Onko kenelläkään kokemuksia tuolta joelta? Kaikki kokemukset kelpaisivat reissun suunnittelussa. Miten vaikeita kosket ovat, tuntuu ainakin että ainakin täällämainostavat kovasti vaarallisia ja vaikeita koskia:
http://www.reitti.org/melonta_opas.shtml
Karvianjoesta tietoa kenelläkään?
1
233
Vastaukset
- Heikki
on sekä ei ole.Olen itse 80 -luvun alkuvuosina kartoittanut ko.joen ensimmäisenä. Sen jälkeen siitä on tehty muitakin kartoituksia, joista Tampereen vesipiirin julkaisua pidän parhaimpana.
Tilanne on nykyään vain niin, että joen koskia on kunnostettu kalataloudellisessa tarkoituksessa ( melojiin ei minun tietämäni mukaan ole oltu missään yhteydessä) ja entiset nuotit ja ohjeet eivät välttämättä pidä enää paikkaansa. Tältä kesältä alkavat melonnat olla ohi, varsinkin kun joessa ei ole paljoakaan vettä. Tuota Tampereen vesipiirin julkaisua kannattaisi tiedustella kirjastoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625