Moi!
Olisiko ketään nähtävyyksistä/shoppailusta/bilettämisestä kiinnostunutta suomalaismatkaajaa kaupungissa tuohon aikaan? Olen jo täällä Kaliforniassa, mutta suuntana on etelä. Loman viimeiset päivät (otsikossa) ajattelin kuitenkin viettää Losissa ja seura siinä vaiheessa olisi jo tervetullutta!
Seuraa Los Angelesista noin 6.-10.7.!
9
998
Vastaukset
- premi
ma oon ainakin noihin aikoihin paikkakunnalla, asustelen malibussa ja mut tavoittaa sahkopostitse premin@gmail.com tai numerosta 310 801 1328. Ikaa on 24 ja aikaa rutosti :)
- annaks74
Pitaapa ottaa yhteytta meileitse kunhan sinne rajan toiselle puolelle ensin paasen. Talla hetkella taalla Rosarito beachilla Meksikossa tulossa kylla kohti Usaa jo kovaa kyytia. Tai niin kovaa, keskiviikkona pitaisi olla takaisin San Diegossa... Ja perjantaille oon varannu hostellista paikan Hollywood Blwd:lta. Hiukan rahat vahissa jo tassa kohtaa matkaa...
- kesällä
annaks74 kirjoitti:
Pitaapa ottaa yhteytta meileitse kunhan sinne rajan toiselle puolelle ensin paasen. Talla hetkella taalla Rosarito beachilla Meksikossa tulossa kylla kohti Usaa jo kovaa kyytia. Tai niin kovaa, keskiviikkona pitaisi olla takaisin San Diegossa... Ja perjantaille oon varannu hostellista paikan Hollywood Blwd:lta. Hiukan rahat vahissa jo tassa kohtaa matkaa...
Mitä järkee matkustela kesällä???? Tosi junttitouhua lähtee johonkin kanariALLE KUN SUOMESSA KESÄ
- premi
kesällä kirjoitti:
Mitä järkee matkustela kesällä???? Tosi junttitouhua lähtee johonkin kanariALLE KUN SUOMESSA KESÄ
taalla "kanarialla" on kanssa kesa, emma ehka kanarialle matkuistaskaan kesalla mutta toiselle mantereelle kenties, niinku tallakin kertaa :)
- Annaks74
kesällä kirjoitti:
useamman kuukauden lomaa ole kuin kesalla, niin pakko matkustaa silloin... Muitakin syita matkan ajankohtaan kylla talla kertaa oli, mutta ei niista enempaa. Ja sita paitsi joka kesa teen pidempia reissuja ja kylla tama on ensimmainen kesakuu vuosiin, kun Suomessa ei sada... Ja kylla noi Meksikon yolampotilat, 30 astetta, hakkaa Suomen helteet mennen tullen. Ja kolmanneksi, Kanarialle en matkustaisi edes talvella:)
- ajankohta
Annaks74 kirjoitti:
useamman kuukauden lomaa ole kuin kesalla, niin pakko matkustaa silloin... Muitakin syita matkan ajankohtaan kylla talla kertaa oli, mutta ei niista enempaa. Ja sita paitsi joka kesa teen pidempia reissuja ja kylla tama on ensimmainen kesakuu vuosiin, kun Suomessa ei sada... Ja kylla noi Meksikon yolampotilat, 30 astetta, hakkaa Suomen helteet mennen tullen. Ja kolmanneksi, Kanarialle en matkustaisi edes talvella:)
Mitä muita syitä?
- NYT???
eli LA?
- premi
oon talla hetkella, ja viela ainakin pari kuukautta.. ja khyl ilmat on ollu lampimat viimeset 3viikkoo.
- ilmat
Sataako vai onko lämmintä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319