♥♥♥♥♥♥♥
Nyt se alako, JUHANNUS: kaljaa konneeseen, kiniä kolotukseen, siiteriä suonenvettoon, votkoo vetämättömään olloon ja huomenna kosssua kohmeloon. Hilpeää jussia!
♥♥♥♥♥♥♥
Naisen juhannus: USKO on mennyt, TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt. Mutta onhan vielä OTTO päällä ja YRJÖ tulossa. Hauskaa juhannusta!
♥♥♥♥♥♥♥
Kedollinen kukkia, saavillinen saunahetkiä, hyppysellinen hauskuutta, litra laulua, aimo annos aurinkoa ja suven suloisuutta! Hyvää juhannusta!
♥♥♥♥♥♥♥
On aika mittumaarin, otanpa siitä vaarin. Teen koivusta vastan ja sen kossussa kastan. Pistän yrtit tyynyn alle ja sammun lattialle.
♥♥♥♥♥♥♥
Suloista, iloista, useampikiloista, makkaran makuista, nuotion hajuista, sääsken syömää lätkällä lyömää, järven jäätämää pyyhkeen vääntämää rattoisaa jussia!
♥♥♥♥♥♥♥
Unohda työ. Löysennä vyö. Herkkuja syö. Onhan yötön yö! Ystävää halaa, muistoihis palaa, suukota salaa omaa kullanpalaa. Hyvää juhannusta!
♥♥♥♥♥♥♥
Keerreppä seihtemä er heinee tyyny alle ja jos uamulla on nivustaipeissa ihottummoo tai piä kippeenä ni allerkine oot. Hyvvee juhannusta!
♥♥♥♥♥♥♥
Uusia perunoita ja voita. Sinappia ja makkaroita. Saunassa tuore vasta, varo veneen tappia hukkaamasta. Kylmä kalja ja jägeri, hauskaa jussia, kaveri!
♥♥♥♥♥♥♥
Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:
- Objektiviteettiperiaate
- Konstitutionalismi
- Porfyyrigraniittiroso
- Transsendentaalifilosofia
- Bronkopneumonia.
♥♥♥♥♥♥♥
Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa:
- Ei, ei, en minä osaa laulaa!
- Iltaa, konstaapeli, anteeksi aiheuttamani häiriö
- Ikävä kyllä et ole tyyppiäni
- Ei enää viinaa minulle
- Kiitos, en halua seksiä
♥♥♥♥♥♥♥
Juhannustextareita
3
2283
Vastaukset
- Erkko
Ensin kaupasta ostetaan grillattavaa "Floridalainen broileri"
Otetaan olutta ja aletaan grillaamaan "sytytysneste"
Nukkumaan pitää mennä, kun ei pysty enään sanomaan "Olutta" - 2 lapsen äiti
tuli tarpeeseen...
- pjaska
.....iloisilla kabaree-vuosiluvuilla (-60 ja -70) kun oli:
USKO mennyt,TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt sekä KAINO kieltänyt -PIRJO ja ORVOKKI housuissa;OTTO päällä ja YRJÖ vielä tulossa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773