Hehei:)
tuota noin kaverini hamsteri sai noin. 8kk sitten poikasia voiko hän teettää poikasia nyt uudellen? hän meinasi heti kun hamstereilla on kiima seuraavan kerran laittaa uroksen sen kaveriksi. Naaras ja uros ovat sitten sisaruksia mutta ei siitä viimeksikään mitään haittaa tullut.
PIKAISIA VASTAUKSIA
5
294
Vastaukset
- Mietippä itse
Ei mitään sukurutsausta kannata tehdä. Saattaa tulla jotain geenivirheitä ja poikaselta saattaa esim. puuttua jalka.
poikasissa ei vielä näkyisi mitään mutaatioita, ne voivat tulla esiin, jos poikaset saavat poikasia. Lisäksi naaras rasittuu jo yksistä poikasista hyvin paljon ja ne lyhentävät aina hamsterin elinikää. Ei olisi ollenkaan hyvä, jos se saisi uudet poikaset heti edellisten perään.
- H.a.m.s.t.e.r.i.9.5
Mäkin oon kuullu, et hamsuista ei tuu tavallisia jos niitten vanhemmat on samasta perheestä. Jos ei ole kasvattaja, niin ei tartte hamsua alkaa rääkkäämään ja et ole edes tietoinen paljoa synnytyksestä kaverisi kanssa, kun kerta sisarukset menitte yhteen laittamaan! Jos tahdotte, että hamsusta tulee onnellinen, niin älkää, ja jos myytte poikaset, saatte varmaan isot valitukset sellasista, jokka voi olla esim. sokeita, kolmijalkasii, kuuroja... Siinähän voi tapahtuu mitä vaan. Vaikka sakot.. Sairaiden hamsujen myynnistä. Älkää teettäkö.
- animal-angel
MITÄ OIKEEN MEINAAT?????? Ajattele nyt jos vaikka sä saisit lapsia sun pikkuveljen kanssa?! Tuo on aivan hullua. Jos haluat poikasia, on paras hankkia aivan eri uros. Kaikenlaiset sairaudet ja geenivirheet ivat liian mahdollisia.
- ichigo__
Naaras on todennäköisesti jo yli vuoden, sillä ei saa enää teettää poikasia! EIKÄ MITÄÄN SUKURUTSAUKSIA! Aivan sama asia kuin harrastaisit seksiä esim. veljesi tai isäsi kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955