kuka on paras blues, jazz tai joku muu "svengaava" basisti? :) kaikki käy, laittakaa tänne vaan vapaasti mielipiteitä ^^
paras basisti gallup ;)
10
1568
Vastaukset
- Soldier of Fortune
Anthony Jackson ja John Patitucci ovat hemmetin kovia.
- basist
Sid Vicious on paras
- Ike Turner
Paras basisti kautta aikojen on Charles Mingus. Ihan yhtä hyviä, ainakin melkein, ovat ikityylikkäät Ron Carter ja Paul Chambers.
Sähköbasson kuningas: Jaco P.
Weather Reportissa oli yleensäkin loistavat basistit, Johnson, Vitous ... - Jorma W.
Eipä unohdeta Weneskoskea.
- Mr. Bungle
Eipäs nyt unohdeta legendaarista Trevor Dunnia.
- mielenkiintoinen
Bill Laswell, varsinkin jos pitää dubista, tosin vääntyy se basso Laswelilla jatsiinkin. Laswellhan tuottaa ja tekee itse mitä moninaisimpia levyjä, välillä jopa liukuhihnatahtia (mikä ei taida olla kovin hyvä).
- kalvotaiteilija
Lee Rocker tai Lemmy Kilmister. Molemmat svengaavia ja rajuja äijiä
- Furvus
Phil Lynott (Thin Lizzy)
Bill Black (Elvis, Scotty &Bill) - AlfredJKwak
Jerry Jemmot,Carol Kaye,Jack Bruce,Felix Pappalardi,Duck Dunn ja monia muita.
Preston Hubbard ( Tony vega Band )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645