja itsetunto hiukan hakusessa, ja eletään aika laumasieluista vaihetta (poikkeuksia löytyy toki, kuten sinäkin).
Aivan varmasti noilla eväillä löydät omasi: älykkään ja tyylinsä tuntevan naisen. Mutta ei ole helppoa erottua joukosta - edes edukseen. - _e_
Niin minustakin on vähän outoa jos et ihan livenä seuraa onnistu löytämään?
Ihan söpön oloinen poika mutta suo deitti-ilmoitukseen valittu kuva oli ehkä vähän liian... liian jotain.....mutta vain baareista. Ja vain juoppoja/läskejä/yh-äitejä/keski-ikäisiä/naimisissa tms olevia.
Kunnon naisia en ole kohdannut oikein missään.. Kunnon = hauska, lämmin, tunteellinen, epätylsä, ei harmaa ja kova kuin betoniseinä. Sellainen jonka kanssa voi keskustella puuhata, ja jonka kanssa on keskusteltavaa puuhattavaa...- _e_
Travis kirjoitti:
..mutta vain baareista. Ja vain juoppoja/läskejä/yh-äitejä/keski-ikäisiä/naimisissa tms olevia.
Kunnon naisia en ole kohdannut oikein missään.. Kunnon = hauska, lämmin, tunteellinen, epätylsä, ei harmaa ja kova kuin betoniseinä. Sellainen jonka kanssa voi keskustella puuhata, ja jonka kanssa on keskusteltavaa puuhattavaa...se kuva kuvaakin sua varmaan aika hyvin, koska siinäkin oli vähän sellainen ylimielinen sävy...
_e_ kirjoitti:
se kuva kuvaakin sua varmaan aika hyvin, koska siinäkin oli vähän sellainen ylimielinen sävy...
..sinulle tulee kuvaa katsoessasi alimielinen olo..
- _e_
Travis kirjoitti:
..sinulle tulee kuvaa katsoessasi alimielinen olo..
No se, millainen olo minulle tulee on tässä vähemmän relevanttia, sillä en ole seuraa etsimässäkään ;)
Mutta tarkoitin vain, että tuo kuvahan on sitten ihan onnistunut valinta, mikäli haluat karkoittaa sillä kaikki "tavisnaiset" heti alkuunsa. Harmi vain, että Suomessa monet ihan kauniit "kunnon naiset" pitävät itseään kuitenkin aika taviksina. Siinä voisi olla yksi syy, miksei vastauksia heru mielestäsi tarpeeksi... _e_ kirjoitti:
No se, millainen olo minulle tulee on tässä vähemmän relevanttia, sillä en ole seuraa etsimässäkään ;)
Mutta tarkoitin vain, että tuo kuvahan on sitten ihan onnistunut valinta, mikäli haluat karkoittaa sillä kaikki "tavisnaiset" heti alkuunsa. Harmi vain, että Suomessa monet ihan kauniit "kunnon naiset" pitävät itseään kuitenkin aika taviksina. Siinä voisi olla yksi syy, miksei vastauksia heru mielestäsi tarpeeksi...Minua ei kiinnosta tavisnaiset, eikä itseään tavisnaisena pitävät naiset. Oli sitten tavis tai ei mutta jos pitää itseään taviksena niin minua ei kiinnosta.
Voihan olla hyvällä tavalla vaatimaton, nöyrä, mukava jne. Mutta jos pitää itseään taviksena (=tylsänä, tyypillisenä, tavanomaisena, mitättömänä löysänä paskakikkareena) niin minua ei IHAN kiinnosta.
Ehkä ne kunnon naiset ei vaan lue Cityä tai sen deittiliitettä tai selaa edes netistä sen tai muidenkaan palstojen ilmotuksia. Empä itsekään ole Cityn paperiversioon koskenut yli vuoteen. Ja silloin viimeksikin vain koska tarkistin oman deittiliite-ilmoitukseni (viime vuonna sain 7 vastausta).
Käyttävätköhän sentään keskustelupalstoja... Varmaan ne jotain joskus käyttää. Toivottavasti vaikka tänä lauantaina Kuopion ahtainta baaria. Tai siinä 17-19 välillä erästä paikkaa josta saa melonibanaanilikööriä.- Nöpsis
Travis kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tavisnaiset, eikä itseään tavisnaisena pitävät naiset. Oli sitten tavis tai ei mutta jos pitää itseään taviksena niin minua ei kiinnosta.
Voihan olla hyvällä tavalla vaatimaton, nöyrä, mukava jne. Mutta jos pitää itseään taviksena (=tylsänä, tyypillisenä, tavanomaisena, mitättömänä löysänä paskakikkareena) niin minua ei IHAN kiinnosta.
Ehkä ne kunnon naiset ei vaan lue Cityä tai sen deittiliitettä tai selaa edes netistä sen tai muidenkaan palstojen ilmotuksia. Empä itsekään ole Cityn paperiversioon koskenut yli vuoteen. Ja silloin viimeksikin vain koska tarkistin oman deittiliite-ilmoitukseni (viime vuonna sain 7 vastausta).
Käyttävätköhän sentään keskustelupalstoja... Varmaan ne jotain joskus käyttää. Toivottavasti vaikka tänä lauantaina Kuopion ahtainta baaria. Tai siinä 17-19 välillä erästä paikkaa josta saa melonibanaanilikööriä.Saakos sua tulla hihasta nykäsemään, jos vaikka baarissa satut vastaan...?
Nöpsis kirjoitti:
Saakos sua tulla hihasta nykäsemään, jos vaikka baarissa satut vastaan...?
Saa tulla nykäisemään melkein mistä vain, kunhan ei jätä vain siihen.
Ja saisi tulla ihan ilman lupaakin. SIKSI OLEN BAARISSA!!! En mene baariin vetämään PERSEITÄ. Vaan jotta joku kunnon nainen sattuisi paikalle, ja jompi kumpi menisi nykäisemään toista osapuolta jostain narusta, jotta.. Voitais yhdessä vetää perseet? Ei. Vaan... Jotta molemmilla olisi niin mukavaa... Mukavampaa kuin kavereideni seurassa jotka vetää perseitä ja juttelee auto- ja armeijajuttujaan jotka ei minua kiinnosta lainkaan. Ja jotta sitten jonakin toisena iltana ei tarvitsisi katsella kämästä Madonnan trilleriä Neloselta vaan... Tehdä sitä jonkun mukavan naisen seurassa jolloin ei tunnukaan ilta niin kämäseltä. Oikeassa seurassa vaikka katon tuijottelu on huikeaa.
Ja minun seuraan saa liittyä muuallakin kuin baarissa. Paitsi jos on miespuolinen, tavis, Greenpeacen rahankerääjä, tai muu joka ei ole oikealla asialla.
Eli säästä 1.30e ja tutustu minuun livenä! Voipa olla että pääset tutustumaan minuun paremmin kuin mihin 144 merkin ilmoitus ja 1,6cm leveä kuva jonkun lehden jossain alakulmassa yltää.
Ja sitten kaikille jotka nykäisee tai tarraa tai riuhtoo tai tempaisee tai vetää tai kahmoo minua jostain kohtaa niin: älä sano että oisko antaa tulta. Koska silloin vain sanon että ei ole ja sitten et keksi mitään muuta sanottavaa ja 2 sekunnin päästä olen jo muualla. Sano vaikka että oisko antaa maksalaatikkoa. Siihen sanon vaikka että ei ole mutta ehkä joskus ois. Ja sitten voimmekin siirtyä juttelemaan muista laatikoista.- Nöpsis
Travis kirjoitti:
Saa tulla nykäisemään melkein mistä vain, kunhan ei jätä vain siihen.
Ja saisi tulla ihan ilman lupaakin. SIKSI OLEN BAARISSA!!! En mene baariin vetämään PERSEITÄ. Vaan jotta joku kunnon nainen sattuisi paikalle, ja jompi kumpi menisi nykäisemään toista osapuolta jostain narusta, jotta.. Voitais yhdessä vetää perseet? Ei. Vaan... Jotta molemmilla olisi niin mukavaa... Mukavampaa kuin kavereideni seurassa jotka vetää perseitä ja juttelee auto- ja armeijajuttujaan jotka ei minua kiinnosta lainkaan. Ja jotta sitten jonakin toisena iltana ei tarvitsisi katsella kämästä Madonnan trilleriä Neloselta vaan... Tehdä sitä jonkun mukavan naisen seurassa jolloin ei tunnukaan ilta niin kämäseltä. Oikeassa seurassa vaikka katon tuijottelu on huikeaa.
Ja minun seuraan saa liittyä muuallakin kuin baarissa. Paitsi jos on miespuolinen, tavis, Greenpeacen rahankerääjä, tai muu joka ei ole oikealla asialla.
Eli säästä 1.30e ja tutustu minuun livenä! Voipa olla että pääset tutustumaan minuun paremmin kuin mihin 144 merkin ilmoitus ja 1,6cm leveä kuva jonkun lehden jossain alakulmassa yltää.
Ja sitten kaikille jotka nykäisee tai tarraa tai riuhtoo tai tempaisee tai vetää tai kahmoo minua jostain kohtaa niin: älä sano että oisko antaa tulta. Koska silloin vain sanon että ei ole ja sitten et keksi mitään muuta sanottavaa ja 2 sekunnin päästä olen jo muualla. Sano vaikka että oisko antaa maksalaatikkoa. Siihen sanon vaikka että ei ole mutta ehkä joskus ois. Ja sitten voimmekin siirtyä juttelemaan muista laatikoista.minä kysyn sulta vaikka sitä hernekeittoa sitten. Joo, ja lupaan kiskasta hihasta niin että tuntuu. =)
Nöpsis kirjoitti:
minä kysyn sulta vaikka sitä hernekeittoa sitten. Joo, ja lupaan kiskasta hihasta niin että tuntuu. =)
En ole varma menenkö baariin perjantaina vai lauantaina, vai enkö menekään. Ja siihen Kuopion parhaimpaan baariin menen vain jos kavereilla ei ole porttaria sinne taas.
Mutta netistähän minut ainakin löytää...- jäi kiinnostamaan tämä kesk...
Travis kirjoitti:
En ole varma menenkö baariin perjantaina vai lauantaina, vai enkö menekään. Ja siihen Kuopion parhaimpaan baariin menen vain jos kavereilla ei ole porttaria sinne taas.
Mutta netistähän minut ainakin löytää...oletko kovinkin epätoivoinen ? viesteistäsi mielestäni paistaa sellainen vaikutelma. Mä en ainakaan mene baariin ihan vain pelkästään sen takia, että tapaisin siellä mukavia uusia tuttavuuksia. Harvemmin niin käy, sillä porukka tuppaa olemaan baarissa .. noh, aika vahvassa humalatilassa, ja keskustelutaidot ovat kyllä kovassa punnituksesssa. Lähinnä kantsii mennä baariin vain pitämään hauskaa, juomaan pari paukkua, silmäilemään ihmisiä, tanssimaan jos hyvää musiikkia soitetaan.. Jos kovin liiaksi yrittää niin ei siitä sitten tule mitään. Mutta muuten vaikutat ihan kelpo mieheltä, voi tosin olla, että nuo "runolliset" tekstinpätkäsi ilmoituksessa ja suomi24:n profiilissa ovat ehkä joillekin naisille suuri kynnys, sillä kovin montaa samanhenkistä naista ei varmasti löydy. Mutta jos löydät, niin onneksi olkoon vaan (:
jäi kiinnostamaan tämä kesk... kirjoitti:
oletko kovinkin epätoivoinen ? viesteistäsi mielestäni paistaa sellainen vaikutelma. Mä en ainakaan mene baariin ihan vain pelkästään sen takia, että tapaisin siellä mukavia uusia tuttavuuksia. Harvemmin niin käy, sillä porukka tuppaa olemaan baarissa .. noh, aika vahvassa humalatilassa, ja keskustelutaidot ovat kyllä kovassa punnituksesssa. Lähinnä kantsii mennä baariin vain pitämään hauskaa, juomaan pari paukkua, silmäilemään ihmisiä, tanssimaan jos hyvää musiikkia soitetaan.. Jos kovin liiaksi yrittää niin ei siitä sitten tule mitään. Mutta muuten vaikutat ihan kelpo mieheltä, voi tosin olla, että nuo "runolliset" tekstinpätkäsi ilmoituksessa ja suomi24:n profiilissa ovat ehkä joillekin naisille suuri kynnys, sillä kovin montaa samanhenkistä naista ei varmasti löydy. Mutta jos löydät, niin onneksi olkoon vaan (:
Käytätkö epätoivoista innokkaan/aktiivisen synonyyminä? Tarkoitatko epätoivoisella sitä että kokeilee eri keinoja, tai miettii mitä keinoja kannattaisi käyttää. MÄÄRITTELE epätoivoinen.
Miksi menisin baariin edes 10% sen takia että "joisin pari paukkua"? Jos paukut kiinnostaa niin voin tehdä niitä itselleni kotona. Ja joskus teenkin. Ja paukkuja saa vaikka keskiviikkona 10:30 jostain baarista. Miksi menisin juuri lauantaina 01:17 sellaisen hakemaan jostain baarista.
Miksi menisin baariin vain "silmäilemään ihmisiä"? Ihmisiä voin silmäillä missä vaan: telkkarissa, netissä, kadulla, lemmikkieläinkaupassa.
Tanssimista en harrasta.
Hyvää musiikkia voin kuunnella kotonakin. Tai rannalla. Tai puistossa. Korvalappustereot on keksitty. Ja mp3-soittimet. Ja mankat.
Sinkku jonka päätarkoitus käydä baarissa ei ole seuran tms löytäminen on ÄÄLIÖ.
Ja se on hyvä vaan että baareissa ihmiset on humalassa. Koska muuten uusia tuttavuuksia kehittyisi yhtä paljon kuin tavaratalojen hisseissä.- Nöpsis
jäi kiinnostamaan tämä kesk... kirjoitti:
oletko kovinkin epätoivoinen ? viesteistäsi mielestäni paistaa sellainen vaikutelma. Mä en ainakaan mene baariin ihan vain pelkästään sen takia, että tapaisin siellä mukavia uusia tuttavuuksia. Harvemmin niin käy, sillä porukka tuppaa olemaan baarissa .. noh, aika vahvassa humalatilassa, ja keskustelutaidot ovat kyllä kovassa punnituksesssa. Lähinnä kantsii mennä baariin vain pitämään hauskaa, juomaan pari paukkua, silmäilemään ihmisiä, tanssimaan jos hyvää musiikkia soitetaan.. Jos kovin liiaksi yrittää niin ei siitä sitten tule mitään. Mutta muuten vaikutat ihan kelpo mieheltä, voi tosin olla, että nuo "runolliset" tekstinpätkäsi ilmoituksessa ja suomi24:n profiilissa ovat ehkä joillekin naisille suuri kynnys, sillä kovin montaa samanhenkistä naista ei varmasti löydy. Mutta jos löydät, niin onneksi olkoon vaan (:
Tosiaan, epätoivoisen määritelmiä kun voi olla niin monta kuin määrittelijääkin. =)
Nöpsis kirjoitti:
Tosiaan, epätoivoisen määritelmiä kun voi olla niin monta kuin määrittelijääkin. =)
Epätoivoisesta tulee mieleen kaivoon tipahtanut äijä joka sieltä monta päivää apua huudeltuaan ja ylös nousua yritettyään alkaa ruveta paniikissa kaapimaan kynsillään tunnelia.
Eli jos minua kutsutaan epätoivoiseksi niin kutsuja olettaa että netistä/baarista on erittäin vaikea mitään löytää. Tai että minun on sitä erittäin vaikea löytää.
No niinhän se sanoikin että "Voi tosin olla, että nuo "runolliset" tekstinpätkäsi ilmoituksessa ja suomi24:n profiilissa ovat ehkä joillekin naisille suuri kynnys, sillä kovin montaa samanhenkistä naista ei varmasti löydy."
Siis jos naisilla ei ole munaa ottaa minuun yhteyttä, niin olen epätoivoinen.
Ja pääsisin epätoivoisuudestani etsimällä ilmoituksillani naisia jollaisia en halua, ja tekemällä ilmoituksia joiden perusteella olen persoonaltani jotain muuta mitä oikeasti olen.- -Meiku
Travis kirjoitti:
Epätoivoisesta tulee mieleen kaivoon tipahtanut äijä joka sieltä monta päivää apua huudeltuaan ja ylös nousua yritettyään alkaa ruveta paniikissa kaapimaan kynsillään tunnelia.
Eli jos minua kutsutaan epätoivoiseksi niin kutsuja olettaa että netistä/baarista on erittäin vaikea mitään löytää. Tai että minun on sitä erittäin vaikea löytää.
No niinhän se sanoikin että "Voi tosin olla, että nuo "runolliset" tekstinpätkäsi ilmoituksessa ja suomi24:n profiilissa ovat ehkä joillekin naisille suuri kynnys, sillä kovin montaa samanhenkistä naista ei varmasti löydy."
Ja pääsisin epätoivoisuudestani etsimällä ilmoituksillani naisia jollaisia en halua, ja tekemällä ilmoituksia joiden perusteella olen persoonaltani jotain muuta mitä oikeasti olen.elä suotta enää stressaa! sinullahan on tuo Nöpsis tuossa valmiina? Samoihin aikoihin valvotte ja kaikkea... love is in the air...
-Meiku kirjoitti:
elä suotta enää stressaa! sinullahan on tuo Nöpsis tuossa valmiina? Samoihin aikoihin valvotte ja kaikkea... love is in the air...
Nöpsishän saattaa olla läski juoppo 43-vee yh...
En kehtaa avata henkseleitäni ja paukutella samppanjoitani ennen kuin toisin todistetaan. Älä nielaise ennen kuin tipahtaa.- -Meiku
Travis kirjoitti:
En kehtaa avata henkseleitäni ja paukutella samppanjoitani ennen kuin toisin todistetaan. Älä nielaise ennen kuin tipahtaa.ja nuolaistakin pitäisi ehtiä jossain välissä...
- Nöpsis
Travis kirjoitti:
Ja pääsisin epätoivoisuudestani etsimällä ilmoituksillani naisia jollaisia en halua, ja tekemällä ilmoituksia joiden perusteella olen persoonaltani jotain muuta mitä oikeasti olen.Voe sinnuu, vetipä tukkaa tai partaa niin aina se vähän sattuu.
Siitä samanhenkisyydestä... Olettaako ihmiset, että jos toinen on runoilijasielu, niin toisenkin täytyy olla sitä samanhenkisyyden nimissä? Riittääkö pelkästään se, että tykkää lukea ja pohtia toisten tuotoksia? -Meiku kirjoitti:
elä suotta enää stressaa! sinullahan on tuo Nöpsis tuossa valmiina? Samoihin aikoihin valvotte ja kaikkea... love is in the air...
..saa muutkin kuin kuopiolaiset naiset tönäistä. Olen tänä ja viime vuonna matkustanut about 4000 kilometriä nettitreffeille. Eli Turku, Helsinki x 3, Jyväskylä.
Eli jos joku haluaa tönäistä muutenkin kuin vain sattumalla tupsahtamalla niin parempi kai niin. Sellaset joille on hällä väliä sattuvatko mahdollisesti ehkä kenties vaikkapa osumaan kohtaamaan minua koskaan ikinä kertaakaan yhtään mitenkään lainkaan sekuntiakaan, niin ei varmaan kannata yrittääkään kohdata. Mutta jos en oo ihan paskan hailee SULLE niin ehkä sitten jotain toivoa saattaisikin olla ilmassa...
ITSESTÄÄNSELVYYS. Mutta hyvä jos edes nyt sen tajusit.- Nöpsis
Travis kirjoitti:
En kehtaa avata henkseleitäni ja paukutella samppanjoitani ennen kuin toisin todistetaan. Älä nielaise ennen kuin tipahtaa.Eiks ruudun takana voi mitään muuta olla? Tuohon sanottakoon, että vastaan ihannekumppanisi kriteerejä melkein täysin... hiusten väri ei vaan passaa.
- -Meiku
Travis kirjoitti:
..saa muutkin kuin kuopiolaiset naiset tönäistä. Olen tänä ja viime vuonna matkustanut about 4000 kilometriä nettitreffeille. Eli Turku, Helsinki x 3, Jyväskylä.
Eli jos joku haluaa tönäistä muutenkin kuin vain sattumalla tupsahtamalla niin parempi kai niin. Sellaset joille on hällä väliä sattuvatko mahdollisesti ehkä kenties vaikkapa osumaan kohtaamaan minua koskaan ikinä kertaakaan yhtään mitenkään lainkaan sekuntiakaan, niin ei varmaan kannata yrittääkään kohdata. Mutta jos en oo ihan paskan hailee SULLE niin ehkä sitten jotain toivoa saattaisikin olla ilmassa...
ITSESTÄÄNSELVYYS. Mutta hyvä jos edes nyt sen tajusit.Tajusinhan mie,
tajusin ihan 'loud and clear' Nöpsis kirjoitti:
Voe sinnuu, vetipä tukkaa tai partaa niin aina se vähän sattuu.
Siitä samanhenkisyydestä... Olettaako ihmiset, että jos toinen on runoilijasielu, niin toisenkin täytyy olla sitä samanhenkisyyden nimissä? Riittääkö pelkästään se, että tykkää lukea ja pohtia toisten tuotoksia?ÄÄLIÖITÄ on ne jotka nähdessään ilmoituksen tai mitä vaan, ja kiinnostuessaan siitä henkilöstä, niin miettivät että "no se ei kuitenkaan pitäis minusta", ja siksi jättävät vastaamatta. Turhaa ja HÖLMÖÄ tehdä olettamuksia toisen puolesta.
Jos itselle kelpaa runoilijasielu tai mikä vaan muu minkä kuvan siitä toisesta saa kaiken sen perusteella mitä siitä tietää, mutta ajattelee että se mitä itse on niin ei kelpais sille toiselle, niin siinähän antaa pakit sellaselle joka itselle kelpais. Jossa ei ole mitään mieltä. Aivan kuin Vanuatun jääkiekkojoukkue kieltäytyisi ottamasta Saku Koivua kokoonpanoonsa. Jos näkisi Sakun joukkueenhakuilmoituksen. Hölmöä jos ei edes yritä.
Hölmöä lopettaa mitään ennen kuin mitään ehtii edes alkaakaan. Eli hölmöä olla ottamatta yhteyttä kiinnostaviin henkilöihin netissä, vain omien olettamusten perusteella. Olettamusten joita tekee parin kuvan tai lauseen perusteella. Omalla maailmanmahtavimmalla ja rintaäänisimmällä nettiolettamuskokemuksellaan.
Jos minä saisin valita niin kaikki tämän viestiketjun (tai sen deittiliiteilmoitukseni) nähneet naiset laittas mulle vastauksen, jossa ois kuva/kuvia, ja perustiedot, ja vaikka mitä mitä ne vaan keksiskään. Ja sitten pääsisin raakkaamaan ne minua kiinnostavat niistä sadoista tai tuhansista viesteistä. Mikäs sen mukavampaa. Joku heti miettii että eikös siinä ois ihan v.. senmoinen urakka. No kai siinä muutama ilta vierähtäs. Mutta mieluummin raakkaan 500 sähköpostia 3 illassa kuin olen 3 iltana baarissa kikkuloimassa ja saan hyvällä säkällä yhden puhelinnumeron, johon tekstaamalla saan hyvällä säkällä vastauksen, ja pari viikkoa kitkuteltuani saan hyvällä säkällä vihdoin ekan selvinpäin tapaamisen sovittua, joka hyvällä säkällä menee suht mukavasti, ja hyvällä säkällä vielä puolen vuoden päästä voin ajatella naista suht lämmöllä.
Ja se hyvä sähköposteissa että ei tuu krapula eikä hävitä kaulaliinaansa eikä joudu hoipperoimaan vastatuuleen myrskyssä unisena -25 asteen pakkasessa 04:15 aikaan, edes yhtä metriä. Ja sekin hyvä esim tässä viestissä että tätä tehdessäni jos ois alkanu yhtäkkiä kusettaa ja oisin menny tuonne takavasemmalle niin ei ois siinä lorotellessani jalat liisteröityneet jostain ihme aineista tahmeaan lattiaan.Nöpsis kirjoitti:
Eiks ruudun takana voi mitään muuta olla? Tuohon sanottakoon, että vastaan ihannekumppanisi kriteerejä melkein täysin... hiusten väri ei vaan passaa.
Mahtavaa!
Mutta entä jos olet 172/44, tai 156/56?
No eiköhän mulla ole perusmonivalintakyssärivastausvaihtoehtoruksiruutuun-mielessä suurinpiirtein samanlainen ihannekumppani kuin useimmilla miehillä. Eli niistä vastauksista ei voi oikein mitään päätellä. Paitsi että jos itse täyttää ne kohdat niin ei ole läski juoppo ketjupolttaja naimisissa oleva yh.- syyn!!
Travis kirjoitti:
..mutta vain baareista. Ja vain juoppoja/läskejä/yh-äitejä/keski-ikäisiä/naimisissa tms olevia.
Kunnon naisia en ole kohdannut oikein missään.. Kunnon = hauska, lämmin, tunteellinen, epätylsä, ei harmaa ja kova kuin betoniseinä. Sellainen jonka kanssa voi keskustella puuhata, ja jonka kanssa on keskusteltavaa puuhattavaa...Toi lausahdus, että baareissa ei ole kunnon naisia vaan yh-äippiä yms paljasti lopullisesti asian.. Sinä olet ylimielinen ja kohtelet ihmisiä halveksivasti ja se näkyy myös kiinnostuksen määrässä. Sen oikein aistii sinusta.. Minä olen komein, parhain yms. Kukaan nainen ei halua olla sellaisen miehen kanssa kuka antaa ymmärtää olevansa NIIIIN paljon parempi, että neitokainen saa olla tosi iloinen, että viitsit ylipäätänsä armollisesti kestää hänen seuraa. Joku asennevamma luultavasti. Kannattais varmaan laskeutua sieltä stratosfääristä takas maanpinnalle, koska et oikeasti ole sen ihmeellisempi kuin muutkaan. Tämän saman asian on näköjään huomannut muutkin ja sen vuoksi vastausten saanti on nihkeää. Kannattaisi ymmärtää siitä jotain ja ottaa oppia.
syyn!! kirjoitti:
Toi lausahdus, että baareissa ei ole kunnon naisia vaan yh-äippiä yms paljasti lopullisesti asian.. Sinä olet ylimielinen ja kohtelet ihmisiä halveksivasti ja se näkyy myös kiinnostuksen määrässä. Sen oikein aistii sinusta.. Minä olen komein, parhain yms. Kukaan nainen ei halua olla sellaisen miehen kanssa kuka antaa ymmärtää olevansa NIIIIN paljon parempi, että neitokainen saa olla tosi iloinen, että viitsit ylipäätänsä armollisesti kestää hänen seuraa. Joku asennevamma luultavasti. Kannattais varmaan laskeutua sieltä stratosfääristä takas maanpinnalle, koska et oikeasti ole sen ihmeellisempi kuin muutkaan. Tämän saman asian on näköjään huomannut muutkin ja sen vuoksi vastausten saanti on nihkeää. Kannattaisi ymmärtää siitä jotain ja ottaa oppia.
Tuskimpa deittiliiteilmoituksestani saat ylimielistä kuvaa minusta!
Joten tuo mitä laitoit ei kelpaa syyksi siihen miksi puolesta miljoonasta vain yksi vastaa.
Ja se etten halua tutustua yh-äippiin ei tee minusta ylimielistä.
Ehkä et pitäisi minua ylimielisenä jos mottoni olisi "reikä kuin reikä"...- siitä
Travis kirjoitti:
Tuskimpa deittiliiteilmoituksestani saat ylimielistä kuvaa minusta!
Joten tuo mitä laitoit ei kelpaa syyksi siihen miksi puolesta miljoonasta vain yksi vastaa.
Ja se etten halua tutustua yh-äippiin ei tee minusta ylimielistä.
Ehkä et pitäisi minua ylimielisenä jos mottoni olisi "reikä kuin reikä"...ihan oikeasti jotain kummia fiboja tulee, ihan niinkuin joku tossa alussa mietiskeli. Se miten päädyin omaan mielipiteeseeni tuli, kun lueskelin koko ketjua ja sun vastauksia niin se välitty siitä. Siinä olet kyllä oikeassa, että pelkästä deitti-ilmoituksesta ei heti saa kokonaiskuvaa ja joku muu syy siinä on. Nyt en missään nimessä halua loukata mutta ehkäpä siitä välittyy sellainen tositaiteellinen kuva ja itselle tuli mieleen, että se kuva ei ole oikeesti sinusta. Se kun on musta-valkoinen ja siinä on ns. poseerausasento. Ja yksi (isoin?) syy on se itse lehti! Minä en ainakaan ikinä lueskele sellaista enkä tiedä kenenkään tuttavanikaan lukevan. Mutta me ollaankin niitä "taviksia ja yh-äippiä" yms. Eli sitä lehteä taitaa lukea trendikkäät ja urbaanit ihmiset ja he valitettavasti ovat usein aikas pinnallisia. Niitähän sinä etsitkin? Tässä taitaa päteä sanonta -niin makaa kuin petaa.
- Travvv
siitä kirjoitti:
ihan oikeasti jotain kummia fiboja tulee, ihan niinkuin joku tossa alussa mietiskeli. Se miten päädyin omaan mielipiteeseeni tuli, kun lueskelin koko ketjua ja sun vastauksia niin se välitty siitä. Siinä olet kyllä oikeassa, että pelkästä deitti-ilmoituksesta ei heti saa kokonaiskuvaa ja joku muu syy siinä on. Nyt en missään nimessä halua loukata mutta ehkäpä siitä välittyy sellainen tositaiteellinen kuva ja itselle tuli mieleen, että se kuva ei ole oikeesti sinusta. Se kun on musta-valkoinen ja siinä on ns. poseerausasento. Ja yksi (isoin?) syy on se itse lehti! Minä en ainakaan ikinä lueskele sellaista enkä tiedä kenenkään tuttavanikaan lukevan. Mutta me ollaankin niitä "taviksia ja yh-äippiä" yms. Eli sitä lehteä taitaa lukea trendikkäät ja urbaanit ihmiset ja he valitettavasti ovat usein aikas pinnallisia. Niitähän sinä etsitkin? Tässä taitaa päteä sanonta -niin makaa kuin petaa.
Jos kerrot että baareissa tulee vastaan vain juoppoja tai kaljamahaisia tai ääliöitä tai balettia harrastavia miehiä, niin arvaapa saanko sinusta ylimielistä kuvaa. No jos et arvaa niin en saa. Miksi saisin? Koska ymmärrän hyvin ettet halua tutustua sellaisiin miehiin. Monikaan ei halua. Näytä minulle mies joka haluaa tutustua läskiin juoppoon yh-äitiin niin näytän sulle alimielisen rääpäleen.
Ja kumpi olen: ylimielinen (=mulle ei kelpaa mikään, tai vain paras) vai epätoivoinen (=mulle kelpaa mikä vaan). Molemmilla katsantokannoilla on kannatusta. Voiko muka olla molempia samaan aikaan?
Koska kuvani on mustavalkea, se ei voi olla minusta. Hyvä logiikka tuossa. No, harrastan valokuvausta, joten siksi kuvani ei ole perus surkea räpsäisy jossa joku istuu sohvalla ja kittailee kaljaa. Vaikkakin kuvani on ihan vain webcamilla otettu. Se on itse ottamani, joten tietenkin se on poseeraus. Vaikea ottaa itsestään paparazzi-tyylisiä kuvia.
Ei kai ilmoitusta tai sen tehnyttä ihmistä kannata torjua sen takia missä se ilmoitus on?!! Jos sama ilmoitus samalla kuvalla ois ollut jossain vauva-lehdessä tai Annassa niin suhtautuisitko muka positiivisemmin... Valitettavasti vain harva lehti julkaisee deittiliitteitä, tai vain City. Jos Nakke Nakuttaja julkaisisi, olisi ilmoitukseni siellä heti paikalla. Tai ihan vaan missä tahansa muussakin lehdessä.
Se on totta että erittäin moni Cityn lukija on kanamainen bimbo. Trendit tms ei kiinnosta minua paskan vertaa. Eikä Helsinki City Girlit.
Onneksi on olemassa baareja trendikkäille (Giggling), hevareille (Ottopoika), karaokelaisille (Antura), juopoille (lähipubit) jne, niin voi ainakin ne pahimmat loukut väistää. En vaan tiedä mikä olisi niitten kunnon naisten paikka. Ehkä kotisohva. Jolla ne EI lue Cityä. Valitettavasti.
Missä sitten teitä kohtaisin... Mitäköhän keskustelupalstoja käytätte. Onkohan teillä edes konetta. - K71N
Travvv kirjoitti:
Jos kerrot että baareissa tulee vastaan vain juoppoja tai kaljamahaisia tai ääliöitä tai balettia harrastavia miehiä, niin arvaapa saanko sinusta ylimielistä kuvaa. No jos et arvaa niin en saa. Miksi saisin? Koska ymmärrän hyvin ettet halua tutustua sellaisiin miehiin. Monikaan ei halua. Näytä minulle mies joka haluaa tutustua läskiin juoppoon yh-äitiin niin näytän sulle alimielisen rääpäleen.
Ja kumpi olen: ylimielinen (=mulle ei kelpaa mikään, tai vain paras) vai epätoivoinen (=mulle kelpaa mikä vaan). Molemmilla katsantokannoilla on kannatusta. Voiko muka olla molempia samaan aikaan?
Koska kuvani on mustavalkea, se ei voi olla minusta. Hyvä logiikka tuossa. No, harrastan valokuvausta, joten siksi kuvani ei ole perus surkea räpsäisy jossa joku istuu sohvalla ja kittailee kaljaa. Vaikkakin kuvani on ihan vain webcamilla otettu. Se on itse ottamani, joten tietenkin se on poseeraus. Vaikea ottaa itsestään paparazzi-tyylisiä kuvia.
Ei kai ilmoitusta tai sen tehnyttä ihmistä kannata torjua sen takia missä se ilmoitus on?!! Jos sama ilmoitus samalla kuvalla ois ollut jossain vauva-lehdessä tai Annassa niin suhtautuisitko muka positiivisemmin... Valitettavasti vain harva lehti julkaisee deittiliitteitä, tai vain City. Jos Nakke Nakuttaja julkaisisi, olisi ilmoitukseni siellä heti paikalla. Tai ihan vaan missä tahansa muussakin lehdessä.
Se on totta että erittäin moni Cityn lukija on kanamainen bimbo. Trendit tms ei kiinnosta minua paskan vertaa. Eikä Helsinki City Girlit.
Onneksi on olemassa baareja trendikkäille (Giggling), hevareille (Ottopoika), karaokelaisille (Antura), juopoille (lähipubit) jne, niin voi ainakin ne pahimmat loukut väistää. En vaan tiedä mikä olisi niitten kunnon naisten paikka. Ehkä kotisohva. Jolla ne EI lue Cityä. Valitettavasti.
Missä sitten teitä kohtaisin... Mitäköhän keskustelupalstoja käytätte. Onkohan teillä edes konetta.oikein tajua? Antaa sitten olla, en viitsi vääntää toivottomien kanssa. Istu siellä ja ihmettele miksi kukaan ei ota yhteyttä vaikka olet niin erinomainen.
- Travvv
K71N kirjoitti:
oikein tajua? Antaa sitten olla, en viitsi vääntää toivottomien kanssa. Istu siellä ja ihmettele miksi kukaan ei ota yhteyttä vaikka olet niin erinomainen.
Joka tuntee olevansa taas kerran huono ihminen kun joku keskustelupalstalla mainitsee ettei ensisijaisesti halua tutustua yh:hin.
Ei jokainen joka ei halua tutustua sinuun ole ylimielinen. Itse olet ylimielinen jos ajattelet että jokaisessa joka ei halua sinuun tutustua on jotain vikaa... - Juulia80
Travis kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tavisnaiset, eikä itseään tavisnaisena pitävät naiset. Oli sitten tavis tai ei mutta jos pitää itseään taviksena niin minua ei kiinnosta.
Käyttävätköhän sentään keskustelupalstoja... Varmaan ne jotain joskus käyttää. Toivottavasti vaikka tänä lauantaina Kuopion ahtainta baaria. Tai siinä 17-19 välillä erästä paikkaa josta saa melonibanaanilikööriä.Tuo sinun tulkintasi 'taviksesta' on aika tyly.
Toiset pitävät taviksina esim. niitä jotka eivät tavoittele filmitähdenuraa tai maailmanherruutta... tai yksinkertaisesti epäjulkkiksia tai epä-julkisuudenkaipuisia. - Juulia80
Travvv kirjoitti:
Joka tuntee olevansa taas kerran huono ihminen kun joku keskustelupalstalla mainitsee ettei ensisijaisesti halua tutustua yh:hin.
Ei jokainen joka ei halua tutustua sinuun ole ylimielinen. Itse olet ylimielinen jos ajattelet että jokaisessa joka ei halua sinuun tutustua on jotain vikaa...Mutta tosiaan kuulostat todella ylimieliseltä.
Esim. tuossa viestissä "seuraa irtoaa livenä" tms. annat ymmärtää, että ne jotka eivät sinulle kelpaa eivät ole "kunnon ihmisiä"... Juulia80 kirjoitti:
Tuo sinun tulkintasi 'taviksesta' on aika tyly.
Toiset pitävät taviksina esim. niitä jotka eivät tavoittele filmitähdenuraa tai maailmanherruutta... tai yksinkertaisesti epäjulkkiksia tai epä-julkisuudenkaipuisia.No taviksen voi käsittää esim näillä 2 tavalla:
1) julkkiksen vastakohtana
2) lyhenteenä sanaparista tavallinen tallaaja
Itselleni tavis=tavallinen=normaali=tylsä=epäpersoonaton ---> minulla ei mitään syytä tutustua juuri häneen. Koska jos olisi, niin silloin olisi syytä tutustua satoihin tuhansiin suomalaisiin.
En pidä myöskään erikoisuutta mitenkään itseisarvona. Minuun ei tee vaikutusta se että nainen harrastaa matojensyöntiä tai että sillä on 4 jalkaa ja 2 päätä. Tai että se on Hannele Lauri. Tai Tarja Halonen.
Mutta jos ei erotu mitenkään edukseen EDES ennen kuin olen lähemmin tutustunut, niin en vain kiinnostu. Esim jos kotisivuillaan luettelee musiikki- ja tv- ja elokuvamaukseen ne samat kuin 90% muistakin naisista. Eli Pink, Jamie Cullum (tai mitkä vaan muut nykypoppia edustavat), OC, Täydelliset naiset, Tyttö sinä olet tähti, Harry Potter (tai mitkä vaan muut top 10 katsotuimpien listalle kuuluvat).
Kiinnostuisin naisesta joka kuuntelee mm jazzia ja klassista, katselee jaliksen mm-kisoja ja mm ranskalaisia ja venäläisiä elokuvia. Ja ei lue Cityä niinkään, vaan esim runoja, esim netistä:
http://plagiarist.com/poetry/8076
Ja muutenkin olisi sellainen että olisi jonkun verran yhteistä.Juulia80 kirjoitti:
Mutta tosiaan kuulostat todella ylimieliseltä.
Esim. tuossa viestissä "seuraa irtoaa livenä" tms. annat ymmärtää, että ne jotka eivät sinulle kelpaa eivät ole "kunnon ihmisiä"...En tarkoita kunnon ihmisellä sellaista jolla on oikeus elää. Vaan sellasta johon haluan tutustua ja jonka kanssa voisin viettää aikaa enemmänkin kuin sen yhden paskanjauhamistovin siinä baaritiskin kupeessa.
Olisi kai pitänyt sanoa että baareista irtoaisi vain sellaista seuraa jota en oikein välttämättä kelpuuta...
Naiset ilmaisee saman asian että "miksi baarissa tulee juttelemaan vain ne hirmu humalassa olevat miehet". Niin eipä tuo tietenkään lainkaan ylimieliseltä kuulosta.
Kyse on siis yksittäisten sanojen valinnasta... Tulee vain monesti sanottua asia niin kuin se minun mielestä on yksinkertaisinta ja selvintä, ei niin että miettisin miten asia pitäisi sanoa että se ei varmasti johtaisi kenenkään naisen naislogistisissa aivoissa vääriin johtopäätöksiin.- Juulia80
Travis kirjoitti:
No taviksen voi käsittää esim näillä 2 tavalla:
1) julkkiksen vastakohtana
2) lyhenteenä sanaparista tavallinen tallaaja
Itselleni tavis=tavallinen=normaali=tylsä=epäpersoonaton ---> minulla ei mitään syytä tutustua juuri häneen. Koska jos olisi, niin silloin olisi syytä tutustua satoihin tuhansiin suomalaisiin.
En pidä myöskään erikoisuutta mitenkään itseisarvona. Minuun ei tee vaikutusta se että nainen harrastaa matojensyöntiä tai että sillä on 4 jalkaa ja 2 päätä. Tai että se on Hannele Lauri. Tai Tarja Halonen.
Mutta jos ei erotu mitenkään edukseen EDES ennen kuin olen lähemmin tutustunut, niin en vain kiinnostu. Esim jos kotisivuillaan luettelee musiikki- ja tv- ja elokuvamaukseen ne samat kuin 90% muistakin naisista. Eli Pink, Jamie Cullum (tai mitkä vaan muut nykypoppia edustavat), OC, Täydelliset naiset, Tyttö sinä olet tähti, Harry Potter (tai mitkä vaan muut top 10 katsotuimpien listalle kuuluvat).
Kiinnostuisin naisesta joka kuuntelee mm jazzia ja klassista, katselee jaliksen mm-kisoja ja mm ranskalaisia ja venäläisiä elokuvia. Ja ei lue Cityä niinkään, vaan esim runoja, esim netistä:
http://plagiarist.com/poetry/8076
Ja muutenkin olisi sellainen että olisi jonkun verran yhteistä.Laita ihmeessä tuollaisia yksityiskohtaisempia asioita, joita toivot tytön omaavan deitti-ilmoituksiin. Se voisi kohdistaa haun paremmin oikeisiin ihmisiin.
Minusta ilmoituksesi oli ihan hyvä ja galleria sivusikin kiinnostava, mutta tämä käyty keskustelu täällä laski kiinnostukseni melkeimpä nollaan :-/
Liikaa rumaa kielenkäyttöä, negatiivista karmaa...
Tai ehkä nekin ovat jokin keino karsia tietynlaiset ihmiset pois, jolloin voin päätellä, etten olisi sinulle sopivaa seuraa, mikä taas tekee minusta sinun sanojesi mukaan ÄÄLIÖN...
eih...
*työntää pois alimmaiselle hyllylle varjostamasta aurinkoista päivää* - Juulia80
Travis kirjoitti:
En tarkoita kunnon ihmisellä sellaista jolla on oikeus elää. Vaan sellasta johon haluan tutustua ja jonka kanssa voisin viettää aikaa enemmänkin kuin sen yhden paskanjauhamistovin siinä baaritiskin kupeessa.
Olisi kai pitänyt sanoa että baareista irtoaisi vain sellaista seuraa jota en oikein välttämättä kelpuuta...
Naiset ilmaisee saman asian että "miksi baarissa tulee juttelemaan vain ne hirmu humalassa olevat miehet". Niin eipä tuo tietenkään lainkaan ylimieliseltä kuulosta.
Kyse on siis yksittäisten sanojen valinnasta... Tulee vain monesti sanottua asia niin kuin se minun mielestä on yksinkertaisinta ja selvintä, ei niin että miettisin miten asia pitäisi sanoa että se ei varmasti johtaisi kenenkään naisen naislogistisissa aivoissa vääriin johtopäätöksiin.Hyvä idea. Hauskaa päivänjatkoa!
- Travvv
Juulia80 kirjoitti:
Laita ihmeessä tuollaisia yksityiskohtaisempia asioita, joita toivot tytön omaavan deitti-ilmoituksiin. Se voisi kohdistaa haun paremmin oikeisiin ihmisiin.
Minusta ilmoituksesi oli ihan hyvä ja galleria sivusikin kiinnostava, mutta tämä käyty keskustelu täällä laski kiinnostukseni melkeimpä nollaan :-/
Liikaa rumaa kielenkäyttöä, negatiivista karmaa...
Tai ehkä nekin ovat jokin keino karsia tietynlaiset ihmiset pois, jolloin voin päätellä, etten olisi sinulle sopivaa seuraa, mikä taas tekee minusta sinun sanojesi mukaan ÄÄLIÖN...
eih...
*työntää pois alimmaiselle hyllylle varjostamasta aurinkoista päivää*Eipä tosiaan kiinnosta sellaset isin pikkurinsessat jotka säikkyy paria p-alkuista sanaa...
Ja minulla on yksityiskohtaisia asioita ilmoituksissani. Kyllähän ne välillä yksittäisiä vastauksia saavatkin. Mutta kun 95% vastaajista on yli 100km päästä niin harvoin tulee ketään tavattua. Kyllä yleensä muutaman mailin jälkeen jompi kumpi tajuaa ettei halua tutustua toiseen, tai jos ei tajua, niin ei kuitenkaan sellaista kiinnostusta muodostu että mailailu alkaisi tiivistyä ja voisi alkaa miettiä tapaamistakin. Treffasin tosin viime vuonna 13 netin kautta, että eihän se huonosti ole. Ainut jota tapasin useastikin (olisin paria muutakin halunnut tavata mutta eivät tuntuneet halukkailta) niin oli muuttamassa Nepaliin, joten en sitten halunnut tavata enää kuudetta kertaa, miksi turhaan, kun en kuitenkaan ois sen perässä kehdannut Nepaliin seurata, tai käydä sitä siellä treffaamassa. Vai olikohan se vain salajuoni päästä minusta eroon...
Joo hyvä vaan että karsiutuu pois sellaset joille kaikki on ihanaa ja herkullista pullamössöä ja fantastista naminamia, ja mitään kielteisen tapaistakaan ei saa tavullakaan mainita, edes ajatella puolta sekuntia. - Juulia80
Travvv kirjoitti:
Eipä tosiaan kiinnosta sellaset isin pikkurinsessat jotka säikkyy paria p-alkuista sanaa...
Ja minulla on yksityiskohtaisia asioita ilmoituksissani. Kyllähän ne välillä yksittäisiä vastauksia saavatkin. Mutta kun 95% vastaajista on yli 100km päästä niin harvoin tulee ketään tavattua. Kyllä yleensä muutaman mailin jälkeen jompi kumpi tajuaa ettei halua tutustua toiseen, tai jos ei tajua, niin ei kuitenkaan sellaista kiinnostusta muodostu että mailailu alkaisi tiivistyä ja voisi alkaa miettiä tapaamistakin. Treffasin tosin viime vuonna 13 netin kautta, että eihän se huonosti ole. Ainut jota tapasin useastikin (olisin paria muutakin halunnut tavata mutta eivät tuntuneet halukkailta) niin oli muuttamassa Nepaliin, joten en sitten halunnut tavata enää kuudetta kertaa, miksi turhaan, kun en kuitenkaan ois sen perässä kehdannut Nepaliin seurata, tai käydä sitä siellä treffaamassa. Vai olikohan se vain salajuoni päästä minusta eroon...
Joo hyvä vaan että karsiutuu pois sellaset joille kaikki on ihanaa ja herkullista pullamössöä ja fantastista naminamia, ja mitään kielteisen tapaistakaan ei saa tavullakaan mainita, edes ajatella puolta sekuntia.En toki ole säikkynyt sanojasi. En vaan tykkää haalia tarkoituksella moskaa ympärilleni. Vien katsos roskiksetkin ulos ennen kuin alkavat haisemaan.
Taidat ottaa kritiikkiä vastaan aika huonosti. Mutta kyllä se siitä usko pois. Vähän kun ikää ja kokemusta tulee lisää niin turha radikaalisuus lähtee pois niin sinäkin löydät onnesi ;-) Juulia80 kirjoitti:
En toki ole säikkynyt sanojasi. En vaan tykkää haalia tarkoituksella moskaa ympärilleni. Vien katsos roskiksetkin ulos ennen kuin alkavat haisemaan.
Taidat ottaa kritiikkiä vastaan aika huonosti. Mutta kyllä se siitä usko pois. Vähän kun ikää ja kokemusta tulee lisää niin turha radikaalisuus lähtee pois niin sinäkin löydät onnesi ;-)En ois arvannu että tällä palstalla pääsis keskustelemaan kukkahattutädinalkujen kanssa.
Jos saan kritiikkiä kukkahattutädeiltä, tai vastaavilta, niin otan sen vastaan niin huonosti, että se kritiikki ei vaikuta käytökseeni PASKAAKAAN.
Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat perseestä. Samoin keskustelupalstat joilla kaikki on kaikista asioista samaa mieltä. Ja myöskin se että sain hyvällä ilmoituksellani vain yhden vastauksen.- sinulle..
Travis kirjoitti:
En ois arvannu että tällä palstalla pääsis keskustelemaan kukkahattutädinalkujen kanssa.
Jos saan kritiikkiä kukkahattutädeiltä, tai vastaavilta, niin otan sen vastaan niin huonosti, että se kritiikki ei vaikuta käytökseeni PASKAAKAAN.
Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat perseestä. Samoin keskustelupalstat joilla kaikki on kaikista asioista samaa mieltä. Ja myöskin se että sain hyvällä ilmoituksellani vain yhden vastauksen.Meitä naisia, siis sellaisia joita kutsut ei taviksiksi on paljon, mutta monikaan ei varmaan halua itselleen sellaista miestä joka luokittelee ihmiset eri kasteihin.
Sinusta huokuu sellainen, "olen paras enkä ainakaan tavis"-meininki ja muut ihmiset ovat alaluokkaa. Sellaiseen ihmiseen minä en ainakaan haluaisi tutustua koskaan, vaikka en ihan "tavallisimmasta" päästä olekaan. - Juulia80
Travis kirjoitti:
En ois arvannu että tällä palstalla pääsis keskustelemaan kukkahattutädinalkujen kanssa.
Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat perseestä. Samoin keskustelupalstat joilla kaikki on kaikista asioista samaa mieltä. Ja myöskin se että sain hyvällä ilmoituksellani vain yhden vastauksen.Ja mitenköhän musta tuli kukkahattutädin alku? Oliko se niistä rumien sanojen kaihtamisesta?
Katsos minusta sellaiset ihmiset jotka nimittelevät toisia esim. 'läskeiksi' ovat vähän tylsiä.
Toinen juttu minkä huomaan on se, että sulla on tuommoinen tarve lokeroida kaikki, jotka eivät ole sinuun heti ihastuneet sellaiseen joukkoon joka ei sinulle missään nimessä kelpaisikaan. (Joten osaan odottaa, että seuraavaksi nimität minua läskiksi ;))
Et kyllä kovin moneen persoonallisuuteen pääse koskaan tutustumaankaan, sillä karkoitat huimasti ihmisiä pois asenteellasi. Et katsos vaikuta kovin empaattiselta ihmiseltä, jollaista kuvailemasi 'kunnon tytöt' arvostavat ehkä enemmän. sinulle.. kirjoitti:
Meitä naisia, siis sellaisia joita kutsut ei taviksiksi on paljon, mutta monikaan ei varmaan halua itselleen sellaista miestä joka luokittelee ihmiset eri kasteihin.
Sinusta huokuu sellainen, "olen paras enkä ainakaan tavis"-meininki ja muut ihmiset ovat alaluokkaa. Sellaiseen ihmiseen minä en ainakaan haluaisi tutustua koskaan, vaikka en ihan "tavallisimmasta" päästä olekaan.No mitä sanoja minun sitten olisi pitänyt käyttää alkoholia paljon käyttävistä naisista... Ei mitään yksittäistä sanaa, vaan että ne juovat usein ja paljon. Niin en olisi sitten luokitellut ketään mihinkään luokkaan. Vaikka olisin sanonut ihan saman asian, mutta käyttänyt 1 substantiivin sijasta 3-5 sanaa joissa mukana joitan verbejä ja partikkeleita...
- viitsi
Travis kirjoitti:
No mitä sanoja minun sitten olisi pitänyt käyttää alkoholia paljon käyttävistä naisista... Ei mitään yksittäistä sanaa, vaan että ne juovat usein ja paljon. Niin en olisi sitten luokitellut ketään mihinkään luokkaan. Vaikka olisin sanonut ihan saman asian, mutta käyttänyt 1 substantiivin sijasta 3-5 sanaa joissa mukana joitan verbejä ja partikkeleita...
edes vastata, kun et itse tajua osoittavasi kuuluvan siihen kaikkista alimpaan kastiin leimaamalla kaikki muut jollakin tavalla.
Toivon kuitenkin, että otat vaikka sen yhden tutun joka sinulle vastasi, heikkoa tulee tuolla asenteella muuten olemaan naisrintamalla - joopajoo
Travis kirjoitti:
Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat perseestä. Samoin keskustelupalstat joilla kaikki on kaikista asioista samaa mieltä. Ja myöskin se että sain hyvällä ilmoituksellani vain yhden vastauksen."Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat perseestä.. ..Ja myöskin se että sain hyvällä ilmoituksellani vain yhden vastauksen."
Jotenkin tulee teksteistäsi tunne että halveksit ja väheksyt rankasti ihmisiä joiden tyylistä ja persoonasta et pidä. Eihän sinun tarvitse kenenkään epämieluisan ihmisen kanssa olla tekemisissä, mutta tuollainen halveksiminen kuvastaa kyllä melkoista ylimielisyyttä. Ja sitäkin voisi tietysti miettiä kuinka hyvä se ilmoituksesi olikaan? Jos puolesta miljoonasta lukijasta siihen yksi vastaa niin mikä on johtopäätös? Se että puolimiljoonaa miinus yksi on ÄÄLIÖITÄ? Vai se että ehkä ilmoituksesi ei ihan niin hirveän hyvä ollutkaan? viitsi kirjoitti:
edes vastata, kun et itse tajua osoittavasi kuuluvan siihen kaikkista alimpaan kastiin leimaamalla kaikki muut jollakin tavalla.
Toivon kuitenkin, että otat vaikka sen yhden tutun joka sinulle vastasi, heikkoa tulee tuolla asenteella muuten olemaan naisrintamallaEn kehdannut ruveta lavertelemaan siihen kasti-viestiin että miksi ei kunkin naisen kanssa homma toiminut, baarissa tai sen jälkeen. Niitä ois ollu kuitenkin noin 10, ja jokaiseen liittyi vaikka mitä muutakin kuin vain se että käyttävät paljon alkoholia tai ovat yh-äitejä tai ylipainoisia tai muuta sellaista.
Tai oikeastaan olen tänne palstoille monista noista pitkätkin viestit kirjoittanut, eli nyt halusin niputtaa ne jutut vain lyhyesti, yksittäisillä sanoilla. Pää pointti kuitenkin oli että vääränlaisia minulle. Ylitsepääsemättömiä esteitä ne minulle eivät ole, mutta empä kehtaa valehdella että niistä erikoispojojakaan saisi.
Vastasin siis vain kun joku ihmetteli että eikö mulle livenä seuraa irtoo niin että kyllä irtoo, mutta... Ja sitten sanavalintojeni/esitystapani takia kohta ollaan sanomassa että en ihmettele ettei sulle seuraa irtoo... Vaikka eikös teidän pitäs ihmetellä sitä että miks minulle irtoo vain tietynlaista seuraa... Vaikka onhan tuossa jotkut olleet sanomassa että eivät ihmettele sitä että ne "kunnon naiset" minua karttelevat. Minähän jopa kiroilen, enkä muutenkaan ole kovin poliittisesti korrekti.
Mutta on vain hyvä että saadaan kunnon känää aikaiseksi tällä palstalla --> enemmän viestejä --> enemmän lukijoita --> enemmän huomiota minulle --> enemmän sähköposteja minulle --> enemmän treffejä minulle --> enemmän jotain minulle.
Jos laittais vaan harmaita asiallisia viestejä ja toteais itsestäänselvyyksiä jotka ei mitenkään ärsyttäs ketään niin eihän niihin ketjuihin tulis ees vastauksia. Eli en saavuttaisi sitä miksi tälläkin palstalla välillä luuraan. En ainakaan vain keskustellakseni. Eilen illalla oli melko tylsää ja aattelin laittaa jotain kiinnostavaan aiheeseen liittyvää viestiä tälle palstalle, ja ajattelin laittaa sen vaihteeksi nimimerkilläni jotta profiilini vois tsekata jotkut, ja ehkä joku laittas viestiäkin. Onhan tuon profiilin jo tsekannut parisataa ja maileja on sadellut. Lauantaille olen jo alustavasti sopinut kahdet treffit. Joten kiitos vaan kaikille teille jotka kanssani riitelitte/riitelette. Lisää vaan!!!
Ja tähän sitten paljon hymiöitä:
;) ;) ;) :) :) :) :D :) ;) ;) :D :) ;( oho ;) ;) :) ;D ;D :D :)joopajoo kirjoitti:
"Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat perseestä.. ..Ja myöskin se että sain hyvällä ilmoituksellani vain yhden vastauksen."
Jotenkin tulee teksteistäsi tunne että halveksit ja väheksyt rankasti ihmisiä joiden tyylistä ja persoonasta et pidä. Eihän sinun tarvitse kenenkään epämieluisan ihmisen kanssa olla tekemisissä, mutta tuollainen halveksiminen kuvastaa kyllä melkoista ylimielisyyttä. Ja sitäkin voisi tietysti miettiä kuinka hyvä se ilmoituksesi olikaan? Jos puolesta miljoonasta lukijasta siihen yksi vastaa niin mikä on johtopäätös? Se että puolimiljoonaa miinus yksi on ÄÄLIÖITÄ? Vai se että ehkä ilmoituksesi ei ihan niin hirveän hyvä ollutkaan?Oletko sitten sitä mieltä että "Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat huippuja" ???
En ole tietääkseni näissä viesteissä sivunnut aihetta "naisten tyyli" tai "naisten persoona" tai "ihmisten tyyli ja persoona".
Vuosi sitten saamieni vastausten koodi oli jotain 102000 ja nyt tulleet oli jotain 109000. Myös syksyllä julkaistiin deitti-liite. Eli tässä välissä oli julkaistu 2000 deitti-ilmoitusta, ja koodit oli kasvaneet 7000:lla. Eli tuosta voisi laskea että keskimäärin ilmoitukset sai 3,5 vastausta. Tosin tuota hieman vääristää se että jos laittaa samasta numerosta vastauksen monille niin silloin käyttää samaa koodia. Jos oletamme että naiset saa keskimäärin 4 kertaa enemmän vastauksia, ja ilmoituksista 1/3 on naisten, niin päädytään siihen että naiset saa keskimäärin 7 vastausta ja miehet 1,75 vastausta. Eli en kovin kauaksi siitä jäänyt...
Eli jossain piilee nyt 0,75 ääliötä, kun ei vastannut minulle vaikka olisi pitänyt!- hiukan ylimieliseltä
Travis kirjoitti:
Mahtavaa!
Mutta entä jos olet 172/44, tai 156/56?
No eiköhän mulla ole perusmonivalintakyssärivastausvaihtoehtoruksiruutuun-mielessä suurinpiirtein samanlainen ihannekumppani kuin useimmilla miehillä. Eli niistä vastauksista ei voi oikein mitään päätellä. Paitsi että jos itse täyttää ne kohdat niin ei ole läski juoppo ketjupolttaja naimisissa oleva yh.ihmiseltä. Oletko jotenkin parempi kuin läski yh nainen? En nyt tarkoita et sun pitäs sellanen valita...mut silti vaikuttaa hiukan ylimieliseltä tekstiltä.
ja muutenkin voi olla etä odotat liikaa naiselta, sulle ei varmaan kelpaa kuka vaan, siksi olet yksin. Laskeudu jo maanpinnalle, et ole parempi kuin muutkaan. Itse en voisi kuvitellakaan kiinnostuvana miehestä joka halveksii muita, esim. yh-äitejä...
Ensin kuin katoin ton profiilisi niin ajattelin että kiinnostavan oloinen mies, mutta nyt kun luin näitä juttujas niin eipä enää kiinnostakkaan. Ja että sä tykkäät kirjallisuudesta ym. niin ei oikein pure, monen naisen mielest miehen pitää olla kunnon äijä... - K71N
Travvv kirjoitti:
Ei jokainen joka ei halua tutustua sinuun ole ylimielinen. Itse olet ylimielinen jos ajattelet että jokaisessa joka ei halua sinuun tutustua on jotain vikaa...YH!! Ja pirusti paljon parempi ihminen kuin sinä. Enkä todellakaan, jonkun naisia saamattoman luuserin takia, joka täällä kirjoittelee tunne itseäni yhtään huonoksi. Ja mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Onko lukutaidossa jotain vikaa? Minä en ole kertaakaan halunnut sun tutustumistas, sinä et ole minua kiinnostanut mitenkään muuten kuin vastasin siihen sun vinkumis kysymykseen miksi et kelpaa. Sinä olet ylimielinen. En perusta mielipidettäni siihen ettet halua tutustua minuun (hyvä,evvk) vaan tosiaan ihan yleisesti sinusta välittyvään kuvaan. Toi sun loppulausees " Itse olet ylimielinen jos ajattelet että jokaisessa joka ei halua sinuun tutustua on jotain vikaa" menee ihan yli hilseen. Mitä ihmettä sä vääntelet? Eihän tässä ollutkaan edes kysymys minusta vaan sinusta. Minä kyllä tajuan kristallinkirkkaasti ettei kaikki miehet minua halua ja heissä ei todellakaan ole minun mielestä mitään "vikaa" sen takia. Enhän itsekkään kaikkia kelpuuta. Sullahan se ongelma sen ymmärtämisessä on. Pidät ihan selvästi kaikkia naisia huonoina kun he eivät noin erinomaiseen mieheen tajua haluta tutustua. Jos niin paljon on lukijoita ja vain muutama vastaus tulee niin syy oli sun mielestä se, ettei "kunnon" naiset lue niitä, tai niillä ei ole tietsikkaa yms. Kuule, sanon suoraan, että kaikkia lehtiä yms lukee erilaisia ihmisiä laidasta laitaan. Myös "kunnon" naiset mutta he huomasivat saman kuin minä, sinä et ole "kunnon" mies ja siksi eivät vastaile. Jos tosiaan niin moni lukee ja pari vastausta tulee niin kyllä tyhmemmänkin pitäis jotain tajuta ja alkaa etsimään syytä omasta peilistä ja lopettaa ton naisten haukkumisen tyyliin " Ne on ihan tyhmiä kun ei tajuu mun erinomaisuuttani"
K71N kirjoitti:
YH!! Ja pirusti paljon parempi ihminen kuin sinä. Enkä todellakaan, jonkun naisia saamattoman luuserin takia, joka täällä kirjoittelee tunne itseäni yhtään huonoksi. Ja mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Onko lukutaidossa jotain vikaa? Minä en ole kertaakaan halunnut sun tutustumistas, sinä et ole minua kiinnostanut mitenkään muuten kuin vastasin siihen sun vinkumis kysymykseen miksi et kelpaa. Sinä olet ylimielinen. En perusta mielipidettäni siihen ettet halua tutustua minuun (hyvä,evvk) vaan tosiaan ihan yleisesti sinusta välittyvään kuvaan. Toi sun loppulausees " Itse olet ylimielinen jos ajattelet että jokaisessa joka ei halua sinuun tutustua on jotain vikaa" menee ihan yli hilseen. Mitä ihmettä sä vääntelet? Eihän tässä ollutkaan edes kysymys minusta vaan sinusta. Minä kyllä tajuan kristallinkirkkaasti ettei kaikki miehet minua halua ja heissä ei todellakaan ole minun mielestä mitään "vikaa" sen takia. Enhän itsekkään kaikkia kelpuuta. Sullahan se ongelma sen ymmärtämisessä on. Pidät ihan selvästi kaikkia naisia huonoina kun he eivät noin erinomaiseen mieheen tajua haluta tutustua. Jos niin paljon on lukijoita ja vain muutama vastaus tulee niin syy oli sun mielestä se, ettei "kunnon" naiset lue niitä, tai niillä ei ole tietsikkaa yms. Kuule, sanon suoraan, että kaikkia lehtiä yms lukee erilaisia ihmisiä laidasta laitaan. Myös "kunnon" naiset mutta he huomasivat saman kuin minä, sinä et ole "kunnon" mies ja siksi eivät vastaile. Jos tosiaan niin moni lukee ja pari vastausta tulee niin kyllä tyhmemmänkin pitäis jotain tajuta ja alkaa etsimään syytä omasta peilistä ja lopettaa ton naisten haukkumisen tyyliin " Ne on ihan tyhmiä kun ei tajuu mun erinomaisuuttani"
Etten ole kunnon mies? Kerron vain että katselen tv:tä ja syön hernekeittoa ja kaipaan välillä jotain muutakin, noin eri sanoin ilmaistuna...
Turha väittää tuollaista. Perustat mielipiteesi 100% tähän ketjuun.
"Pidät ihan selvästi kaikkia naisia huonoina kun he eivät noin erinomaiseen mieheen tajua haluta tutustua."
Minua ei kiinnosta ne joita minä en kiinnosta. Ja kyllä pidän niitä jotka minua kiinnostaa hiukan parempina kuin niitä jotka minua ei kiinnosta. Itsekin pidät Madonnasta enemmän kuin Katri Helenasta. Tai sitten toisin päin.
Jokainen harrastaa niitä asioita joita pitää. Ja niitä asioita joista ei pidä niin ei harrasta.K71N kirjoitti:
YH!! Ja pirusti paljon parempi ihminen kuin sinä. Enkä todellakaan, jonkun naisia saamattoman luuserin takia, joka täällä kirjoittelee tunne itseäni yhtään huonoksi. Ja mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Onko lukutaidossa jotain vikaa? Minä en ole kertaakaan halunnut sun tutustumistas, sinä et ole minua kiinnostanut mitenkään muuten kuin vastasin siihen sun vinkumis kysymykseen miksi et kelpaa. Sinä olet ylimielinen. En perusta mielipidettäni siihen ettet halua tutustua minuun (hyvä,evvk) vaan tosiaan ihan yleisesti sinusta välittyvään kuvaan. Toi sun loppulausees " Itse olet ylimielinen jos ajattelet että jokaisessa joka ei halua sinuun tutustua on jotain vikaa" menee ihan yli hilseen. Mitä ihmettä sä vääntelet? Eihän tässä ollutkaan edes kysymys minusta vaan sinusta. Minä kyllä tajuan kristallinkirkkaasti ettei kaikki miehet minua halua ja heissä ei todellakaan ole minun mielestä mitään "vikaa" sen takia. Enhän itsekkään kaikkia kelpuuta. Sullahan se ongelma sen ymmärtämisessä on. Pidät ihan selvästi kaikkia naisia huonoina kun he eivät noin erinomaiseen mieheen tajua haluta tutustua. Jos niin paljon on lukijoita ja vain muutama vastaus tulee niin syy oli sun mielestä se, ettei "kunnon" naiset lue niitä, tai niillä ei ole tietsikkaa yms. Kuule, sanon suoraan, että kaikkia lehtiä yms lukee erilaisia ihmisiä laidasta laitaan. Myös "kunnon" naiset mutta he huomasivat saman kuin minä, sinä et ole "kunnon" mies ja siksi eivät vastaile. Jos tosiaan niin moni lukee ja pari vastausta tulee niin kyllä tyhmemmänkin pitäis jotain tajuta ja alkaa etsimään syytä omasta peilistä ja lopettaa ton naisten haukkumisen tyyliin " Ne on ihan tyhmiä kun ei tajuu mun erinomaisuuttani"
Yh on selvästi sulle punainen vaate, että aina kun se mainitaan niin on pakko osallistua keskusteluun ja todeta että "kyllä yh:t on ihan huippu ihmisiä nekin". Tietenkin ovat.
Tässä hiukan selvemmin se mitä olin laittanut tuonne: Ei jokainen joka ei halua tutustua yh-ihmisiin ole ylimielinen. Itse olet ylimielinen jos ajattelet että jokaisessa joka ei halua sinuun tutustua (esim siksi koska olet yh) on jotain vikaa...
Mikä sinä olet sanomaan millasia kriteereitä tai toiveita ihmisillä saisi olla... Itselleni yh:ous ei ole kiinnostusta herättävä piirre. Turha sen perusteella hyökkiä minun kimppuuni... En tarkoittanut kommenteillani kenenkään yh:iden varpaille talloa. Ja oikeasti olen baarissa tutustunut vain yhteen yh-ihmiseen. Mutta se on tänä vuonna ainoa johon olen baarissa tutustunut, niin siksi se tuli tuohon ihan otettua mukaan. Muista kohdista on esimerkkejä lukuisia.- K71N
Travis kirjoitti:
Yh on selvästi sulle punainen vaate, että aina kun se mainitaan niin on pakko osallistua keskusteluun ja todeta että "kyllä yh:t on ihan huippu ihmisiä nekin". Tietenkin ovat.
Tässä hiukan selvemmin se mitä olin laittanut tuonne: Ei jokainen joka ei halua tutustua yh-ihmisiin ole ylimielinen. Itse olet ylimielinen jos ajattelet että jokaisessa joka ei halua sinuun tutustua (esim siksi koska olet yh) on jotain vikaa...
Mikä sinä olet sanomaan millasia kriteereitä tai toiveita ihmisillä saisi olla... Itselleni yh:ous ei ole kiinnostusta herättävä piirre. Turha sen perusteella hyökkiä minun kimppuuni... En tarkoittanut kommenteillani kenenkään yh:iden varpaille talloa. Ja oikeasti olen baarissa tutustunut vain yhteen yh-ihmiseen. Mutta se on tänä vuonna ainoa johon olen baarissa tutustunut, niin siksi se tuli tuohon ihan otettua mukaan. Muista kohdista on esimerkkejä lukuisia.herranjestas toi ketju uudestaan järjestyksessä läpi.
Mun kirjoittamia on -Keksin syyn, -Kyllä siitä, -Ei näköjään ja -Minä olen.
Yhteishuoltajuus (minun tapaus) ei ole minulle punainen vaate vaan ällötävät, yleistävät ääliöt on. En ole kommentoinut jokaista yh:ta käsittelevää juttua. Lue toi edellinen mun juttu niin vihdoinkin (ehkä) tajuaisit että se olet SINÄ joka haukkuu niitä jotka eivät halua tutustua sinuun. Minä en ole sanonut kriteereistä mitään. Sinä olet. Tottakai kaikilla on omat valintakriteerit. Sinä olet tosin ainoa joka elvistelee niillä täällä ja haukut niitä jotka eivät ole sinun kriteereiden mukaisia, en minä. Summa summarum.. Oletko oikeasti näin pässi vai leikitkö vain, jotta saisit ärsytettyä ihmisiä? Hanki elämä! Ai niin, ei se taida tolla asenteella onnistua. No, keksi jokin muu harrastus K71N kirjoitti:
herranjestas toi ketju uudestaan järjestyksessä läpi.
Mun kirjoittamia on -Keksin syyn, -Kyllä siitä, -Ei näköjään ja -Minä olen.
Yhteishuoltajuus (minun tapaus) ei ole minulle punainen vaate vaan ällötävät, yleistävät ääliöt on. En ole kommentoinut jokaista yh:ta käsittelevää juttua. Lue toi edellinen mun juttu niin vihdoinkin (ehkä) tajuaisit että se olet SINÄ joka haukkuu niitä jotka eivät halua tutustua sinuun. Minä en ole sanonut kriteereistä mitään. Sinä olet. Tottakai kaikilla on omat valintakriteerit. Sinä olet tosin ainoa joka elvistelee niillä täällä ja haukut niitä jotka eivät ole sinun kriteereiden mukaisia, en minä. Summa summarum.. Oletko oikeasti näin pässi vai leikitkö vain, jotta saisit ärsytettyä ihmisiä? Hanki elämä! Ai niin, ei se taida tolla asenteella onnistua. No, keksi jokin muu harrastus1. Mitä olen yleistänyt? Että juopot, yh:t jne eivät ole kunnon naisia? Ovat kyllä ehkä mutta eivät ole ETUPÄÄSSÄ SELLAISIA JOIHIN HALUAN TUTUSTUA. Olen kyllä moniinkin tollasiin tutustunut, ja tavannut useamminkin kuin kerran. Esim viime vuonna 2-3 melko paljon alkoholia litkivää tuli tavattua muutama kerta. Mutta sitten alkoholi alkoi viedä niitä vähän liikaa. Eli ne oikeestaan oli melkein joka ilta baarissa. Ja oikeastaan niitä näki vain kun ne (ja minä) oli humalassa. Ei mitään kovin järkevää. Yhteistä juomista vaan...
2. "Se olet SINÄ joka haukkuu niitä jotka eivät halua tutustua sinuun." Miten olen HAUKKUNUT ketään? Kutsumalla yh-äitejä yh-äideiksi? Läski-sana nyt lipsahti mutta ei kehtaa aina olla niin poliittisesti korrekti. Asia kuitenkin tulee selväksi. Mutta tuosta voisi saada kuvan etten suostu tapaamaan ylipainoisia. Olen kyllä tavannut montakin 10-30 kiloa minua painavampaa. Tietoisesti. Kuinka moni nainen voisi sanoa tavanneensa tietoisesti monta 10-30 kiloa hoikempaa? Ja miten olen voinut haukkua juoppoja tai yh-äitejä jne, jotka "ei halua tutustua" minuun, kun juuri ne sitä vasta haluavatkin... En siis ole haukkunut, ja kyllä ne minuun haluaa tutustua. Laitetaan sitten tämä: siis jotkut. Etten yleistäisi.
3. En ottanut kriteerejä puheeksi, vaan se yksi joka suomi24-treffi-ilmotukseni tsekkasi otti, ja ilmoitin sille että eipä paljo väliä että ne kohdat sieltä täyttää, että siitä ei voi paljo mitään päätellä. En ole niin tarkka niitten asioiden suhteen. Siellä on tosiaan vain jotenkin se UNELMAkumppani monivalintavastauksina. Ja jossain kohtaa mainitsin että kiinnostaisi tutustua sellaseen joka kuuntelee jazzia ja katsoo jaliksen mm-kisoja. Ei kai hirmu utopistisia ajatuksia nuo? Eikä ainakaan kriteereitä. Ekoja esimerkkejä vaan mitä tuli mieleen. Kun koitin määritellä millainen on tavanomainen nainen (kuuntelee listapoppia) ja millainen sellanen johon minä mielelläni tutustun (ei kuuntele sitä musaa mitä 90% muista kuuntelee).
Suurin osa "syytöksistä" joita esität on vain harhaan osuvaa päättelyä.
Ehkä siihen osaltaan vaikuttaa se yksi toiseen ketjuun laittamani viesti johon laitoin "minä en saa pakkeja - otan vain selvää naisten miesmausta". Tämä oli päättelyäni, tuskin kovin harhaan osuvaa.
Eikä tuo "totta" ollut. Se ei ole omia sanojani, jostain vain sivustolta näin tollasen. Oiskohan ollu joku pelimiehen käsikirja tms. Oikeastihan en "iske" naisia mistään. 4 kertaa olen lähestynyt baarissa naisia. 3 kertaa noista ne oli ulkomaalaisten naisten ryhmä, 2 noista kerroista se oli sama ryhmä. Ja se neljäs oli yks joka vaan sattu samassa kohdassa istumaan. Oli tunti aikaa keikan alkuun, ja pöydässä ei ollut tilaa mulle ja mun kaverille. Ajattelin sanoa sille jotain kun silläkin oli kaveri mukana, että mulla ja kaverilla ei ois niin tylsää oottaa sitä keikkaa. En ois kehannu jutella sen kanssa tuning-asioita. Tai ehkä oisin voinu jutella, mutta se ois ollu vaan sitä että oisin kuunnellu mitä se niistä juttelee, koska en tiedä tuunauksesta tai autoista oikein mitään. Niin päättelin sitten jutella sen yhden naisen kanssa esim vaatteista...- joopajoo^
Travis kirjoitti:
Oletko sitten sitä mieltä että "Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat huippuja" ???
En ole tietääkseni näissä viesteissä sivunnut aihetta "naisten tyyli" tai "naisten persoona" tai "ihmisten tyyli ja persoona".
Vuosi sitten saamieni vastausten koodi oli jotain 102000 ja nyt tulleet oli jotain 109000. Myös syksyllä julkaistiin deitti-liite. Eli tässä välissä oli julkaistu 2000 deitti-ilmoitusta, ja koodit oli kasvaneet 7000:lla. Eli tuosta voisi laskea että keskimäärin ilmoitukset sai 3,5 vastausta. Tosin tuota hieman vääristää se että jos laittaa samasta numerosta vastauksen monille niin silloin käyttää samaa koodia. Jos oletamme että naiset saa keskimäärin 4 kertaa enemmän vastauksia, ja ilmoituksista 1/3 on naisten, niin päädytään siihen että naiset saa keskimäärin 7 vastausta ja miehet 1,75 vastausta. Eli en kovin kauaksi siitä jäänyt...
Eli jossain piilee nyt 0,75 ääliötä, kun ei vastannut minulle vaikka olisi pitänyt!"Oletko sitten sitä mieltä että "Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat huippuja" ???"
Eivät he mielestäni huippuja ole, mutteivat perseestäkään tai ääliöitä. Olkoot kukin millaisia lystäävät, ei se minua yhtään häiritse. Seurassa jossa ei viihdy ei mikään pakko ole olla. Mutta tuollaiset halveksimiset ja haukkumiset antavat todella ylimielisen kuvan, ja se voipi monia naisia karkoittaa. Oletko oikeasti nostanut itseni niin korkealle jalustalle että on varaa tuollaisia heitellä? Tai häiritseekö "persoonattomat" ihmiset sinua niin pahasti että heitä halveksia täytyy? Noh, kukin tyylillään. Onnea kuitenkin deitti-etsintääsi. - Travvv
joopajoo^ kirjoitti:
"Oletko sitten sitä mieltä että "Ihmiset joista oma persoonallisuus ja omat ajatukset rapisee pois, vapaaehtoisesti tai vahingossa, ovat huippuja" ???"
Eivät he mielestäni huippuja ole, mutteivat perseestäkään tai ääliöitä. Olkoot kukin millaisia lystäävät, ei se minua yhtään häiritse. Seurassa jossa ei viihdy ei mikään pakko ole olla. Mutta tuollaiset halveksimiset ja haukkumiset antavat todella ylimielisen kuvan, ja se voipi monia naisia karkoittaa. Oletko oikeasti nostanut itseni niin korkealle jalustalle että on varaa tuollaisia heitellä? Tai häiritseekö "persoonattomat" ihmiset sinua niin pahasti että heitä halveksia täytyy? Noh, kukin tyylillään. Onnea kuitenkin deitti-etsintääsi.Ei kai se että sanon että ihmiset jotka luopuu omasta itsestään ovat epäjärkeviä = ääliöitä = perseestä, ole kenenkään haukkumista tai halveksimista.
Ei järkevien mielipiteiden esittäminen ole haukkumista tai halveksimista.
Pitäisikö sanoa että on ihan ok jos joku rapistelee persoonansa irti itsestään? En voi niin sanoa, koska en ole tuota mieltä.
En hauku tai halveksi heitä, en vain pidä heistä enkä ole heistä kiinnostunut. - joopajoo^
Travvv kirjoitti:
Ei kai se että sanon että ihmiset jotka luopuu omasta itsestään ovat epäjärkeviä = ääliöitä = perseestä, ole kenenkään haukkumista tai halveksimista.
Pitäisikö sanoa että on ihan ok jos joku rapistelee persoonansa irti itsestään? En voi niin sanoa, koska en ole tuota mieltä.
En hauku tai halveksi heitä, en vain pidä heistä enkä ole heistä kiinnostunut.Jos sanot joidenkin ihmisten olevan perseestä tai ääliöitä, niin se tasan tarkkaan on haukkumista ja halventamista. Mihin verrattuna he ovat äälöitä? Tai perseestä? Sinuun vai? Onko jotain tutkimustulosta sinun paremmuudestasi verrattuna näihin ääliöihin? Melko mielenkiintoista.
"Pitäisikö sanoa että on ihan ok jos joku rapistelee persoonansa irti itsestään?"
Mitä sitten vaikka niin joku tekisikin? Ei se ole muiden ongelma kuin kyseisen yksilön. Omapa on valintansa, ei sen arvosteleminen meille muille kuulu. Kierrät vain kaukaa moiset tapaukset jotka ei kiinnosta. Mutta arvosteleminen ja itsensä heidän yläpuolelle nostaminen on ylimielistä, ja se valitettavasti näkyy myös käytöksessä ja olemuksessa. - M26---
Travvv kirjoitti:
Ei kai se että sanon että ihmiset jotka luopuu omasta itsestään ovat epäjärkeviä = ääliöitä = perseestä, ole kenenkään haukkumista tai halveksimista.
En hauku tai halveksi heitä, en vain pidä heistä enkä ole heistä kiinnostunut.Vaikka jatkankin yllä tapahtunutta vika-analyysia enkä alkuperäistä aihetta, kirjoitan kuitenkin.
Nimittäin olen ollut kaltaisesi. Ajattelin, etten voisi mitenkään olla naisen, joka katsoo Salkkareita tai jumaloi Yötä, kanssa. Seurustelumme alussa kovin paikka minulle oli naisen kestotilaus-Cosmopolitan.
Voi kuinka nykyään tuo aika naurattaa:)
Olin onnistunut jo nuorella iällä elättämään itseäni taiteella pari vuotta kun tapasin tämän naisen. Luulin ymmärtäväni elämästä jotain enemmän kuin muut, koska olin luonut jotain. Ja paremmin populääri- ym. kulttuurisivistynyt.
Luulin, että makuni on parempi. Todellisuudessa olin wannabe-älykön perusmalli. Erikoisuustavis. Kyllä minunkin suosikkielokuvalistalta löytyi Peili, Taksikuski, Seitsemän samuraita, Battle Royale, Kellopeliappelsiini, Magnolia jne.
Mutta jos se ei ole tavista niin mikä on? Onko elokuvalistassasi yhtään filmiä, jolle konservatiivinen kriitikkoraati ei antaisi 4-5 tähteä? Oletko mistään eri mieltä kuin virallinen intellektuelli mielipide? Nykyään minusta on paljon persoonallisempaa pitää hyvänä Tyttö sinä olet tähteä kuin Clockwork Orangea.
"Mutta jos ei erotu mitenkään edukseen EDES ennen kuin olen lähemmin tutustunut, niin en vain kiinnostu. Esim jos kotisivuillaan luettelee musiikki- ja tv- ja elokuvamaukseen ne samat kuin 90% muistakin naisista. Eli Pink, Jamie Cullum (tai mitkä vaan muut nykypoppia edustavat), OC, Täydelliset naiset, Tyttö sinä olet tähti, Harry Potter (tai mitkä vaan muut top 10 katsotuimpien listalle kuuluvat)."
Voi kuinka tutulta kuulostaa:) Olemme kuule vain itsellemme mieltymyksistämme ihmissuhdeongelmia rakentavia kohta kolmikymppisiä Hornbyn mieshahmoja. Hugh Grant esittäisi sinuakin.
Toivottavasti et tätä loukkaavana ottanut. Älä turhaan vaivaudu analysoimaan sana sanalta missä olet eri mieltä ja missä puhumme eri termeillä. Sillä voit vain sulkea kaiken ulkopuolelta tulevan vääräksi.
Jos oikeasti pidät Pollockista ja Tarkovskista, ymmärrät kyllä lukea tekstejä muutenkin kuin piru Raamattua. Yläpuolella kirjoitettujakin kannattaa lukea siinä mielessä, että ymmärrät mitä he oikeasti sanovat. Maalaus on yleensä jotain muutakin kuin maalimolekyylien sijainti kankaalla. Teksteissäsikin on sävyjä joka lähtöön. Ja monista sanavalinnoista ja -valitsemattajättämisistä aistii yhtä sun toista. Eikä siihen tarvitse olla nainen. Eivätkä aistimukset ole vääriä siksi, ettet niitä tarkoittanut. Kerrot koko ajan itsestäsi jotain, mitä et itse tiedä kertovasi.
"Tulee vain monesti sanottua asia niin kuin se minun mielestä on yksinkertaisinta ja selvintä, ei niin että miettisin miten asia pitäisi sanoa että se ei varmasti johtaisi kenenkään naisen naislogistisissa aivoissa vääriin johtopäätöksiin."
Tilanne vain on se, että jos aikoo naisten kanssa elää, elämä on sitä helpompaa, mitä paremmin niidenkin logiikan ymmärtää. Sitä kannattaa opetella, avartaa tajuntaa enemmän kuin parhaatkaan elokuvat:) Mikään ei ole järkevämpää opiskeltavaa.
Mutta itse siis huomasin, että Salkkareidenkin kanssa voi elää ja ihmisen kanssa elääkseen täytyy huomioida se toisenkin maku. Ja vaikka se olisi samansuuntainen, ihan sama se ei ole ja loppujen lopuksi aina löytyy joku Turhapuro, josta se toinen pitää. Ja niitä löytyy aina lisää. Ja siinä vaiheessa on huono homma, jos oma maku on parempi.
Onhan se hyvä, jos samansuuntaiset on kiinnostukset ja puheenaiheita on, mutta eivät ihmiset oikeasti ole yhdessä sen vuoksi, että pitävät samoista tv-ohjelmista tai artisteista, vaikka deitti-ilmoituksista toisin luulisi.
Et ole kirjat, joita luet. Et elokuvat, joista pidät. Nykypäivän Tyler Durdenia kaivattaisiin tämä sanomaan. Eikä kukaan ymmärrä mistään oleellisesta yhtään sen enempää, tunsipa tuon nimen tai ei.
Hyvää kesää! joopajoo^ kirjoitti:
Jos sanot joidenkin ihmisten olevan perseestä tai ääliöitä, niin se tasan tarkkaan on haukkumista ja halventamista. Mihin verrattuna he ovat äälöitä? Tai perseestä? Sinuun vai? Onko jotain tutkimustulosta sinun paremmuudestasi verrattuna näihin ääliöihin? Melko mielenkiintoista.
"Pitäisikö sanoa että on ihan ok jos joku rapistelee persoonansa irti itsestään?"
Mitä sitten vaikka niin joku tekisikin? Ei se ole muiden ongelma kuin kyseisen yksilön. Omapa on valintansa, ei sen arvosteleminen meille muille kuulu. Kierrät vain kaukaa moiset tapaukset jotka ei kiinnosta. Mutta arvosteleminen ja itsensä heidän yläpuolelle nostaminen on ylimielistä, ja se valitettavasti näkyy myös käytöksessä ja olemuksessa.Eikö kukaan sitten saa esittää mitään arvosteluja tai mielipiteitä kenestäkään mihinkään asiaan liittyen? Vai enkö juuri minä saa? Itse ainakin olet minusta esittänyt vaikka mitä.
En ole sanonut kenenkään tietyn ihmisen olevan perseestä tai ääliö. Vaan tietynlaisten ihmisten. Ja tässä sanon tämän: ääliömäiset ihmiset on ääliöitä. Nyt sitten haukuin ääliöitä ääliöiksi. Tai nimitin. Koska jos olisin haukkunut ääliöitä superääliöiksi, vasta silloin se olisi haukkumista.
Ääliöt on ääliöitä niihin verrattuna jotka eivät ole ääliöitä.
Ääliöt on ääliöitä vaikka niitten ääliömäisyyttä miten tutkis.
Jos joku kutsuu keskustelupalstalla tietynlaisia ihmisiä ääliöiksi, niin... Mitä sitten vaikka niin joku tekisikin? Ei se ole muiden ongelma kuin kyseisen yksilön. Omapa on valintansa, ei sen arvosteleminen meille muille kuulu. Kierrät vain kaukaa moiset tapaukset jotka ei kiinnosta.
Tai sitten arvostelet jotain ihmistä asiasta jota itsekin teet.
Ei minun tarvitse itseäni minnekään nostaa. Jos sanon että ääliöt on ääliöitä niin ei se itsensä kehumista ole. Tai jos katselen jalkapalloa ja totean että olipa paska laukaus, niin ei se ole ylimielisyyttä, vaan esim pettymystä jos suosikkijoukkueeni pelaaja hyvästä paikasta saa aikaan vain paskan laukauksen vaikka olisi hyvinkin voinut tehdä voittomaalin...
Mutta kukkahattutädit tietenkin sanoisivat vain että olipas siinä melko hyvä yritys... Ja jatkaisivat pitsiliinansa kutomista.M26--- kirjoitti:
Vaikka jatkankin yllä tapahtunutta vika-analyysia enkä alkuperäistä aihetta, kirjoitan kuitenkin.
Nimittäin olen ollut kaltaisesi. Ajattelin, etten voisi mitenkään olla naisen, joka katsoo Salkkareita tai jumaloi Yötä, kanssa. Seurustelumme alussa kovin paikka minulle oli naisen kestotilaus-Cosmopolitan.
Voi kuinka nykyään tuo aika naurattaa:)
Olin onnistunut jo nuorella iällä elättämään itseäni taiteella pari vuotta kun tapasin tämän naisen. Luulin ymmärtäväni elämästä jotain enemmän kuin muut, koska olin luonut jotain. Ja paremmin populääri- ym. kulttuurisivistynyt.
Luulin, että makuni on parempi. Todellisuudessa olin wannabe-älykön perusmalli. Erikoisuustavis. Kyllä minunkin suosikkielokuvalistalta löytyi Peili, Taksikuski, Seitsemän samuraita, Battle Royale, Kellopeliappelsiini, Magnolia jne.
Mutta jos se ei ole tavista niin mikä on? Onko elokuvalistassasi yhtään filmiä, jolle konservatiivinen kriitikkoraati ei antaisi 4-5 tähteä? Oletko mistään eri mieltä kuin virallinen intellektuelli mielipide? Nykyään minusta on paljon persoonallisempaa pitää hyvänä Tyttö sinä olet tähteä kuin Clockwork Orangea.
"Mutta jos ei erotu mitenkään edukseen EDES ennen kuin olen lähemmin tutustunut, niin en vain kiinnostu. Esim jos kotisivuillaan luettelee musiikki- ja tv- ja elokuvamaukseen ne samat kuin 90% muistakin naisista. Eli Pink, Jamie Cullum (tai mitkä vaan muut nykypoppia edustavat), OC, Täydelliset naiset, Tyttö sinä olet tähti, Harry Potter (tai mitkä vaan muut top 10 katsotuimpien listalle kuuluvat)."
Voi kuinka tutulta kuulostaa:) Olemme kuule vain itsellemme mieltymyksistämme ihmissuhdeongelmia rakentavia kohta kolmikymppisiä Hornbyn mieshahmoja. Hugh Grant esittäisi sinuakin.
Toivottavasti et tätä loukkaavana ottanut. Älä turhaan vaivaudu analysoimaan sana sanalta missä olet eri mieltä ja missä puhumme eri termeillä. Sillä voit vain sulkea kaiken ulkopuolelta tulevan vääräksi.
Jos oikeasti pidät Pollockista ja Tarkovskista, ymmärrät kyllä lukea tekstejä muutenkin kuin piru Raamattua. Yläpuolella kirjoitettujakin kannattaa lukea siinä mielessä, että ymmärrät mitä he oikeasti sanovat. Maalaus on yleensä jotain muutakin kuin maalimolekyylien sijainti kankaalla. Teksteissäsikin on sävyjä joka lähtöön. Ja monista sanavalinnoista ja -valitsemattajättämisistä aistii yhtä sun toista. Eikä siihen tarvitse olla nainen. Eivätkä aistimukset ole vääriä siksi, ettet niitä tarkoittanut. Kerrot koko ajan itsestäsi jotain, mitä et itse tiedä kertovasi.
"Tulee vain monesti sanottua asia niin kuin se minun mielestä on yksinkertaisinta ja selvintä, ei niin että miettisin miten asia pitäisi sanoa että se ei varmasti johtaisi kenenkään naisen naislogistisissa aivoissa vääriin johtopäätöksiin."
Tilanne vain on se, että jos aikoo naisten kanssa elää, elämä on sitä helpompaa, mitä paremmin niidenkin logiikan ymmärtää. Sitä kannattaa opetella, avartaa tajuntaa enemmän kuin parhaatkaan elokuvat:) Mikään ei ole järkevämpää opiskeltavaa.
Mutta itse siis huomasin, että Salkkareidenkin kanssa voi elää ja ihmisen kanssa elääkseen täytyy huomioida se toisenkin maku. Ja vaikka se olisi samansuuntainen, ihan sama se ei ole ja loppujen lopuksi aina löytyy joku Turhapuro, josta se toinen pitää. Ja niitä löytyy aina lisää. Ja siinä vaiheessa on huono homma, jos oma maku on parempi.
Onhan se hyvä, jos samansuuntaiset on kiinnostukset ja puheenaiheita on, mutta eivät ihmiset oikeasti ole yhdessä sen vuoksi, että pitävät samoista tv-ohjelmista tai artisteista, vaikka deitti-ilmoituksista toisin luulisi.
Et ole kirjat, joita luet. Et elokuvat, joista pidät. Nykypäivän Tyler Durdenia kaivattaisiin tämä sanomaan. Eikä kukaan ymmärrä mistään oleellisesta yhtään sen enempää, tunsipa tuon nimen tai ei.
Hyvää kesää!Nämä ainakin saavat useimmilta kriitikoilta alle 4 tähteä: Buffalo '66, Baarikärpänen, Battle Royale.
Mutta useimmat konservatiivisten kriitikoiden suosikit eivät lukeudu suosikkeihini, enemmänkin inhokkeihini. Esim Kummisetä, Kaunis mieli, TSH, Spielbergin kaikki jne jne.
En ole laittanut Suomi24-profiiliini monia top 20 lempielokuviani, koska ne on niin tuntemattomia että ne ei kertoisi kellekään mitään. Ja jotka useimmilta kriitikoilta ovat alle 4 tähteä saaneet.
Esim:
http://www.rottentomatoes.com/m/shes_so_lovely/?critic=columns
http://www.imdb.com/title/tt0127952
http://www.metacritic.com/film/titles/ratcatcher
Viestisi sisältö taisi olla että a) olen ottanut selvää mikä virallisen intellektuellin mielipiteen mukaan on hyvää b) listaan suosikeiksini samat c) näin vaikutan itsekin intellektuellilta.
Muttet ole nähnyt cd- tai dvd-pinojani. Siellä on paljon myös poppia. Esim Britney Spearsin Crossroads dvd. Myös Britney cd löytyy. Mutta ei ne ole suosikkejani, huonoimpaa 10% mitä multa löytyy. En yritä vaalia mitään imagoa. Ei ne ole mitenkään piilossa. Suomi24-profiiliin pystyy listaamaan vain tietyn verran asioita. Ja nekin asiat olen kopsannut siihen muualta. Cityn käyntikortissani. Johon mahtuu 5-10 kertaa enemmän asiaa. Siellä on muutakin kuin listoja. Ja pidemmät ja tarkemmat ja päivitetymmät listat.
Näen järkevämmäksi listat Suomi24-profiiliin jotain lempiasioitani, kuin adjektiiveja itseäni kuvaamaan. Mutta laitetaan sitten tähän. Olen tunteellinen, lämmin, mukava, avoin, herkkä, hauska, kiltti, huomaavainen, kyyninen, sarkastinen, ja en jaksa miettiä enempää vaan siteeraan Good Will Huntingin mainoslausetta: Wildly charismatic. Impossibly brilliant. Totally rebellious.- ...
Travvv kirjoitti:
En hauku tai halveksi heitä, en vain pidä heistä enkä ole heistä kiinnostunut.Ketjun hietarkia esti minua vastaamasta tarkoittamaani kohtaan, mutta kuitenkin:
"Eikö kukaan sitten saa esittää mitään arvosteluja tai mielipiteitä kenestäkään mihinkään asiaan liittyen? Vai enkö juuri minä saa? Itse ainakin olet minusta esittänyt vaikka mitä."
-> Saa toki arvostella ja esittää mielipiteitä. Mutta noilla mielipiteillä täytyy ottaa vastaan myös se "ylimielisyys" niin ikävältä kuin se sinusta tuntuisikin., - Marielle82
Travis kirjoitti:
Käyttävätköhän sentään keskustelupalstoja... Varmaan ne jotain joskus käyttää. Toivottavasti vaikka tänä lauantaina Kuopion ahtainta baaria. Tai siinä 17-19 välillä erästä paikkaa josta saa melonibanaanilikööriä....että mulla oli suomi24:ssa profiili. Jos oisit ollu hakualueella ni oisin viestannu, mutta et ole :) oisko paikkakunnan vaihdos mitään? :D
- Marielle82
Travis kirjoitti:
Käytätkö epätoivoista innokkaan/aktiivisen synonyyminä? Tarkoitatko epätoivoisella sitä että kokeilee eri keinoja, tai miettii mitä keinoja kannattaisi käyttää. MÄÄRITTELE epätoivoinen.
Miksi menisin baariin edes 10% sen takia että "joisin pari paukkua"? Jos paukut kiinnostaa niin voin tehdä niitä itselleni kotona. Ja joskus teenkin. Ja paukkuja saa vaikka keskiviikkona 10:30 jostain baarista. Miksi menisin juuri lauantaina 01:17 sellaisen hakemaan jostain baarista.
Miksi menisin baariin vain "silmäilemään ihmisiä"? Ihmisiä voin silmäillä missä vaan: telkkarissa, netissä, kadulla, lemmikkieläinkaupassa.
Tanssimista en harrasta.
Hyvää musiikkia voin kuunnella kotonakin. Tai rannalla. Tai puistossa. Korvalappustereot on keksitty. Ja mp3-soittimet. Ja mankat.
Sinkku jonka päätarkoitus käydä baarissa ei ole seuran tms löytäminen on ÄÄLIÖ.
Ja se on hyvä vaan että baareissa ihmiset on humalassa. Koska muuten uusia tuttavuuksia kehittyisi yhtä paljon kuin tavaratalojen hisseissä.... kyllä mä oon joskus ollu melkonen ÄÄLIÖ :) Kun olin sinkku niin menin baariin kavereiden kans tanssimaan ja juomaan parit, tuulettumaan, pois neljän seinän sisältä. En koskaan hakisi vakavasti otettavaa miesseuraa baarista. Pettyä saisin pahan kerran. Suomi24 treffissä mua tärppäs vuorokaudessa ja jalat vietiin alta ennen ku kerkesin kissaa sanoa. Ihme juttu.
- 10
Travis kirjoitti:
Kunnon naisia en ole kohdannut oikein missään.. Kunnon = hauska, lämmin, tunteellinen, epätylsä, ei harmaa ja kova kuin betoniseinä. Sellainen jonka kanssa voi keskustella puuhata, ja jonka kanssa on keskusteltavaa puuhattavaa...Johtuiskohan jotenkin susta itestäs ja sun persoonasta saadusta mielikuvasta, joka mun kohalla on: vittupää-persoona!?
- mortenium
Kerronpa tosi tarinan omasta treffi palsta sekoilustani.
Täällä o aiemminkin keskusteltu deittipalstoilla pyörivistä naisista joille se on pikemminkin peli kuin aito rakkaan etsiminen..
Jäin poikamieheksi,päätin kokeilla treffipalstaa,laitoin ekaksi ilmoituksen nettiin muutei siihen kukaan vastannut.
Selailin sitten erään ilmaislehden treffi ilmoituksia ja poimin sieltä itseäni koskettavan ilmoituksen.
Laitoin tekstarilla viestiä(joka maksoi)..,kas kummaa häämästyin,heti samana iltana sieltä sainkin vastauksen.
Laittelimme tekstareita koko illan toisillemme kysellen kaikkea toisistamme.
Vihdoin nainen pyysi jospa soittaisin hänelle,minähän soitin ja juttu meillä luisti hyvin.
Nainen halusi viipymättä tavata minut,hän kutsui minut heti seuraavana iltana kotiinsa kylään.
Menin,ja huomasin kuinka mukiin menevän näköinen tuo nainen on..
Juttelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä,joskin hieman ihmettelin kun hän kertoi tapaamistaan muista miehistä,niitä oli aika paljon.
Lähdin sitten illalla kotiin ja tuo nainen lupasi kutsua minut uudelleen kylään ja ilmaisi olevansa erittäin kiinnostunut minusta,ja olinhan minäkin hänestä.
Mutta kun seuraavana päivänä hänelle soitin,olikin ääni muuttunut kellossa..,hän kertoi ettei halua muuta kuin kaveruutta mietittyään.
Sain siis pakit,ja sehän loukkasi mutta eihän aina voi voittaa..
Siitä innostuneena päätin laittaa tekstiviestin uudessa ilmaislehdessä olevaan ilmoitukseen,taas koskettava ilmoitus.
Ja taas tärppäsi,sain tekstarin ja viestitimme tekstarien avustuksella pari päivää kunnes nainen tekstasi kutsun erääseen ravintolaan ensi treffeille.
Menin ja olin lentää perseelleni ,tuo sama nainen kuin aiemminkin...,hän kiisti laittaneensa uudenlaisen ilmoituksen ja että minä olin sotkenut vaan itse asiat..
No,lähdin masentuneena pois,huonoa tuuria ajattelin.
Mutta illalla kotiin päästyäni ajattelin vastata samaisessa lehdessä olevaan toiseen ilmoitukseen,ja sainkin seuraavana päivänä tekstarin...,nainen laittoi numeron johon saisin soittaa jotta voisimme hieman tutustua..
Soitin innoissani ja PERHANA,taas se sama nainen vastasi omalla nimellään puhelimeen..,sanoin että väärä numero koska epäilin että olin soittanut itse virheellisesti vanhaan numeroon,nyt näppäilin oikein tarkasti tuon uuden numeron...ja PERKELE..taas tuo sama nainen..,kysyin siltä nyt suoraan kuinka monta ilmoitusta sulla on,,nainen alkoi hermostua mulle ja sanoi tiukkaan sävyyn että ei ole kuin yksi ilmoitus ja minä vainoan häntä sotkemalla koko´ajan!!
Nyt lopetin koko treffi seuran hakemisen,ihmettelin vain kuinka monta puhelin numeroa j ilmoitusta tuolla naisella oikein on,ja eikö sekään muista puhelin numeroita koska olisihan sen pitänyt muistaa numeroni,koska vastaisin samasta numerosta kolmeen häneen ilmoitukseensa..
hauskaa mutta totta! - En ihmettele
ihmetteletkö sinä vieläkin? Käytöksesti on kammottavaa ja lisäksi syöt aina hernekeittoa...
- Travvv
Mitäköhän käytöksessäni niin kammottavaa on...
Enkä ole aina onnellinen, eli en syö aina hernekeittoa. Alle kerran viikossa. Eikä ole edes lempiruokani. Olin vaan sinä päivänä sattunut sitä syömään kun sen ilmoituksen laadin. Että ei siitä hernekeitosta niin kovin syvääluotaavaa näkemystä saa sielunmaailmaani. Mutta jonkunlaisen kuitenkin. Paljon paremmin kuin tästä: "olen mukava, luotettava, huumorintajuinen mies ja ikäni on se ja se ja kaipailen naista joka on iältään sen ja sen väliltä".
Eli jos ohjeisiinne on luottamista niin ilmoituksessa pitäisi olla värillinen kuva, jossa en poseeraa, vaan istuskelen rentona sohvalla kaukosäädin/kaljapullo kourassa ja tsiikailen jonnekin kuvan nurkkaan kohti, ei missään nimessä päin kameraa, eikä asunto saa missään nimessä vaikuttaa siistiltä tai tyylikkäältä, koska muuten joku voi luulla että kyseessä on joku olut- tai huonekalumainoksesta repäisty kuva.
Kiinnosti myös montako vastausta muut on saaneet mutta ehkä kukaan niistä vajaasta tuhannesta (yhdellä naisella ainakin oli 3 ilmoitusta joten ilmoittajia ei sitä tasan tuhatta ollut) ei sattunut tätä ketjua lukemaan. Vaikea uskoa että kuvattomilla miesten ilmoituksilla on paljon suosiota ollut. Ehkä 90% 0 vastausta ja 10% 1 vastaus. Mutta pitää tyytyä arvailuun kun ei tarkempia tietoja ole. Olisi vaan hyvä huomata että kaikesta huolimatta olin suositumpi kuin 90% muista... ;)
No hyvä että on baarit keksitty.
Yritin vastata tuonne oikealle kohdalle mutta tuli että viestin hierarkia on liian syvä joten laitan tähän tuolle yhdelle vastauksen.
"Oletko jotenkin parempi kuin läski yh nainen? En nyt tarkoita et sun pitäs sellanen valita...mut silti vaikuttaa hiukan ylimieliseltä tekstiltä."
Vaikka olin laittanut että se yks ei sitten ole läski juoppo ketjupolttaja naimisissa oleva yh jos täyttää ne unelmakriteerini.
Minneköhän tuo siteeraamani kadottu naimisissa olevan ketjupolttajan? Hän poimi noista antamistaan määreistä vain ne mihin hän liittää negatiivisia piirteitä. Vai miksi hän olettaa että pidän läskeyttä huonona piirteenä? Miksei hän saman tien oleta että pidän naimisissa olemista huonona piirteenä? No tietenkin se on hiukan hankala treffata naimisissa olevia. Sama homma noiden muiden asioiden kanssa. Etupäässä pyrin muunlaisia treffaamaan. En esim pidä tupakasta. Harva sellanen joka itse ei polta pitää kovin mielenkiintoisena treffejä tupakoijan kanssa. Ja miksi haluaisin ylipainoisen naisen treffata, se tarkoittaa kuitenkin noin 70-100 kiloa. Itse painan 65. Harva mies haluaa tavata itseään isomman naisen. Ja harva nainen itseään pienemmän miehen. Itsekin joudun kokosyrjinnän kohteeksi, varmaan puolelle naisista olen joko liian lyhyt tai hoikka. Että jo se riittää syyksi olemaan vastaamatta esim mun ilmotukseen, tai kiinnostuakseen minusta baarissa... Ja ymmärrän sen kyllä. Enkä pidä ylimielisenä niitä jotka pitää minua niin hoikkana ettei niitä kiinnosta.- game over
Voisitko jo lopettaa ton maanisen vauhkoomisen täällä! Ei taida sulla olla elämässä muuta kuin istua koneen ääressä ja kirjotella tänne. Oot kuin joku nurkkaan ahistettu räksyttävä koiran pahanen! Turha vängätä enää vastaan, mut totuus on se, et sä oot ylimielinen, nirso kusipää. Tuskinpa sellasta naista on edes olemassakaan, millasta yrität löytää, kun sulla on niin utopistiset kriteerit. Muutenkin tommonen ihmisten lokerointi antaa susta tosi ahdasmielisen ja epämiellyttävän kuvan.
game over kirjoitti:
Voisitko jo lopettaa ton maanisen vauhkoomisen täällä! Ei taida sulla olla elämässä muuta kuin istua koneen ääressä ja kirjotella tänne. Oot kuin joku nurkkaan ahistettu räksyttävä koiran pahanen! Turha vängätä enää vastaan, mut totuus on se, et sä oot ylimielinen, nirso kusipää. Tuskinpa sellasta naista on edes olemassakaan, millasta yrität löytää, kun sulla on niin utopistiset kriteerit. Muutenkin tommonen ihmisten lokerointi antaa susta tosi ahdasmielisen ja epämiellyttävän kuvan.
No anteeksi vaan sullekin että tiivistin muutamalla lauseella tai kappaleella ilmaistavat asiat yksittäisiin sanoihin. Ja en käyttänyt termiä ylipainoinen tai painorajoitteinen tai pullea tai muodokas vaan käytin tuhmaa läski-sanaa. Ehkä ei olisi saanut niin maanista kuvaa jos olisin laittanut laimeampia termejä.
Ja kriteereistäni en ole tänne hirveästi laitellut, eikä ne kyllä mitenkään utopistisia olleet.
Anteeksi että käytän kommunikoinnissani sanoja. Mutten tajunnut että se olisi syntistä lokerointia joka loukkaisi joitakuita. Se piski älähtää johon...
Hymiöitä tähän:
:) ;) ;) :):):) :) ;) ;) ;D ;) :D :D;) ;)
- JudgeLii
Kasvokuva ja muutaman sanan teksti ovat yksinkertaisesti liian vähän herättääkseen kunnollisen kiinnostuksen, elleivät satu kolahtamaan juuri oikeaan kohtaan :) Valitettavasti se sanomalehtipaperi ei pysty välittämään ihmisen tuoksua, olemusta, ääntä, eleitä... Niitä pieniä asioita, joihin ihastutaan.
Deitti-ilmoituksista taitaa olla jonkinlaista ylitarjontaa tällä hetkellä, ehkäpä ihmiset alkavat kyllästyä... Niitä voi huvikseen (nimenomaan ajankuluksi) selailla, mutta ei viitsitä vastata ellei vastaan tule jotakin todella sykähdyttävää. On helpompaa vain jättää oma ilmoitus ja odotella passiivisena yhteydenottoa muilta. Naiset saavat ilmeisesti monin verroin enemmän vastauksia ilmoituksiinsa kuin miehet (riittää ilmeisesti, kun on kuvassa hymy kohdillaan), tämäkin edesauttaa sitä, ettei itse viitsi enää kovinkaan aktiivisesti tehdä aloitteita. Netissä kirjoitustaito ja ulkonäkö ovat korostuneessa asemassa; molempien tulee olla suhtkoht kunnossa, jotta tutustumista jaksaa edes aloittaa. "Oikeassa" elämässä tulee harvemmin ensimmäiseksi tiedusteltua miehen kykyä ilmaista itseään kirjallisesti. Miehen tulisi saada nainen mahdollisimman pian treffeille, jotta päästään perille niistä todellisista kemioista :)
Ja loppuhuomautuksena: en ainakaan näin pikaisesti arvioituna löydä sinusta mitään erityistä vikaa ;)Taisi olla about eka viesti joka käsitteli ketjun olennaisinta asiaa ja antoi jotain järkeviä näkökulmia siihen, ja pohti asiaa monelta kantilta.
Vaikka tuo että sanomalehtipaperi ei saa ihastumaan niin eihän se ole tarkoituskaan. Enhän mäkään ollut keneenkään ihastunut sitä ilmoitusta laatiessani. Se on vain yksi askel matkalla kohti jotain... Se riittää että sanomalehtipaperin välityksellä syntyy pienoinen kiinnostus. Kunhan on tarpeeksi iso että voisi 1,30 euroa siihen tuhlata ottaakseen selvää olisiko aihetta jatkotoimenpiteille. Saamani vastaus olikin sellainen että heti ehdotettiin tapaamista. Laitoin että vois olla mahdollista mutta kerrotko jotain perustietoja itsestäsi. Koska en voinut esim olla varma onko vastaaja edes naispuoleinen. Ja paikkakuntaakaan en tiennyt, niin olisi helpottanut tapaamisen sopimista se tietää. Jos esim 50km säteeltä niin olisi voinut vaikka seuraavana päivänä tavata. Mutta eipä se mulle vastannut nyyh nyyh.
Mutta onneksi on keskustelupalstat keksitty.
- Johnne
Ei naista voi iskeä netissä, ellei täytä seuraavia minimivaatimuksia: pitkä, komea, lihaksikas, rikas. Eli ei muuta kun baariin vain, sieltä naista löytyy jos on löytyäkseen. On nimittäin kantapään kautta opittu ja todettu että turhaan käytin aikaani netissä etsien. Baarissa onnistaa, kunhan ei itse ole liian kännissä, ja muistaa ottaa hiukan ylimielisen roolin.
- Marielle82
Juuri niin
- HelmerHeppi
Joopa joo: "Katselen lempileffojani ja syön hernekeittoa, olen onnellinen"
Ei pahalla, mutta saat kyllä olla todella tyytyväinen noista kolmestakin vastauksesta. Ehkä noilla hempeillä sanoilla saatat jonkun homppelin saadakin itsellesi... - olet :)
ihan pimee/kipee, sen takia naiset ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä. Analysoi nyt tätäkin sata riviä, että kaikki koomassa kun yrittää jaksaa lukea.
- ronjashka
Musta tuntuu, että sun ongelma on siinä, että olet liian hyvännäköinen ja "erikoisen" oloinen monille naisille. Olet siis pelottava naisten mielestä.
Netissä ilmoittelu on aina arpapeliä. Kannattaisin itse baarittelua, löydät varmasti jossain vaiheessa mukavan tytön sieltä. Ei tää sinkkuilu ole kellekään parisuhdetta kaipaavalle helppoa, eikä mukavia heppuja nähtävästi niin vaan löydy.
Onnea karjamarkkinoille ;)Miten sitten saisin itsestäni helposti lähestyttävämmän? Eli rumemman ja tylsemmän. Kerro mitä pitäisi muuttaa itsestäni, että kelpaisin useammille?
- JudgeLii
Travis kirjoitti:
Miten sitten saisin itsestäni helposti lähestyttävämmän? Eli rumemman ja tylsemmän. Kerro mitä pitäisi muuttaa itsestäni, että kelpaisin useammille?
Kuinka monelle sun sitten pitäisi kelvata?
- ronjashka
Travis kirjoitti:
Miten sitten saisin itsestäni helposti lähestyttävämmän? Eli rumemman ja tylsemmän. Kerro mitä pitäisi muuttaa itsestäni, että kelpaisin useammille?
Siis en tarkoittanut, että sinun tarvitsisi muuttaa itseäsi millään lailla. Ajattelin vaan, että "luonnossa" ihmisestä saa luonnollisemman ja totuudenmukaisemman kuvan kuin pelkän nettiprofiilin kautta. Toisin sanoen, baarissa saattaa käydä parempi flaksi: tyttö näkee muutakin kuin ilmosi, esimerkiksi saattaa kiinnittää huomiota hymyysi, katseeseesi tai johonkin muuhun persoonalliseen ominaisuuteesi.
Itse olen menettänyt jo aikoja sitten toivon nettideittailuun.
Kuka muka kaipaa rumempaa ja tylsempää? JudgeLii kirjoitti:
Kuinka monelle sun sitten pitäisi kelvata?
Yhdelle. Mutta mitä useamman deittivastauksen saa, sitä todennäköisempää on että joku niistä on se yksi...
Vaikka tuntuu hölmöltä ajatus että se yksi jättäisi noin hölmöjen syiden takia mulle vastaamatta mitä tässäkin ketjussa on esitetty. Esim en usko että sen yhden (tai niiden yksien...) silmissä näytän tai vaikutan ylimieliseltä. Uskon että minunlaiset tunnistavat minussa minut; muut voi nähdä minut vaikka millä lailla väärin.ronjashka kirjoitti:
Siis en tarkoittanut, että sinun tarvitsisi muuttaa itseäsi millään lailla. Ajattelin vaan, että "luonnossa" ihmisestä saa luonnollisemman ja totuudenmukaisemman kuvan kuin pelkän nettiprofiilin kautta. Toisin sanoen, baarissa saattaa käydä parempi flaksi: tyttö näkee muutakin kuin ilmosi, esimerkiksi saattaa kiinnittää huomiota hymyysi, katseeseesi tai johonkin muuhun persoonalliseen ominaisuuteesi.
Itse olen menettänyt jo aikoja sitten toivon nettideittailuun.
Kuka muka kaipaa rumempaa ja tylsempää?"Musta tuntuu, että sun ongelma on siinä, että olet liian hyvännäköinen ja "erikoisen" oloinen monille naisille. Olet siis pelottava naisten mielestä."
Entä jos olen "liian hyvännäköinen ja "erikoisen" oloinen" myös baarissa, tai muuallakin livenä? Ja naiset pelkää, eivätkä uskalla edes vilkaista minuun päin. Ja jos uskaltavat, niin tokaisevat että "Vittuako tuijotat?!?!" (vrt. toinen ketjuni).- ronjashka
Travis kirjoitti:
Yhdelle. Mutta mitä useamman deittivastauksen saa, sitä todennäköisempää on että joku niistä on se yksi...
Vaikka tuntuu hölmöltä ajatus että se yksi jättäisi noin hölmöjen syiden takia mulle vastaamatta mitä tässäkin ketjussa on esitetty. Esim en usko että sen yhden (tai niiden yksien...) silmissä näytän tai vaikutan ylimieliseltä. Uskon että minunlaiset tunnistavat minussa minut; muut voi nähdä minut vaikka millä lailla väärin.Jos nettideittailu onkin väärä paikka sinulle etsiä kaltaisiasi? Jospa sielunkumppanisi liikkuvat jossain aivan muualla?
- JudgeLii
Travis kirjoitti:
Vaikka tuntuu hölmöltä ajatus että se yksi jättäisi noin hölmöjen syiden takia mulle vastaamatta mitä tässäkin ketjussa on esitetty. Esim en usko että sen yhden (tai niiden yksien...) silmissä näytän tai vaikutan ylimieliseltä. Uskon että minunlaiset tunnistavat minussa minut; muut voi nähdä minut vaikka millä lailla väärin.No sitten sun pitää jättää ilmoituksesta kaikki "erikoisuudet" pois, leikkiä tavista ja päteä pelkällä ulkonäöllä, luulis tulevan vastauksia :) Tosin todellinen luonne paljastuu siinä tapauksessa kuitenkin myöhemmin ja itse pidän ennemmin-vaihtoehtoa parempana. Lopputulos on sama, ellei nyt joku tavismiehen haluava tavisnainen ehdi rakastumaan sinuun ennen kuin tuo marginaalisuutesi paljastuu :) Mutta ethän sinä halunnut niitä tavisnaisia... Eli ei kai auta muu kuin tyytyä olemaan erilainen ja toivoa, että se toinen erilainen sattuu sun eteesi. Tai sinä hänen.
- ronjashka
Travis kirjoitti:
"Musta tuntuu, että sun ongelma on siinä, että olet liian hyvännäköinen ja "erikoisen" oloinen monille naisille. Olet siis pelottava naisten mielestä."
Entä jos olen "liian hyvännäköinen ja "erikoisen" oloinen" myös baarissa, tai muuallakin livenä? Ja naiset pelkää, eivätkä uskalla edes vilkaista minuun päin. Ja jos uskaltavat, niin tokaisevat että "Vittuako tuijotat?!?!" (vrt. toinen ketjuni).Vaikea sanoa kun en ole tavannut luonnossa.
Mutta siis ei tämä sinkkuilu ole helppoa kenellekään, eikä SINUSSA ole välttämättä vikaa, vaikka et ole vielä tavannut sellaista tytsää kenen kanssa seurustella. Nää tyttö-poikajutut on aika paljon kanssa illasta ja tuurista kiinni.
Ja tohon "vittuako tuijotat" viestiin vaan, että kun ollaan baarissa kaikki ihan päissämme kaikenlaisten ihmisten seassa, nii siellä vaan saa välillä joutua kuulemaan kaikkea potaskaa. ronjashka kirjoitti:
Jos nettideittailu onkin väärä paikka sinulle etsiä kaltaisiasi? Jospa sielunkumppanisi liikkuvat jossain aivan muualla?
95% suomalaisten suhteista alkaa joko baarissa, netissä, tai kavereiden kautta. Mulla on kaikki nämä konstit käytössä, melko kovastikin. Myöskin marginaalikeinoihin "panostan". Eli kadulla tulee ihmisiä ihan katseltuakin, eikä vaan niin että menen paikasta A paikkaan B. En ole siitä kuitenkaan vielä mitään kostunut.
Käyn sellasissa rennoissa baareissa enkä viileän trendikkäissä dicehileminihamepaikoissa. Mutta ehkä olenkin vain hölmö kun arvailen että sielunkumppanini eivät muka olisi sellasia koko-yö-tanssilattialla-lanteita-ketkutellen- ja-sidukkaa-lipittäen-ja-välillä-vessassa-tytsyjen-kaa-juoruten-ja-kikattaen-tyylisiä- ja-sitten-jonkun-kertakäyttömiguelin-kämpille-panemaan-tyylisiä.
En mahda mitään sille jos sielunkumppanini (ne kaikki parikymmentätuhatta sellaista) käyttävät minun löytämiseen ihan toisia areenoita kuin minä heidän löytämiseensä. Olisi kohtalon julmaa pilaa sellainen. Kohtalo ei taida osata hommiaan joten siksi tämänkin viestiketjun nettiin tungin.
"damn sure you ain't in my closet, or under my rug
this love search is really making me bug"- Pocahonda
Travis kirjoitti:
Et sä mun mielestä nyt niin hyvännäköinen oo että sun sitä kannattais ruveta harmittelemaan. Ihan Tauno Tavallinen. Kannattaa ehkä hieman miettiä tuota minäkuvaa ja toisten arvostusta/arvostelua.
Pocahonda kirjoitti:
Et sä mun mielestä nyt niin hyvännäköinen oo että sun sitä kannattais ruveta harmittelemaan. Ihan Tauno Tavallinen. Kannattaa ehkä hieman miettiä tuota minäkuvaa ja toisten arvostusta/arvostelua.
2/3 naisista kuitenkin kysyy onko se oma kuvani, joten...
Voi olla että sinun mielestä näytän joltakin, mutta voihan olla että sinulla on erilainen maku suuren massan kanssa...
- sivupeilistä
Tätä kirjoittaessani ketjussa on 84 viestiä, joista n. 40 on aloittajan kirjoittamia.
Lähes jokaiseen toisen ihmisen kirjoittamaan viestiin hän on vastannut kertomalla,
a) miksi hän itse on oikeassa
b) miten vastaaja on käsittänyt hänet väärin
c) miten vastaaja on ilman syytä saanut hänestä väärän kuvan
d) miten naiset toimivat väärällä tavalla
e) miten maailma toimii väärällä tavalla
f) miten kohtalo toimii väärällä tavalla
g) mikä on ollut tavatuissa naisissa vikana
h) mikä on vikana "tavallisissa" naisissa (= kaikissa, paitsi oman haavekuvan mukaisissa)
Haavekuvasta käytetään itse määriteltyä "kunnon nainen" termiä, jolla perustellaan haavekuvan universaali oikeutus naisen malliksi.
Jos aloittaja itse näkisi tällaisen ketjun jonkun muun toimesta, eivätkö karvat muka nousisi pystyyn?Tietenkin olen vastannut viesteihin. Koska monia vääriä johtopäätöksiä on esitetty niin olen halunnut valaista asiaa hiukan lisää. Ja monia kysymyksiäkin on heitetty. Eipä olisi paljon järkeä laittaa avausviestiä, ja sitten kun tulee vaikka mitä viestejä niin ei vastaisi niihin mitään.
En ole tietääkseni laittanut tänne että miten naiset tai maailma toimii väärällä tavalla. Enkä myöskään mitä on ollut tavatuissa naisissa vikana. Tapaan naisia muuallakin kuin baareissa. Laitoin vain pienen yhteenvedon siitä millasiin naisiin useimmiten baarissa törmään, tai siis minkälaiset baarien naiset haluavat törmätä minuun.
Tavallisissa naisissa ei minun kantilta katseltuna ole muuta vikaa kuin ettei ne ole haavekuvani mukaisia. Eikä tarvitsekaan olla. Mitä järkeä olisi siinä että Suomessa on puoli miljoonaa haaveeni mukaista naista... Eikä tarvii kenenkään olla haavekuvani mukainen muutenkaan. Kunhan nyt jonkunlainen muuten mukava on, ja vähän sinne päin, ja erottuu edukseen. Jotkut joskus erottuukin. Tässäkin viestiketjussa pari kertaa niin tapahtunut.
Sovitaan että "kunnon naisella" tarkoitin "haavekuvani mukaista naista" mutta koska on yksinkertasempaa sanoa "kunnon nainen" niin siksi sanoin niin. Ei IHAN käynyt mielessä että "tässäpä nyt sitten sanavalinnallani perustelen universaalia oikeutusta naisen mallilleni".
Jos näkisin tällaisen ketjun jonkun muun toimesta niin kiinnostuisin. Ja olen välillä kiinnostunutkin.
- Selena-
"Olikohan ilmoitukseni muotoiltu jotenkin huonosti. Se oli tällainen:
http://www.city.fi/deitti-liite/?city=kuopio&search=m-n &Submit=Hae
Käytinköhän 144 merkkiäni siis huonosti kun puolesta miljoonasta vain yksi tärppäsi, ja ei sekään sitten lopulta kehdannut toista viestiä laittaa.
Oletteko muut kokeilleet deittiliitettä ja onko toiminut? Irtoiskohan seuraa paremmin baarista jossa on 50 humalaista kuin sanomalehtipaperilta jota näpistelee sormissaan puoli miljoonaa ihmistä?"
Oli. Viestistäsi ei ilmene millaista naista haet.
Monikaan suomalainen nainen, ei vastaa mihinkään lehti-ilmoitukseen tai samantapaiseen edes, ellei siinä lue 'vaatimuksia' siitä, mitä haluaa.
Ja sinulla oli vain, että olet onnellinen hernesopan kanssa.
Eipä siinä mitään vikaa, meikäki on iloinen kun nuudeleitä syön... Mutta deittailuviestiksi, se on huono.
Sinuna pistäisin seuraavaan haku-viestiisi, millaista naista etsit millainen henkilö olet.
Niin voisit saada enemmän kuin 3 vastausta. :)
Ja etkös sinä ole ollut myös irc-galleriassa?
Muistelisin, että katselin kerran kuviasi,
mutta jostain syystä pidättäydyin kommentoimasta kuviasi.
Et jostain syystä ole helposti lähestyttävä, vaikka ei sinussa varmaan mitään vikaa ihmisenä ole...
Mutta kuitenkin sen kuvan mitä sinusta nyt näin suomi24:n kautta saa jne on, että kaipaat kovasti naista vierellesi ja teet mitä tahansa saadaksesi yhden.
Eeeeikä siinäkään mitään vikaa, mutta jotkut naiset pelästyy sinunlaisista miehistä. :)
Ja sitten vastaus siihen tuijotteluviestiin minkä postasit ylempänä...
Nainen varmaan vastasi sinulle, että "Mitä vittua tuijotat", koska hän pelästyi kun katsoit häntä.
Meikäläisellä on joskus sama reaktio,
kun komea mies katselee.
Mutta EN kuitenkaan käyttäydy niin huonosti,
että sanoisin jotain noin rumaa.
Ehkäpä vaan mulkaisen. Heh heh.
(Mut oonki vaikee nainen. :P)
Onnea kuitenkin naikkosen löytämiseen! :)Luotin siihen että naiset saa ilmotukseni perusteella kuvan millainen olen, ja sitten osaavat itse tehdä johtopäätökset ovatko sopivia minulle..
144 merkkiin ei paljon mahdu, mutta tietenkin hain naista joka harrastaa elokuvien katselua, ja kaipaa samaa mitä minä, eli jotain isompaa pohjaa elämälle kuin hernekeitto.
Minua ei kiinnosta sellaset "minä olen [tähän 3 adjektiivia] ja etsin naista joka on [tähän 3 adjektiivia]" ilmotukset... Adjektiiveja voi tulkita vaikka miten, mutta jos joku syö hernekeittoa, niin se syö hernekeittoa...- krikki
Travis kirjoitti:
Luotin siihen että naiset saa ilmotukseni perusteella kuvan millainen olen, ja sitten osaavat itse tehdä johtopäätökset ovatko sopivia minulle..
144 merkkiin ei paljon mahdu, mutta tietenkin hain naista joka harrastaa elokuvien katselua, ja kaipaa samaa mitä minä, eli jotain isompaa pohjaa elämälle kuin hernekeitto.
Minua ei kiinnosta sellaset "minä olen [tähän 3 adjektiivia] ja etsin naista joka on [tähän 3 adjektiivia]" ilmotukset... Adjektiiveja voi tulkita vaikka miten, mutta jos joku syö hernekeittoa, niin se syö hernekeittoa...louder than words.
Mutta yhdyn muihin, deitti-ilmoitukseksi (varsinkin nuorten, kaupunkilaisten hakuun) tuo oli liian 'artistinen' ja vaikeasti ymmärrettävä.
Simplicity, my friend.
'Olen teko-taiteellinen renttu, joka viljelee sarkasmia ja itkee katoessaan 'Hiljaisia siltoja.'
Naiset tykkäävät rentuista, se on surullinen tosiasia. Renttu on kuin tosimies, mutta tosimies ei ole renttu. Tosimies osaa itkeäkin, mutta renttu ei. Naisten paradoksi. - OIeggamus
Travis kirjoitti:
Luotin siihen että naiset saa ilmotukseni perusteella kuvan millainen olen, ja sitten osaavat itse tehdä johtopäätökset ovatko sopivia minulle..
Minua ei kiinnosta sellaset "minä olen [tähän 3 adjektiivia] ja etsin naista joka on [tähän 3 adjektiivia]" ilmotukset... Adjektiiveja voi tulkita vaikka miten, mutta jos joku syö hernekeittoa, niin se syö hernekeittoa...Hah... Tää on kyl ihan parasta yääl suomi24:ssa. Siis tää Traviksen itkeminen naisista. Tähän ekaks voin sanoo, et oikeasti hyvä mies kyllä huomataan ja kusipäät jää auttamatta yksin - ennemmin tai myöhemmin.
Jätkä on kuulemani mukaan itkeny city.fi:ssä yli kaheksan vuotta naisista tehden analyysejä ja vittu vaikka mitä, eikä siltikään oo tärpänny. Ihan oikeesti MISTÄ HELVETISTÄ TOI VOIS JOHTUA!? =D
Vaikutat erittäin ylimieliseltä (jo se kertoo jotain, ettet ite kykene sitä tajuamaan), kokemattomalta, naivilta ja taidat kärsiä vielä heikosta itsetunnostakin. Ymmärtäisin sun tekstit, jos olisit 17-18v miehen alku, mut ei helvetti kolmekymppinen voi suoltaa tommosta... Huhhuh...
Kerro mulle rakas Travis, oletko kertaakaan elämäsi aikana asunut yli kahta vuotta naisen kanssa? Siis parisuhteessa, johon on kuulunut niin ylä- kuin alamäkiäkin ja tietysti seksiä. Sana, jota tunnut välillä pitävän "pinnallisuutena", mutta joka itseasiassa on lähes pinnallisuuden vastakohta. Sen tiedät sitten kun oikeasti rakastat ja rakastelet. Veikkaan, että et ole ja tämän vuoksi sulla on vääristynyt kuva parisuhteesta ja naisista. Vähän sama kuin lapsettomat, jotka eivät ole millään tavalla olleet lasten kanssa tekemisissä neuvoisivat kolmen lapsen äiti lapsen kasvatuksessa. Helppo heitellä mielipiteitä, mutta ei kykene ymmärtämään elämän realiteettejä kyseisessä asiassa.
Kerro oma selityksesi sille, ettet yli kahdeksan(?!?) vuoden aktiivisen deittailuelämäsi aikana löytänyt yhtään naista, joka kiinnostaisi sinua? Paitsi se yks ulkomaalanen, jonka kanssa sulla oli niin paljon "yhteisiä sattumia". Siis se seko 13.13.-33.1333.31.3-juttu.
Ja mikä ihmeen tarve sulla on 32432-rivillä vastata joka ikiseen sua kritisoivaan viestiin? Kannattaisi ennemmin katsoa peiliin ja miettiä tarkkaan miksi et elämäsi valoa ole löytänyt. Ehkä joissain kritiikeissä on ihan oikeatakin asiaa.
Lopultakin olet vain pinnallinen pikku poika miehen ruumiissa. Pidät kalliita vaatteita ja meikkejä pinnallisuutena, mutta tiedätkö mitä: ei, ne eivät sitä välttämättä ole elleivät ole koko elämän tarkotus. Pinnallisuutta on väheksyä toisia, nostaa itsensä joka asiassa alustalle, itsensä pakonomaista esille tuontia yms. Mikä tarve sulla esim. on toitottaa olevas boheemi ja hyvin monipuolinen ihminen, vaikka tämänkin topicin viesteistä susta saa käsityksen yksipuolisena ja itserakkaana kusipäänä? Miksi väität olevas esim. rento, vaikka olet kaikkea muuta kuin rento. Jokainen joka on yrittäny ottaa suhun yhteyttä täällä on saanu kuulla sulta miten et heidän seuraansa kaipaa ja miten hölmöjä taviksia he ovat. Mitä tuo on? Pinnallisuutta? Aivan. Tunnut olevan näillä sivuilla vain tuodaksesi esille miten tarkkaavaisesti ja oivaltavasti havaitset tätä maailmaa, vaikka oikeasti taidat olla itseensä käpertynyt ja huomionkipeä kakara. Mikään ei kelpaa paitsi huomio.
Usein miehet, jotka valittavat etteivät löydä "arvoistaan" naista ovat niitä kaikkein ujoimpia ja epävarmimpia ja joilla menee sormi suuhun, kun nainen nostaa hameensa ja sen vuoksi he pätevät esim. täällä netissä ja peittävät näennäisellä itsevarmuudella omat heikkoutensa. Haluat vain luoda itsestäsi erikoisen kuvan, vaikka se kuvan luominen taitaakin olla se pääasia. Sen kuvan susta ainakin saa. Ihminen, joka on aidosti boheemi yms. ei hehkuta boheemiuttaan joka ikisellä netin keskustelupalstalle. Tästä päästäänkin siihen miksi et ole kumppania löytänyt: et ole aito. Varmasti pidät ainakin joistain mainitsemistasi asioista, mutta se et tuot ne esille niin kärkevästi ja muita väheksyen tekee susta täyden pellen. "Hei, mä kuuntelen jazzia ja trancea. Hei, mä tiedän maailmasta enemmän ku sä. Hei, mä osaan sitä ja tätä ja olen tota ja tätä ja siks niin hyvä, ettei mulle kelpaa KUKAAN". Tiedätkö, parisuhde ei ole ydinfysiikkaa, eikä ykskään nainen lopulta rakastu siihen miten erikoisia elokuvia katsot, vaan siihen kuinka täydellisesti heidät hyväksyt ja ennen kaikkea kuinka hyväksyt ja tuet heidän heikkouksiaan ja tässä tulee sun ongelmas: et hyväksy ketään, etkä mitään, ja olet kaikille "liian hyvä" ja toi ei voi johtua mistään muusta, ku heikosta itseluottamuksesta. Terveen itseluottamuksen omaava ihminen ei päde pitkin nettiä oivalluksillaan, musiikkimaullaan, taiteellisuudeen yms. Mikä loppuenlopuks erottaa sut vaikka Johanna Tukiaisesta? Tukiainen tunkee tissinsä joka paikkaan, sä taas "neroutesi". What´s the differnece!?!?
En tunne yhtäkään naista, joka kaipaa miestä, joka kehuskelee omalla elokuvamaullaan tai taiteellisuudellaan saati sellaista, joka tuomitsee 99/100 ihmisistä. Voisit joskus koittaa kuunnella jotakuta, sillä et ole lähimainkaan ainoa ajatteleva ihminen tällä planeetalla.
Anna mä arvaan: heti ekaks sä tuut kysymää multa jotain helvetin lainauksia sun kirjotuksista, et mitä mä milläkin lauseella tarkotin, mut tiedätkö mitä: mulla on muutakin elämää kuin tämä tai city.fi sivusto.
WAKE UP SON!!
- Marielle82
..ku ei menny emännille läpi että orjaa oot vailla vaikka komia poika ootki :D Kertookohan se, että naiset arvostaa miehessä muutakin kuin ulkonäköä?? ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164