Viimeksi kun olin baarissa niin näin yhden kiinnostavan naisen. Istuin melko lähellä sitä ja katsoin siihen päin kun se jutteli kaverisa kanssa tms. Katsoin välillä myös sitä kaveria. Siis olin tullut sattumalta siihen istumaan kun kaverini mätki toista kaveriani turpaan baarin toisella puolella niin en jaksanu jäädä seuraamaan vaan päätin livetä muualle baariin katselemaan millainen meininki on. Olin ollu baareissa jo noin 3 tuntia enkä kertaakaan keskittynyt tarkastelemaan millasia naisia baareissa ois.
No siis katselin siinä siihen päin, en varmaan ollu katsonu kuin 5-10 sekuntia, ihan vaan mietin että onko se oikee blondi vai värjänny hiuksesa jne, niin kohta se tokaisi että "Vittuako tuijotat?!"
Eli miten sen katsekontaktin siis sais... Ja millasta iskureplaa pitäs heittää naisille jotka sanoo noin..?
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Katsekontaktin merkityksestä
89
65499
Vastaukset
- Xaxaxa
Iskurepla tuohon tilanteeseen:
"en, vaan persereikää"- Joo o..
Ei hitto että repesin! =D
- heh
..kaveri vastasi juuri samalaisessa tilanteessa, että "Sitäpä justiinsa! Lähdetäänkö meille nussimaan!!" Kylläpa meni 'äksy tyttö' hiljaiseksi ;)
- jadelles
Ihan paras....
- ? + ? = ??
jadelles kirjoitti:
Ihan paras....
iskurepla " jos tää ois pokemon , niin mä valitsisin sut "
Pannaaks menee vai mennääks Panee....
JA sit viel .. meille vai teille xD
Tossa kaikki mitä mä tiedän
- kaunis = ei varma pano
joskus (lue:usein)kiusaantuu jatkuvasta kyyläämisestä. Mutta en ole koskaan noin törkeästi sanonut, vaikka melkein joka kerran on mieli tehnyt.
- tiedä
luulisi, että sulla kiinnostus lopahtaisi tuollaisen kommentin jälkeen..!
itse ainakin säikähtäisin, jos mies noin sanoisi... eikä enää kiinnostaisi. - Naisen mielipide
No voi harmi, että osa ihmisisstä ei osaa käyttäytyä.
Turha tuosta nyt lannistua. Jatka vaan sinua miellyttävien naisten katsomista (en tarkoita nyt mitään testi-tuijoittamista) ja huomaa kuka sinusta kiinnostuu. Eikö se ole hyvä, että sopimattomat karsiintuu jo alkumetreillä pois, kuten tuo mainitsemasi tapaus? Eipähän kulu aikaa väärään ihmiseen?
Naiset kyllä kanssa vaoisi lähteä rehellisenä hommaan mukaan. Tarkoitan, ei tarvitse esittää viileää sellaiselle josta kuitenkin on kiinnostunut tai voisi olla kiinnostunut.- ??????
Kannattais varmaan katsoa ensiksi peiliin.
Jos sattuu olemaan katsojassa vika.
- joojoo-mies
"Vittuako tuijotat?!"
"Näköjään vitun idioottia", noin about mä olisin vastannut. Haluaaks joku heittää tommoselle akalle iskureplaa? - At.
"Sitäpä juuri" ;):)))
Joo, tuolla tavallahan karsit ne v-mäiset muijat joukosta. Kyllä toi iskumenetelmä on mun mielestä tehokkaimpia. Ei kun uusi yritys.- At.
muistin juuri, että olen sitten itekin ollu joskus v-mäinen (ja ihan syyttä?!)
Lisään vielä, että muista sitten tuijottaa nimenomaan kasvoihin, eikä liian pitkään vaan mieluummin useamman kerran. - Marielle82
niin... tai ois se voinu sanoa että heitä housut ensin pois ni katotaan sitte :DDDD
- katseestasi
katselit varmastikin ihan rehellisin silmin ja odotit rehellistä ilmaisua , ehkä myös rehellistä vastausta ?, mutta saitkin sitten ikävän lauseen... ihailevasta katseestasi , mutta sitä vastapuoli ei tullut ajatelleeksi , että olisit noin aito.
Hän heitti ajattelemattomuuttaan noin tokaisevan lauseen , luulisin hänen olevan vain erittäin arka ja huonon omanarvon tunteen omaava nainen , jota ei ole kehuttu aikanaan.
Siksi hänen ensi reaktio voi olla juuri tuollainen .
Kumma kyllä
mutta aina kannattaa ajatella , että miksi joku töksäyttelee ja mitä äksymmin töksäyttelee , sitä kiinnostavampi saattaa olla ihminen .
Ei koskaan kannata jäädä sanattomaksi , vaan ystävällinen sana ja kehaisu nopeasti lausuttuna sa hämilleen ja ihmeitä aikaan .
Opettele vähän sitä taitoa niin huomaat että sulaa se jäävuorikin .
Tavallaan se voi olla myös suojamuuri "paukauttaa jotain rumaa ", vaikka todellisuudessa ihminen saattaa ajatella , että ompas komea kundi , ei vain saa sanaa suustaan , hänkään.
Hänen omanarvontunteensa ei kestänyt katsomistasi . sillä hän saattoi ajatella . että hänen ei ole nyt "ripset hyvin "kun noin katsotaan pitkään.
nimim.elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. katseestasi kirjoitti:
katselit varmastikin ihan rehellisin silmin ja odotit rehellistä ilmaisua , ehkä myös rehellistä vastausta ?, mutta saitkin sitten ikävän lauseen... ihailevasta katseestasi , mutta sitä vastapuoli ei tullut ajatelleeksi , että olisit noin aito.
Hän heitti ajattelemattomuuttaan noin tokaisevan lauseen , luulisin hänen olevan vain erittäin arka ja huonon omanarvon tunteen omaava nainen , jota ei ole kehuttu aikanaan.
Siksi hänen ensi reaktio voi olla juuri tuollainen .
Kumma kyllä
mutta aina kannattaa ajatella , että miksi joku töksäyttelee ja mitä äksymmin töksäyttelee , sitä kiinnostavampi saattaa olla ihminen .
Ei koskaan kannata jäädä sanattomaksi , vaan ystävällinen sana ja kehaisu nopeasti lausuttuna sa hämilleen ja ihmeitä aikaan .
Opettele vähän sitä taitoa niin huomaat että sulaa se jäävuorikin .
Tavallaan se voi olla myös suojamuuri "paukauttaa jotain rumaa ", vaikka todellisuudessa ihminen saattaa ajatella , että ompas komea kundi , ei vain saa sanaa suustaan , hänkään.
Hänen omanarvontunteensa ei kestänyt katsomistasi . sillä hän saattoi ajatella . että hänen ei ole nyt "ripset hyvin "kun noin katsotaan pitkään.
nimim.elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.Omasta mielestäni ollut aina kivointa jos joku tulee suoraan juttelemaan, joskus katsomisen voi käsittää "tuijottamisena"ja tosiaan alkaa (ainakin me naiset) ajattelemaan että kyseinen henkilö katsoo pitkään koska on jotain vikaa tms. Kannattaa vaikka hymyillä katsellessa ja mahdollisimman pian mennä juttelemaan, eli sanoa vaikka ihan "Moi.." eikä mitään ikuista kornia iskureplaa. Jos muija siinä tilanteessa vielä töksäyttää jotain törkeää niin kannattaa sitten ihan unohtaa koska kyllä niitä törkimyksiä aina löytyy...
Eli ei muuta kuin juttelemaan vaan ja unohdetaan kaiken maailman känkkäränkkä-tyypit =D
Tsemppiä!- EKK
PoorLittleGothGirl18tku kirjoitti:
Omasta mielestäni ollut aina kivointa jos joku tulee suoraan juttelemaan, joskus katsomisen voi käsittää "tuijottamisena"ja tosiaan alkaa (ainakin me naiset) ajattelemaan että kyseinen henkilö katsoo pitkään koska on jotain vikaa tms. Kannattaa vaikka hymyillä katsellessa ja mahdollisimman pian mennä juttelemaan, eli sanoa vaikka ihan "Moi.." eikä mitään ikuista kornia iskureplaa. Jos muija siinä tilanteessa vielä töksäyttää jotain törkeää niin kannattaa sitten ihan unohtaa koska kyllä niitä törkimyksiä aina löytyy...
Eli ei muuta kuin juttelemaan vaan ja unohdetaan kaiken maailman känkkäränkkä-tyypit =D
Tsemppiä!Ihan samaa mieltä siitä, että tuijottelulla ei pitkälle pötki. Reilusti vain juttelemaan ja jos sieltää suusta saisi muutakin kuin sen moi:n niin aina parempi. Esim. Moi, mitä kuuluu?
EKK kirjoitti:
Ihan samaa mieltä siitä, että tuijottelulla ei pitkälle pötki. Reilusti vain juttelemaan ja jos sieltää suusta saisi muutakin kuin sen moi:n niin aina parempi. Esim. Moi, mitä kuuluu?
No tuijottelu nyt tarkottaa sellasta melkein vihasesti nauliutunutta katsetta, ehkä sellasilla ei hirveesti kostukaan.
Mutta pitkillä katsekontakteilla kyllä ainakin minun kokemuksen perusteella pötkii jonnekin.
Eli siis oon monestikin vaan katsonu kauan jotakuta tiettyä naisen tapaista, ja kyllä ne yleesä jossain vaiheessa on tulleet juttelemaan.
Sitä vaan en tuona iltana tajunnut, että kun se blondi seisoskeli metrin päässä minusta, että ei ne katsekontaktien yrittämiset mitään auta, koska sehän jo on minun "luona". Eli se ei oikein sitä ekaa askelta voiskaan ottaa. Se oli jo siinä. Vaikka on kyllä monesti käyny niin että ku nojaan baaritiskiin ja joku muukin tulee siihen odottelemaan palvelua, niin kun vaan katson silmiin pari sekuntia niin siitä se lähtee.
Sen nyt arvasinkin ettei sen yhden blondin kanssa mikään lähtis. Se oli just sellanen millaselta näytti. Katselin vain että mitä tapahtuu. Oikeastaan senkin arvasin että kyllä se jotain tekee johonkin suuntaan. Oisin kyllä veikannu vaan sitä että se lähtee jonnekin siitä... Olen niin pelottavan näkönen kun katson tuimasti oluttuopin yli, joskus jopa läpi... [hymiö]
- ....
on todellakin jo tuijottamista ja alkais vituttamaan muakin ;)
- tane
Käy ostamassa tiskiltä jäävesi. Mene tän naisen luokse ja kaada se jäävesi lattialle siinä sen naisen edessä. sit sanot: Nyt ku jää on murrettu meijän väliltä ni lähetää panee. :)))
- hytinää
Jäiset vedet jaloille?
- tane
hytinää kirjoitti:
Jäiset vedet jaloille?
tietenkään jaloille vaan lattialle.
- pärjää...
tane kirjoitti:
tietenkään jaloille vaan lattialle.
aina! :D ....kelaappa sitä pieni hetki...
- Munahaukka /
Mua rupee panettaa ku nuret pojat katsoo mua, tulkaa vaan rohkeesti juttusille.....
- ei perk...
joo sää ootki varmaan karannu jostain reeberbanilta varmaan sellanen vanha petolinnun perä mene vaikka kaatikselle pultsareita kyylään.
- ainakin
lakkaa panettamasta, kun tommosia vilkasee
- Hurtta
Jos oikeesti rupee panettaan ni ei kai siin muukaan autas kun päästää sut pinteestä ja kysyä et mihis mentäs!
- muorikolli
Mistäs tomoisen pongaa kadultako?
- minä vaan
siis onhan se nyt typerää pällistellä naista ku halpaa makkaraa en itekään tykkää,jos joku äijä kyylää koko ajan,niin varmasti sanon kans,että mitä vittua kyyläät.jotain rajaa hei.
- Marielle82
... että tuijottaminen häiritsee? Mua ei oo juuri koskaan häirinny, jos oon niin häikäisevä että pitää tuijottaa ni siitä vaan. Jos tyyppi on mielenkiintoinen ni vilkuilen takas, jos ei ni en ota katsekontaktia. Mutta sen verran multa kunnioitusta ja käytöstapoja löytyy (vaikka toisella niitä ei oisikaan) ni en latele törkeyksiä. Joskus jos on ihan HIRVEESTI häirinny niin menen kysymään että mikä se on niin mielenkiintoisen näköistä. "Vittu"- sanaa siihen on turha kuitenkaan sotkea, se on hullun yllyttämistä! ;)
- suomalaiset ämmät
"mitä vittua kyyläät"
Mikä lumppu.
- vaan
jutteleen. Tai pyydä tanssimaan jos paikassa on semmonen mahdollisuus. Tanssi on kontaktilaji.
- kikkelis
nussisin mielelläni aivosi pihalle, mutta joku näyttää ehtinnen ensin...
- Marielle82
:DDDD
- Romantikkolikka
Niin no, voishan siinä heittää jottai nättiä tai kilttiä ihan asiallisesti vaan, että en mä vittua just nyt miettiny, kuha ihailin sun hiuksia. Ja ei saa tuijottaa... varovaisia vilkaisuja ensin. Auttaa jos et o ihan käkikännissä...
- tasapainoinen mies
Kyseisellä naikkosella on selvästi noussut oman ulkonäön ja olemuksen suhteen kusi päähän.
Eihä tuo ole harvinaista miehilläkään...
Joskus meinasin loukkaantua, mutta nykyisin lähinnä nauran tällaisille tilanteille. Onhan se huvittavaa, kun nainen ensin tälläytyy tunteja että miehet katsoisi ja sitten kun se katsova mies ei olekaan varsinainen adonis, niin haistatellaan.
Vika ei siltikään ole katsojassa, itse en ainakaan olisi hetkeäkään kiinnostunut tuolla tavalla käyttäytyvästä naisesta, ihan hyvä että luonne paljastuu heti alkuun. Ikävä kyllä jotkut naiset (epäilemättä miehet myös, minulla vaan ei ole kokemusta) kasvattavat egoaan tuolla tavalla.
Kyllä niitä mukaviakin tyttöjä löytyy, jotka hymyilee takaisin kun vähän vilkuilee :)
Tai sitten tekevät kohteliaasti selväksi ettei kiinnosta.
Ei toki kannata koko iltaa suunnata katsetta samaan typykkään, jos näyttää vastaanotto kylmältä.- Marielle82
:))))
- £JA$
Et ole vielä saanut,urheilulisen talviloman,toivotuksia.SUKSI VITTUUN!
- la-darra
kerran baarin puolella tuli yks ärsyttävä känninen naishenkilö piinaamaan ja pummaamaan mitä milloinkin ni kysyin sitte että onko sillä suksia?.. lopun arvaattekin
- Rommaani Porista
Naisesi oli nähnyt kaverisi jupakan, eikä halunnut tutustua mahdolliseen toiseen rähinöitsijään. Mielestäni puoliso tulee etsiä paremmista harrastuspiireistä kuin baareista. Suosittelen ravihevospiirejä. Siellä on tyttöjä, jotka tykkäävät isoista ja isokaluisista miehistä.
- la-darra
ne hevostytöt myös antaa muillekkin kyytiä kuin omalle oriille
- Marielle82
la-darra kirjoitti:
ne hevostytöt myös antaa muillekkin kyytiä kuin omalle oriille
...meni taas ihan ihmeelliseksi yleistykseksi.
- jaa
toi olikin hyvä vinkki,lähenkin tästä Riihimäen raveihin..
- Cheyenne
>No siis katselin siinä siihen päin, en varmaan ollu katsonu kuin 5-10 sekuntia, ihan vaan mietin että onko se oikee blondi vai värjänny hiuksesa jne, niin kohta se tokaisi että "Vittuako tuijotat?!" <
Vastaus tuohon olisi sopinut :
En sitä, vaan sitä kenessä se on kiinn. ;) - Janne Puharinen
Lätkäise vain reilusti käsi perseelle.Ei noista hommista mitään tule,jos mamoilee.
- kaunis tuijotettu nainen
toisen ihmisen tuijottamainen on erittäin epäkohteliasta.mua alkaa ainakin ahdistaa jos joku vieras mies tuijottaa. katsoa saa mutta EI tuijottaa.
- Ikuinen poikamies
Kiitos paljon kaikille tähän ketjuun katkeraa tilitystä kirjoittaneille!
Kyllä kummasti piristi krapula-aamua, kun sai taas lukea suomen kansan syvimpiä tuntoja. Jatkakaa vaan pojat ja tytöt samaan malliin. Ukoille pikkuvaimot thaimaasta ja eukoille orit välimeren maista. Sitten ei tarvitse baarissa katsella tai joutua katsomisen kohteeksi. - Gustu
Hauskoja juttuja täällä.. Älykäs ihminen pärjää tilanteessa kuin tilanteessa oikealla vastarepliikillä, mutta viisas välttää tarpeetonta katsekontaktia ja sitten oikeassa tilanteessa kävelee hänen luokseen katsoo suoraan silmiin ja sanoo "minun talvirenkaani ovat vielä vaihtamatta lähe messiin niin vaihdetaan ne.."
Siis sama se on mitä sanoo kun on oikea asenne.. - höm.
Siis.. naista ei kannata tuijottaa. kannattaa katsoa ja sitten mennä pikimmiten juttelemaan tai seurata sivusta miten nainen käyttäytyy. useimmat naiset eivät pidä tuijottamisesta, se on inhottavaa. Mutta jos olet tuijottanut, ja nainen on sitten rääkäissyt jotain tyhmää, niin eiköhän se kerro ettei kyseiseen naiseen kannata uhrata yhtään enempää omaa aikaansa. minä olen yleensä otettu jos huomaa miellyttävänsä toista pelkällä ulkonäöllään, mutta en minäkään pidä tuijottamisesta. tuijotus on lähinnä säälittävää!!
En katsonut yli 5 sekuntia putkeen (tai varmaan edes yhteensä)... En siis tuijottanut. Ja en huomannut että nainen olisi katsonut minuun päin kertaakaan ennen kuin sitten tokaisi sen mitä tokaisi. Joten mitenkä se edes pystyi tietämään että katsoin tai siis tuijotin muka siihen... Katsoin kyllä siihen, ja muutenkin samalle suunnalle jonkun verran. Sitä ja sen kaveria ja sitten siellä taustalla olevaa meininkiä.
- EksynytMyrskytuulenLapsi
Travis kirjoitti:
En katsonut yli 5 sekuntia putkeen (tai varmaan edes yhteensä)... En siis tuijottanut. Ja en huomannut että nainen olisi katsonut minuun päin kertaakaan ennen kuin sitten tokaisi sen mitä tokaisi. Joten mitenkä se edes pystyi tietämään että katsoin tai siis tuijotin muka siihen... Katsoin kyllä siihen, ja muutenkin samalle suunnalle jonkun verran. Sitä ja sen kaveria ja sitten siellä taustalla olevaa meininkiä.
kommentoida tuollaista tokaisua. Muijia on joka lähtöön ja tämä ilmeisesti sieltä v-maisimmasta päästä. Varmaan sen vuoksi olikin ilman miesseuraa, kukapa sellaista muijaa kauan kuuntelee, vaikka katseltavaa olisikin. Vai onko niin?
Ole tyytyväinen, että asia selvisi heti, eikä vasta myöhemmin =) Säälittää katsella, kun mies ehtii naimisiin asti ja mukuloitakin ja herää vasta sitten, millainen v-mainen, nalkuttava muijan onkaan saanut!!! Löytyy muunkinlaisia, kuin näitä kapakkaruusuja!!!
Henkilökohtaisesti pidän siitä, kun mies uskaltaa tehdä aloitteen, vaikka rohkeankin sellaisen, kunhan tekee jotain ja toivottavasti ei kovin juovuksissa (menee uskottavuus)!
Miellyttävää metsästysonnea ja lämmintä kesää! - tommoseen
Travis kirjoitti:
No tommoseen tulis varmana itse tokaistua,että vittuako se sulle kuuluu mitä tuijotan.
Toinen mikä saattaisi äkkiä välähtää päähän,että tuijotan ,kun en oo noin rumaa muijaa nähnyt aikoihin. - jocuwain
Travis kirjoitti:
haittaa jos tuon näköinen mies tuijottaa.. Tais sillä naisella olla huono päivä tai jotain.
- PikkuGootti20
jocuwain kirjoitti:
haittaa jos tuon näköinen mies tuijottaa.. Tais sillä naisella olla huono päivä tai jotain.
Joo no ei kyllä tässä tilanteessa ollut katsojassa tosiaan kyse vaan ihan naisessa vika! Idiootteja muijia kun löytyy joka paikasta, sille ei mitään voi...
Mutta tosiaan, hyvää onnea jatkoon ja miellyttävää kesää =)
- kuin että....
enpä ole aikoihin nauranut näin makeasti.XD
Oli niin mukavia iskuvinkkejä.;)
Mutta kannattaa kyllä jättää omaan arvoonsa jo tuollainen naikkonen...tyhmä lehmä. - Atula Won Wright
Mitä ihmiset yleensä baareista hakee ???
Joskus nuorempana tuli käytyä baareissa, mutta nyt vanhempana en enää käy baareissa, koska baarit eivät anna ainakaan minulle mitään, eivätkä ole koskaan antaneetkaan sitä, mitä elämässä on oleellisinta ja tärkeintä.
Ihmetyttää tuollainen kommentti, varsinkin naisen suusta. Aika happaman oloinen täytyy olla tai sitten on ollut huono päivä, mutta tuskimpa se päivä paranee ainakaan baarissa istumalla.
Täytyyhän sen nyt sietää kun baariin menee, että siellä tuijotetaan toisia. Baari on väärä paikka ihmiselle, joka ei kestä tuijottamisen kohteeksi joutumista. Ne, jotka suhtautuvat kielteisesti siihen, eivät varmaankaan ajattele itsestään, että näytänköhän minä hyvältä ja mitä vaatteita laittaisin päälleni, että olisin puoleensavetävä.
Näitähän ihmiset yleensä baareista hakevat, alkoholia ja yhden illan suhteita. Mitä muuta baarit tarjoavat, eivät mitään todellakaan. Aika käsittämätöntä ja pintapuolista elämää sellainen.
Elämänkumppanin etsimiseen baari on todella huono paikka. Elämänkumppania kannattaa etsiä muualta. No joku saattaa löytää jopa elämänkumppanin baaristakin.
Ihmisiä ja varsinkin naisia on vaikea lähestyä baarissa, koska voi olettaa saavansa hyvin usein vastaavia kommentteja: mitä tuijotat, mitä se sulle kuuluu, ei kiinnosta ja muuta vastaavaa.
Baarissa keskusteleleminen yleensäkin on miltei mahdotonta, koska musiikki ja kaikki muu meteli on älyttömän suurella. Kaikki pitää huutaa, jos jotain yrittää saada sanotuksi.
Minulla ei ole mitään neuvoja tiedossa, koska itse uskallan vain nopeasti vilkaista naista ja välittömästi kääntää katse muualle, jotta nainen ei loukkaantuisi, eikä pahoittaisi mieltänsä.
Vaikka nainen kiinnostaisi minua vaikka kuinka hirveästi tahansa, niin en uskalla lähestyä naista, sillä uskon, että nainen ei ole minusta kiinnostunut vaikka olisin ainoa mies koko maailmassa. Näin se vain on.
Eli jos meinaa tutustua juttelemalla toiseen ihmiseen, niin ei todellakaan kannata valita baaria treffipaikaksi, vaan jokin hiljaisempi ja rauhallisempi paikka.
Täytynee siis todeta tämä: Baareissa tuijotetaan toisia, mutta kaduilla, kaupoissa ja muualla ei tuijotetakaan sitten ollenkaan.
Mikä on maailman vaikein asia... saada nainen kiinnostumaan itsestä, niin ettei tule torjutuksi.- dasdasdas
Melkein kun itseni kirjoittama tuo juttu :) ainoana erona on vain se, että viihdyn kyllä baareissa vaikka niistä seuraa ei löydykään. Juomaanhan sinne ensisijaisesti mennään.
- Marielle82
dasdasdas kirjoitti:
Melkein kun itseni kirjoittama tuo juttu :) ainoana erona on vain se, että viihdyn kyllä baareissa vaikka niistä seuraa ei löydykään. Juomaanhan sinne ensisijaisesti mennään.
... tai tanssimaan niinku ite teen. En sieltä koskaan etsi seuraa ku kännisten puheita ei pidä ottaa vakavasti :) Tulee vaikka mitä tekstiä. Tyttöporukalla aina mennään vaan parille drinksulle ja pistämään jalalla koreasti.
- mitähän se on
Mä olisin vielä vähän aikaa sitten voinut kirjoittaa noin. Jostain ihmeestä olen saanut rohkeutta olla kääntämättä katsettani pois vastaantulevasta naisesta, ja uskallan jopa hymyilläkin. Yleensä se on nainen, joka kääntää katseensa ensin pois. Liekö lähestyvä kolmenkympin kriisi syynä...
- Farttos
Ramakkaa pierua. Saat varmaan katsekontaktin.
- nainen myös
Nainen oli saanut tarpeekseen tuijottamisesta. Naisena ymmärrän sen koska useat miehet eivät tajua mitään enenkuin sanoo vähän kovemmalla tyylillä.
Itse en ole koskaan niin vastannut, vaikka mieli olisi tehnyt.
Ihmettelen miksi miehet eivät ymmärränormaalia pauhetta jos ei naista kiinnosta?
Miksi täytyy käyttää kovempaa kieltä ennenkuin mies tajuaa?
Hymyillä nyt en ainakaan uskalla niin jo on seuraantulijoita. - vaikka näin
Sanot eukolle: "Ei mitää pillutouhua olis?" Ja samalla tuijotat sen leuan alle.
- Androgyyni neidit
Feministi Suomen miesviha on ajautumassa siihen pisteeseen - että kontaktin saaminen fiksusti on yhä vaikeampaa "äkäisiin ja lihaviin" (vrt Anu Saagim) neiteihimme...
- City sivulla sun typerät ju...
ei ole ihme että oot SINKKU! IKUISESTI OLETKIN
Sen perusteellahan ne naiset valintansa tekee. Mun netissä olevien viestien perusteella...
Tai sitten voi olla että livenä tapaamani naiset ei ihan kaikkien palstojen kaikkia nimimerkkejäni tiedä.
Mutta oli viesti tai mielipide mikä vaan niin ei voi olla niin että yli 99% suhtautuu siihen negatiivisesti.
- Marielle82
...tosi huono miesmaku jos ei tuon näköisen miehen tuijotusta kestänyt :) Ihan hyvä että paljasti heti todellisen luonteensa.
- kuuleppa_
Susta oikein huokuu kuinka suloinen oot.
oon ihastunut suhun.
- joojoo
Onko alaston olo?
- ...
Suoraan kysymykseen suora vastaus: En vittua vaan sinun kauniita silmiäsi......
Jos muistan oikein niin siinä oli joku häiskä jo käyny juttelemassa sille tyttöparille jotain, ja vajaassa minsassa poistunut.
Tämä blondi halusi sitten jostain syystä nostaa arvoaan brunettikaverinsa silmissä, laukomalla minulle jotain nokkelaa. "Katsopas nyt miten kova pimu minä olen, mulla on varaa sanoo vaikka kenelle vaikka mitä, mä oon tämän paikan queen".
Taisin sitten katsella sitä brunettia hiukan siten että "huh huh millanen kaveri sulla oikein on mukana, onnittelut vaan kun joudut tollasen seurassa loppuillan kököttämään".
Melko tylsää niillä näytti olevan. Siinä vaan paikallaan toinen istui ja toinen seisoi. Ehkä ne oli sieltä seuraa hakemassa, ja pettyivät tarjontaan, tai siihen että kukaan kenet ne kelpuuttais ei lähestyny niitä, vaikka farkut oli kuitenkin suht tiukat ja paidat suht trendikkäät ja itseruskettavat voiteet suht hyvin tehonneet, ja meikitkin just niin kohdillaan mitä nyt 45 minsassa voi saada aikaseks.
Kaikenlaistahan voi toki arvailla. Kai niiden teoria minusta on jotenkin tällainen: Tulee tuohon lähelle istumaan, joten on varmaan huomannut meidät jostain ja haluais tutustua. On nyt istunut siinä jo monta minuuttia ja katsellut välillä tänne päin, muttei silti ole sanonut mitään. Menis ees pois että joku kunnon pelimies vois istua tuon munattoman urvelon paikalle. Mitä se siinä oikein kyylää. En varmana anna ainakaan tuolle. Paitsi jäätävän katseen ja töksäytyksen ihan kohta. Heh-heh. Ompahan ainakin jonkun muunkin ilta ees jotenkin surkee sitten. Btw, onkohan mulla meikit hyvin, niiqu silleen et ei kai ne oo levinneet ku tässä imen pillillä tätä zidukkaa. Vähänx mä oon hot. Lol. Vai oonkohan. Pitäsköhän perustaa hanibejbet ry. Voisin olla sen puheenjohtaja. Ja sihteeri. Lol. Näkyyxhän mun juuri väri. Voi ei. Nyt tarviin taas kohta yhen briizerin. Lol.- meinaat sä
tosissas kysyä vinkiksi, että millaista iskureplaa saisi noin rääväsuiselle naiselle(?). Kyllä te miehet olette outoja!
Jos mulle joku mies sanois noin, niin tasan en miettisi mitään iskemis asioita sen ihmisen kohdalta.
Tsemppiä jatkossa kumminkin sulle :)No ehkä huomasit viestissäni ne hymiöt.
Hauska nähdä miten monelle menee läpi että oikeasti muka kyselisin miten siihen ois voinu vastata...
Parilla katseella saamani kuva siitä naisesta oli kohtalaisen oikeaan osuva. Täsmäsi juuri sen saamani tokaisun kanssa.
Terveiset sinulle, blondi, jos satut tämän näkemään. Millos lähdet kanssani mansikoita syömään järven rantaan..?- hymiö hymyili, jos siis huo...
Travis kirjoitti:
No ehkä huomasit viestissäni ne hymiöt.
Hauska nähdä miten monelle menee läpi että oikeasti muka kyselisin miten siihen ois voinu vastata...
Parilla katseella saamani kuva siitä naisesta oli kohtalaisen oikeaan osuva. Täsmäsi juuri sen saamani tokaisun kanssa.
Terveiset sinulle, blondi, jos satut tämän näkemään. Millos lähdet kanssani mansikoita syömään järven rantaan..?Tseppiä jatkossa kumminkin sulle :)
t. varattu mansikka ;)
- rakshan
jos tuo kuva profiilissa pitää paikkansa niin ihme jos tytöt tiuskii, sen verran nätit silmät sieltä killistelee
Pulloonhan tuollainen pitäis napata ja laittaa hyllyn kulmalle ihailtavaksi...
*sori ei voinut vastustaa* =DD
Siun ongelmahan ei ole katsekontaktin saaminen vaan siitä eroon pääseminen. Se taas onkin vaikiampi juttu koskapa silmät kiinni törmäilee helposti ja saattaa sattua nenuun jos väärään paikkaan törmää... - Selina
Se pitää olla todella lyhyt > taisi mennä muutama sekunti liian pitkäksi.
Hyviin tapoihin ei kuulu tuijoittaa. Se on vain lyhyt silmäys sillä silmällä > jos haluaa tutustua...
Flirtti on sitten erikseen erilaista, mutta ei sekään saa olla tuijotusta.
Eräs ulkomaalainen kerran ihmetteli, mitä te täällä Suomessa oikein tuijoitatte...Kaikki tuijottaa:-@ ...olemmeko me metsäkansaa:-
Älkäämme jääkö tuijottamaan, muistakaamme tämä:)Samat naiset jotka tänne laittaa että ei ole soveliasta katsoa baarissa tiukasti ja paljastavasti (stringit 12cm housunlaidan yli) pynttäytyneeseen naiseen päin viittä sekuntia putkeen on niitä jotka laittaa muihin ketjuihin että kumpa joskus miehet lähestyisitte meitä naisia kadulla tai kassajonossa ja vieläpä selvinpäin... [silloin kun niillä on päällä toppatakit ja mummoalkkarit]
- Selina
Travis kirjoitti:
Samat naiset jotka tänne laittaa että ei ole soveliasta katsoa baarissa tiukasti ja paljastavasti (stringit 12cm housunlaidan yli) pynttäytyneeseen naiseen päin viittä sekuntia putkeen on niitä jotka laittaa muihin ketjuihin että kumpa joskus miehet lähestyisitte meitä naisia kadulla tai kassajonossa ja vieläpä selvinpäin... [silloin kun niillä on päällä toppatakit ja mummoalkkarit]
Tuijottaminen ei kuulu HYVIIN TAPOIHIN siis hyviin tapoihin!
P.S.Huonotapaisia ihmisiä on niin kuin hyvätapaisiakin sekä miehissä että naisissa...no, senhän kai jokainen tietää,
eikö niin? Selina kirjoitti:
Tuijottaminen ei kuulu HYVIIN TAPOIHIN siis hyviin tapoihin!
P.S.Huonotapaisia ihmisiä on niin kuin hyvätapaisiakin sekä miehissä että naisissa...no, senhän kai jokainen tietää,
eikö niin?Jos vaikka katson ihmistä 3 sekunnin erissä, pitäen sekunnin taukoja, sehän ei ole tuijottamista?
Tai jos katson 5 sekuntia niin että silmäni ei ole suurina (eli siis pehmeästi, rauhallisesti, aivan kuin hyväksyvästi)..?
Tai jos katson mietiskelevästi, unohtaen katseeni hetkeksi, en edes tiedosta että katson johonkin, vaan uppoudun ajatuksiini muutamaksi sekunniksi... Eihän sekään tuijottamista ole..?
Tai jos siirrän katsettani jatkuvasti päästä kantapäihin, ja takaisin...
Ja mitenkäs se nainen tiesi että "tuijotan"? Se oli 90 asteen kulmassa minuun, ja ei katsellut minua sivusilmällä, varmaankaan, tai jos katseli, niin silloin kai se tuijotti minua...
Minusta on paljon kohteliaampaa katsella toista muutama sekunti vaikka putkeen kuin olla kuin toista ei siinä ihan vieressä olisikaan.
Onneksi netissä voi saada naisen puhelinnumeron ilman että vääränlaiset tai liian pitkät katseet pääsee pilaamaan mahiksia.
Täällä kyllä väitetään ihan toista:
http://www.fastseduction.com/guide/08_Related_Articles/eyecontact.shtml
Tai siis eihän tuolla sanota että kannattaa tuijottaa, vaan että pitää katsekontaktia yllä. Ja kyllä sen rajan tiedän että mikä se on.
- Mage(...)
taisit tuijotella liian kauan ja haaveellisesti?
Ja sitten kun jos näytät sellaiselta herkemmältä runoilijatyypiltä niin sulle on varmaan helppoa jonkun baarikinkun heittää jotain noin tylyä?
Katsele sellainen pieni pilke silmäkulmassa hetkisen per/lärvi ja jatka silmäpeliä vain jos toinen katselee/pälyilee takaisin, muuten teet itsestäsi hölmön. - pamu
Vastaisin "Silmiäsi katselen ja arvaamaasi ajattelen".
- sara-76
Tuohon sun olisi pitänyt sanoa, että " sitäpä juuri, jos se nykyisellään sun yläpäässä sijaitsee.. "
Henkilökohtaisena mielipiteenä, olet vain sattunut törmäämään naissukupuolen ei niin edustavaan henkilöön =) - soulman...
painu hiiten, saatanan hetero...
- krikki
olet kohtuullisen vetävännäköinen. Jos tuo nyt oli oikea kuvasi.
Ihminen vaivaantuu, kun tuijotetaan (tai katsotaan) ilman, että sanotaan mitään tai hymyillään. Jos vain katsoit, etkä esim. hymyillyt tai jotenkin elehtinyt haluavasi jutella hänen kanssaan, blondi sai varmaan sellaisen käsityksen, että katselet arvostelevasti.
-Vittuako katsot?
- Anteeksi. Salpasit puhekykyni ja käytöstapani. - urpo
pysy pöliä kotona ja tumputa
- Tylsä tyyppi
Mun mielestä on ain hienoo jos saa katsekontaktin mieheen, joka kiinnostaa, mut aina ei niin käy:( Joskus se oikee tulee vastaan ja sit katseet kohtaa, ilman ivallisia huomautuksia. Valoa ja voimaa elämääsi, tiet kun kohtaat SEN oikean katseen:o)
- Nainen 29.V
Jos nainen ei yhtään vilkaisekaan sinuunpäin kun yrität ottaa katsekontaktia,se yleensä ilmaisee sen ettei hän välttämättä ole kiinnostunut, nainen vastaa pitkään tai lyhyesti (riippuu naisesta) katsekontaktiin. Jos mies tai nainen sanoo "vittuako tuijotat" niin ei käytetä sanaa nainen tai mies tällaisista henkilöistä,vaan "pimu" ja "jätkä", koska oikeasti kuka aikuinen ihminen sanoo toiselle aikuiselle noin typerästi ja lapsellisesti...? Järkyttävää kuunneltavaa! Vaikka ois miten kaunis neitokainen niin käytöstavatkin on osa kauneutta. Toki pitää muistaa ettei parane toista ihmistä tuijottaa kuin hypnoosissa, se on kiusallista, mutta katseita kannattaa antaa ja jos vastaanotat naiselta ensimmäisen katseen jälkeen vielä toisen ja kolmannenkin, niin kontakti on luotu!!
- efe
Monesti on mielessä ollut täräyttää jotain näille ihmeellisille tuijottajille. Mikä siinä suomalaisessa miehessä on kun ei uskalleta lähestyä naista? Jos kerran nainen kiinnostaa niin LYHYT katse ja välittömästi juttelemaan. Ei ne repliikit niin ihmeellisiä tarvi olla. Mielestäni pelkkä moi, terppa yms. ei ole hyvä aloitus, koska siihen voi vastata vain samoin, eikä juttu siitä pääse kehittymään. Esim. Moi, ollankohan me joskus tavattu? (vaikka ei koskaan oltaisi nähtykään). Siinä sitten voisi yhdessä pähkäillä missä oltaisi nähty ja kun ollaan juttuun päästy, niin sitten vaikka tanssimaan. Ei se kontaktin ottaminen niin vaikeaa pitäisi olla. Muistaa vaan että liian känniset miehet/naiset eivät sytytä ketään.
Et kai väitä että se blondi sanoin minulle sen töksäytyksen vain koska oli pettynyt etten lähesty sitä, ja vain katson siihen päin, välillä, joitakin sekunteja.
En oikein usko että noin olisi. Se oli muutenkin niin up tight oloinen että tuskimpa kellekään muulle kuin mukanaan olleelle brunetille edes yhtä ystävällistä tavua jutteli.
Katselin sitä melko paljo siksi että näkisin rikkoutuuko se jäämäisyyden illuusio edes hetkeksi. Mutta ei se hymyillyt lainkaan ja siinä vaan jökötti kuin jääpuikko.
Olen sen kannalla että asiat sanotaan suoraan. Eli jos se tosiaan oli vain pettynyt minuun, niin olis sanonu että "mikset sano mitään kun kerran olet siinä". Jos sanoo "Vittuako tuijotat?" niin siitä on vaikea saada muuta viestiä kuin "En tykkää lainkaan siitä että katsot minuun päin!!!".
Ei kovin wise move tuo "Vittuako tuijotat" töksäyttää jos haluaa puhekontaktiin kanssani...
Ja jos tietää ettei oo koskaan nähny jotakuta naista niin ihan hölmöä mennä sanomaan että "Tervepä terve ollaanko muuten joskus nähty?". Miksei vaan vois suoraan sanoa mitä haluaa. Esim "Hei katselin sinua tuolta kaukaa ja aloit kiinnostamaan joten siksi tulin tähän sinulle juttelemaan". Vain ääliöt käyttää niitä "Sinun täytyy olla helmi koska jne" tai muita tuhansilla nettipalstoilla listattuja "takuuvarmoja" reploja = lauseita joita ne ketkä ei keksi mitään omaa sanottavaa voivat heitellä aivan kuin kaupasta ilmaseks saatavia uistimia, ja toivoa että ees joku tärppäis.- Ascheen
Travis kirjoitti:
Et kai väitä että se blondi sanoin minulle sen töksäytyksen vain koska oli pettynyt etten lähesty sitä, ja vain katson siihen päin, välillä, joitakin sekunteja.
En oikein usko että noin olisi. Se oli muutenkin niin up tight oloinen että tuskimpa kellekään muulle kuin mukanaan olleelle brunetille edes yhtä ystävällistä tavua jutteli.
Katselin sitä melko paljo siksi että näkisin rikkoutuuko se jäämäisyyden illuusio edes hetkeksi. Mutta ei se hymyillyt lainkaan ja siinä vaan jökötti kuin jääpuikko.
Olen sen kannalla että asiat sanotaan suoraan. Eli jos se tosiaan oli vain pettynyt minuun, niin olis sanonu että "mikset sano mitään kun kerran olet siinä". Jos sanoo "Vittuako tuijotat?" niin siitä on vaikea saada muuta viestiä kuin "En tykkää lainkaan siitä että katsot minuun päin!!!".
Ei kovin wise move tuo "Vittuako tuijotat" töksäyttää jos haluaa puhekontaktiin kanssani...
Ja jos tietää ettei oo koskaan nähny jotakuta naista niin ihan hölmöä mennä sanomaan että "Tervepä terve ollaanko muuten joskus nähty?". Miksei vaan vois suoraan sanoa mitä haluaa. Esim "Hei katselin sinua tuolta kaukaa ja aloit kiinnostamaan joten siksi tulin tähän sinulle juttelemaan". Vain ääliöt käyttää niitä "Sinun täytyy olla helmi koska jne" tai muita tuhansilla nettipalstoilla listattuja "takuuvarmoja" reploja = lauseita joita ne ketkä ei keksi mitään omaa sanottavaa voivat heitellä aivan kuin kaupasta ilmaseks saatavia uistimia, ja toivoa että ees joku tärppäis.Tossa yksi hyvä kirjoitus aiheesta:
When you are out be cautious of how you look at women. I am out all the time and I see guys staring at really cute girls. Honestly this even creeps me out when I see it. I can’t imagine how this makes women feel, no wonder women are so defensive to guys now a days. Think about it how would you feel if you had girls staring at you like you were a piece of meat everywhere you went? You would probably get sick of it real quick.
Now don't get me wrong there is nothing wrong with checking out a cute girl, that's normal but there is a difference between checking her out and staring at her like you want to eat her for dinner. :) This is more common than you are probably aware of, it is happening all the time but the scary part is that the guys that are doing it typically are unaware of it because they do not see themselves. The problem is that typically know one will tell you that you’re doing it, not even your friends. Typically they will see what you are doing and just turn away because whatever it is, it’s awkward.
OK so what is the cause of this?
This is directly related to being deep in your head thinking, analyzing, needing and/or obsessing over women. It is nothing more than our upbringing, society the media and TV puts physically beautiful women on pedestals. I mean seriously every news stand there is an article with a beautiful girl on the cover talking about how great she is. Well all this does is makes you question whether or not you’re worthy to be with a girl like that.
The thing to remember is women are just like you and I, they are normal human beings that have good days and bad days. They have just as many problems and insecurities as us guys and just as many fears if not more, the only difference is women are better at covering it up that guys.
I am here to say that just because a girl is physically attractive does not make her great. Actually it is usually completely opposite; I think I can vouch for every guy that has been with a ton of extremely physically hot women that they are typically nuts. You see, for the simple fact that they are put on such a high pedestals it puts a ton of pressure on them to be that super hot perfect girl which causes them to hide and bury all of their own insecurities which causes them to be a little crazy, nuts, flaky etc... Yes there are physically attractive girls out there that aren't nuts but you defiantly have to go through a bunch to find that one. :)
The way to correct this awkward look is by first acknowledging that you’re doing it. And then change the way you think about women when you are checking them out. Pay attention to how you are feeling when you are checking a girl out, are you obsessing over them or appreciating their beauty?
I have always looked beyond the physical beauty of women and found their inner beauty which made me more attractive to them. It allowed us to connect on a level only few guys will ever experience. By me seeing a women's inner beauty it allowed them to see it within themselves, which gave them a feeling like no other.
When you do this it makes women feel special without you saying a word which is what every women wants. It allows them to open up and be true to themselves which in return opens up deep dark sexual desires. ;)
Start focusing upon the inner beauty of everything, stop judging the book by its cover and take time to smell the roses, enjoy the fresh air blowing through the trees. Start enjoying the finer qualities in life because honestly that is all that matters.
I have said it before; enjoy your time here on earth. We only get one chance at this thing called life. Let’s live it to the fullest.
- Neiti näpsä
Tuijottaisin kyllä jos näyttaisit vittusi mutta nyt vain tässä mietin onko hiusteri väri oikea vai ei. Sen jälkeen sanot että neiti näytti niin pirun nätiltä vielä hetki sitten ja alkoi ahdistamaan mutta tilanne kyllä tasaantui heti kun neiti avasi suunsa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164