nemesiksestä:
Marui
US Socom Mark 23, Hop Up
Jousitoiminen, Hop-Up 45€
Marui
SG Polizei P228, Hop Up
Marui
G17, Hop Up
Marui
M92F Military Model, Hop Up
Marui
USP, Hop Up
no periaatteessa nää tässä oli eli onko joku näistä aivan paska tai jotakin sinne päin.
---------------------------------------
vai pitäisikö suoraan ostaa tämmöinen:
proairsoft.com:ista
Marui H&K MP5 A3 €89.00?
huomasin että nemesiksessä on on paljon kalliimmat hinnat kuin proairsoft.com:ssa että miten näin
ensimmäistä asetta ostaisin ja varmasti viimeistä.
kiitos
mikä "vemppu"pistooli näistä?
11
775
Vastaukset
- niko-
oli tuo socomi ja se on kyllä noista paras
- otsikon tekijä
eikös nuo 45e ole kaikki samallaisia?
- SampsaT
Onhan ne kaikki varmaankin yhtä hyviä... Itselläni on tuo UPS, ja hyvä on! :D PS. Kannattaa käyttää 0.20g kuulia vaikka siinä lukee 0.25g
suosittelen tokio maruin m9111a1 vemppu colttia toisen mailmansodan mallia itsellàni oli tuo malli ja totesin ettà hyvà on
- -92
ehdottomasti g17
- gbb
Jos et aio toista asetta ostaa, sitten ehkä MP5A3, muuten joku noista pistooleista. Ne ovat kaikki ihan samaa kamaa eri kuorissa.
- wanabee softari
nemessä saa akun ja laturin mukaan saman tien mutt prossa saa vaan asee ja lippaa ei akku eikä laturii... siinä se
- 121212321a
joko h&k usp tai h&k socom
- pro13
no kannattaa ostaa proairsoftista ainakin jousitoimiset aseet kun niihin ei tarvii mitään laturii ja siellä ne maksaa 40€
- pro13
ainiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947