Fitness-muijan perse

millainen?

Onko joku saanut fitness-muijan tiukkaa peppua?

16

11656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppumies.

Kyllä on.

• peppumies

No kerro nyt miltä se tuntui. Varmasti osaat jos kerran olet peppumies :)

• Peppumies.
        peppumies kirjoitti:

No kerro nyt miltä se tuntui. Varmasti osaat jos kerran olet peppumies :)

Mistä minä sen tietäisin.Vastasin vain kysymykseen, Onko joku saanut fitness-muijan tiukkaa peppua?
        Aivan varmasti joku on saanut mutta en tiedä kuka.

• Jami_

Noh pakaralihakset oli kiinteämmät, mutta ei itse peppureikä ollut sen tiukempi kuin muillakaan.

• Nanna1985

Mä olen harrastanut aerobickiä 10 vuotta ja kaikki miehet joiden kanssa olen seksiä harrastanut ovat sanoneet että rectumini on jotenkin erilainen taviksiin verrattuna.

• vähän lisää

miten se on erilainen?

• sillälailla
        vähän lisää kirjoitti:

miten se on erilainen?

että kun ne ei syö mitään niin peräsuoli alkaa kasvaa umpeen ja näin tiukentuu. Hyvän otteen naisesta saa kun pujottelee sormet kylkiluiden väliin (samalla voi tunnustella herkkiä sisäelimiä ihon läpi).

• Sä oot varmaan aikas kaunis

• Makunsa-kullakin
        markwell1978 kirjoitti:

Sä oot varmaan aikas kaunis

Anorektisen teinipojan kaltainen persusko kaunis?

• Analingus

Muija oli nelikontin ja nuolin sen persreikää samalla kun nussin toisella kädellä vittuun ja toisella klitoriksen.Stringeistä oli mahtavat rusketusraidat mutta en saanut kyrpä sisään vaikka muijakin työnsi vastaan.Harmittaa

• ässfister

Mikä on fitness? Fist on tiedossa.

• Kiimaa66

Juu,ja useemman kerran🙂

• Ytttyttttgggg

Tyttöystävä harrastaa balettia ja hänellä on aika upeat treenatut reidet ja pakarat. On todella kiihottavaa panna häntä takaapäin ja haluaisin joskus vielä panna peppuun, mutta en ole kehdannut ehdottaa.

• jbhji87990

Ei ole Fitness-muijan sulkijalihas sen tiukempi kuin muillakaan.

• Hyihelvata

Sinähä sen tiedät perse suolen kyntäjä

• jbhji87990

Niin tiedänkin. Sekös sinua harmittaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe