Verottaja ei ymmärrä tuning harrastusta eikä sähköistä ajopäiväkirjaa.
Yritin vähentää verotuslainsäädännön mukaisesti matkakuluja omalla autolla mutta valitusmenettelyn jälkeen käteen jäi parinsadan euron mätkyt.
Ongelma oli sekä sähköisessä ajopäiväkirjassa että GTI -mallin mittariston vaihdossa joka ei ehtinyt käydä yhdessäkään katsastuksessa.
Sähköinen ajopäiväkirja on laillinen (Veronmaksajat).
Näin Porin alueella, ainakin sieltä pois muuttaneen verotuksessa.
Eli muistakaa tehdessänne autoon muutoksia käydä verotoimistossa näyttämässä kaikki vaihtamanne osat jos autoa työmatkoihin käytätte.
Tv. Pettynyt autoileva työläinen
Matkavähennys verotuksessa
Pettynyt autoileva työläinen
2
1306
Vastaukset
- sinä sanoa
mitä nä höpötät? Täh? Mitään sähköistä ajopäiväkirjaa tarte.....
Itse olen laittanut kotipaikkakunnan, työpaikkakunnan, km määrä kuukaudessa ja km määrä vuodessa. Mitään mittarilukemia en ole koskaan laittanut ja aina on mennyt läpi. Luulen että peruste oman auton käyttöön työmatkoissa on ratkaisevinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069