Tom, Danni, Aras voittavat survivorin 10,11 ja 12
Tom, Danni, Aras voittavat
9
1172
Vastaukset
- nyt sitten
onnellinen?
- glad girl
Olen. Alma media voisi näyttää kyseiset sarjat tuoreeltaan, esim. päivän viiveellä kuten sub tämän yhden speden talk shown...
- ei helvett sentään
glad girl kirjoitti:
Olen. Alma media voisi näyttää kyseiset sarjat tuoreeltaan, esim. päivän viiveellä kuten sub tämän yhden speden talk shown...
Miksi vitussa spoilasit? Helvetin kakara.
- glad girl
ei helvett sentään kirjoitti:
Miksi vitussa spoilasit? Helvetin kakara.
Alma media spoilasi! En minä..
- glad girl voit
glad girl kirjoitti:
Alma media spoilasi! En minä..
olla noinkin yksinkertainen ja lapsellinen????
- glad girl
glad girl voit kirjoitti:
olla noinkin yksinkertainen ja lapsellinen????
Olen ainakin onnellinen!
- glad boy
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&con ference=649&posting=22000000011735385
Pannaan kaupan päälle pyorivän diilin voittaja: Alex ..
Tom saa kyllä auton, mutta ei sentään voita.- glad girl
Alex on luuseri, sen näkee jo sokeakin. Ai että lakimies voittaisi diilin. Ei tosiaan vaan Kendra!
- glad girl
glad girl kirjoitti:
Alex on luuseri, sen näkee jo sokeakin. Ai että lakimies voittaisi diilin. Ei tosiaan vaan Kendra!
Diili nelosen voitti Randal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667