Huomasin että on myynnissä muotteja jotta voi valaa pihalaatat itse betonista mutta niissä malleissa ei kuitenkaan ollut sellaista muottia mitä haluaisin onnistuuko sellaisen tekeminen itse? Olen ajatellut tehdä pyöreitä laattoja voisiko niihin käyttää esim. ämpärin pohjaa? Tai miten onnistuisi semmoiset epämääräisen muotoiset laatat? Vähän niiku liuskekivet on kaikki erimuotoisia. Ja minkälaista betonia tulisi käyttää?
betonilaattojen
valaminen
2
900
Vastaukset
- ville..
Pyöreä muotti vois yksinkertaisimmillaan olla sopivankokoisesta tynnyristä leikattu siivu tms.. Tai ihan vaikka vaan pellistä tehty panta.
Tavallinen betoni rapautuu, kannatais käyttää säänrasitukset kestävää, suojahuokoistettua betonia. Kauppias kyllä tietää, kun kerrot käyttötarkoituksen. - betoni pete
ite aattelin valmistaa värjättyjä pyöreitä betonilaattoja leivontaankäytettävillä metallisilla irrotettavapohjaisilla kakkumuotilla tms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657