Kertokaa joku paikalline tai joku joka tietää, et onks mitää järkee lähtee jussiks kyseisel paikkakunnal? Leiriydyttäs vissii mericampingil, ja olis mukava tietää et onks jotai muitaki illanviettomahkui ku pelkkä grillaus ja juopottelu? Eli baareja onko lähellä? Kiits, jos joku jaksaa vastat.
MERIKARVIA/Juhannus
9
3011
Vastaukset
- oli..
mökki siel pari vuot sit juhannuksen. iha hyvä reissu oli. tietenkää siel ei nii pal porukkaa ol ku josai yyteris mut harkitsemise arvone reissu.
- namihiiri
- Saukkone
Onko Merikarvialla vielä kämping alue ?
- ............
www.mericamping.fi
Kaikkki mökit on kyl jo vuokrattu.
- bum bum
Itse ainakin menossa Merikarvialle juhannuksena ja perjantaina ja lauantaina on suuntana Merikievarin disco! Ihan hyvä meno juhannuksena ja kaiken ikästä porukkaa!
- ..........
meki tullaa sin :D
- turuustt
Mitä muita lomakyliä Merikarvialla on merenrannalla kuin tuo Mericamping?
Entä rantaravintoloita? - sellastapelii
ravintola rantahuone krookan satamassa.
- älkäämenkövaan
kyllä se on teinien parempi jäädä kotiin pilettämään kun isi ja äiti on matkoilla.
jättäkää leirintähommat aikuisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814