Mites meni muilla tänään valintakoe? Laskeskelitteko yhtään millaisia pisteitä teille on tulossa? Aikaisempina vuosina tuo sisäänpääsyraja on ollut 14/30, mutta tänä vuonna se noussee mm. monivalntakokeen (ei ollut kauhean vaikea/arvauksellakin tuli pisteitä) ja tuon bonusmateriaalin takia.
Itse laskeskelin että reilut parikytä pistettä itselle tulossa, pelottaa toki että ei tuo varmasti tänä vuonna riitä... Mutta niih, mites muut? Vastasitteko bonuskysymyksiin?
TaY, Elinikäinen oppiminen ja kasvatus
Purtsi1232
2
383
Vastaukset
- dvia
16,5/30 tuli pisteitä..valintakoekiintiössä siis sisälle..Tosin pitkän pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että lähdenpä kuitenkin opiskelemaan sisustusarkkitehtuuria. Joku alaan motivoituneempi saa paikkani..Tyhmäkö päätös? Sen näyttäköön tulevaisuus..
- Pelokas21
http://fi.wikiversity.org/wiki/Elinikäisten_oppijoiden_opintopiiri,_valintakoe_2012
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657