eli haamu, haamu ja sitten pp 14 vahvin ja selkeä haamu, jonka pystyi luokittelemaan plussaksi. ja sitten tänään, eli pp16 EHKÄ jokin haamu tuli, mutta ei tosiaankaan hyvin havaittavissa oleva. tämä johdosta lopetin luget ja olen nyt ajatuksella, että alkio ei jaksanutkaan :(
huomenna soitto polille ja sieltä varmasti saan jatkoapuja, mutta kaipaan nyt kipeästi teidän kokemuksia noista raskaustesteistä ja niiden lopputuloksista. kaikki testit kuitenkin tehty aamupissasta.
voiko tää todella mennä niin, että ensin testi antaa ilon ja toivon tunteen ja sitten riistää sen
parissa päivässä pois. voihan sanonko mikä!
nyt kaipaan apua
13
1723
Vastaukset
- vielä....
lopeta niitä lugeja!!!!! Vai onko sulle sanottu että ne lopetetaan tähän päivään?! Mulla joskus annettiin muistaakseni ohjeeksi että niitä käytetään kolme viikkoa, mutta vuoto alkoi jo ennen joten.... Ja joskus niitä jatketaan raskauden alkaessa vielä kauemminkin. Se tietääkseni riippuu hoitomuodosta ja siitä miten oma kroppa tuottaa hormooneja ja vastaa niihin!
Ihan rauhassa nyt huomiseen, kun ei kerran vuotoa ole tullut. TSEMPPIÄ!- helmi-hirmu
et turhaan niitä tonne tungen jos ja kun en ole raskaana.... no kävin nyt äkkiä iskemässä ne aamusta jääneet 2 pilleripalleroa tuonne. voi p sanon minä!!! ei tää piinailu loppunutkaan, vaan jatkuu vaan. olis nyt antanut selkeän negan ni olis ehkä helpompaa.. mitään ohjeita en lugeihin ole saanut. huomenna sit varmaan saan.
kiva yö taas tulossa. ei varmaan uni tuu..
- kerran
kävi niin että "varastin" joitain päiviä testin teossa ja sain hailean plussan,parinakin aamuna.Olin hiljakseen onnessani ja hymyilin vain sisään päin.Isännän kaa vaan hiljaa ihailtiin valjua viivaa.
Sit vaan alkoi kouristelemaan vatsaa ja VUOTO ALKO.Olin ihan ihmeissäni.Mulla oli luget käytössä.Tein testin vielä ja sepäs ei näyttänyt juuri mitään selkeää.Soitin gynen polille ja sanovat ettei tartte tulla edes ultrailee jos ei ole kovia kipuja tai vuoda ylen määrin.Alkio oli todennäkösesti irronnut liki heti kiinnittymisen jälkeen.Nykyään taitavat puhua "biokemiallisesta" raskaudesta.Tapauksesta on melkeen 10 vuotta aikaa,eikä tuolloin edes käyty veritestissä plussan jälkeen,vaan luotettiin tikkuun.Minä toivon että sinulla vaan on nyt testitikku pettänyt eikä ole yhtä huonoa tuuria kuin minulla.Onnea jatkoon :) - helmi-hirmu
sanottiin, että on oma päätös lopetanko luget vai en.. no eilen aamulla vielä tunkaisin pillerit perille, mutta sit ajattelin, että olkoon ja vuoto alkakoon!!! vuodon siis pitäisi alkaa 2 vrk:n sisällä lugeista, ellei normaali raskaus ole alkanut.
nyt on silloin tällöin tullut jotain ihan vaalean ruskeaa aivan himpun verran vessassa käydessä paperiin. ei sitä edes huomaisi, ellei paperi olisi puhtoisen valkoista. ärsyttää. vuotais nyt kunnolla, jotta pääsis tästä piinasta ja kohti normaalia elämää taas. toivo on täysin mennyt.
niin, ja seuraava hoito kunnallisella on mahdollista vasta tammikuussa. maksetaanpa sitten taas 700e lääkkeistä! jipii!
mut isoja peukkuja kaikille piinistelijöille edelleen!!! :)) - plussa
Moikka!
Meillä oli eka ivf toukokuun alussa ja tein testin malttamattomana jo pp9 ja sain tosi hailakan haamuplussan, seuraavana päivänä plussa oli vieläkin haaleampi vaikka se oli tehty aamuvirtsasta ja edellinen illalla.
mutta verikokeista saatiin varmistus plussasta. Itselläni se käsitys että lugeja kannattaa aina jatkaa jos ei ole varma ettei tärpännyt, toivon sulle ihan hirmuisesti onnea ja toivotaan että kaikki olisi hyvin!!- helmi-hirmu
tosiaan ohje oli, että olit raskaana tai et, niin voit lopettaa luget. elimistö kuulemma tuottaa tässä vaiheessa tarpeeksi hormonia, jotta raskaus jatkuisi. ihmettelen tätä todella.. miksiköhän mulle sitten kirjoitettii 2x90tbl pillereitä, eli 2 pakettia ja yht. 180 tabua??? päivässä menee 4 eli kun tuon jakaa päiviksi, niin pitäisi tunke niitä 45 päivää! nyt kerkesin siis laitella 20 päivää??? ihan kumma juttu.
sulla on käynyt hienosti! onnea siitä todella. taidan vielä tässä vuotoa odotellessa tehdä yhden testin... pöh sieltä mitään viivaa tule, mutta realisoipa taas tilannetta paremmin. veritestiä eivät edes ehdottaneet :( - reseptit
helmi-hirmu kirjoitti:
tosiaan ohje oli, että olit raskaana tai et, niin voit lopettaa luget. elimistö kuulemma tuottaa tässä vaiheessa tarpeeksi hormonia, jotta raskaus jatkuisi. ihmettelen tätä todella.. miksiköhän mulle sitten kirjoitettii 2x90tbl pillereitä, eli 2 pakettia ja yht. 180 tabua??? päivässä menee 4 eli kun tuon jakaa päiviksi, niin pitäisi tunke niitä 45 päivää! nyt kerkesin siis laitella 20 päivää??? ihan kumma juttu.
sulla on käynyt hienosti! onnea siitä todella. taidan vielä tässä vuotoa odotellessa tehdä yhden testin... pöh sieltä mitään viivaa tule, mutta realisoipa taas tilannetta paremmin. veritestiä eivät edes ehdottaneet :(lekurilta jo tän vuoden puolella seuraavaan IVF hoitoon valmiiksi.Silloin saat tropit ostettua TÄN VUODEN puolella eli ilmaiseksi.Näin voi tehdä jos lääkäri suostuu ennakoimaan ,ja miksei suostuisi?Mulle on ainakin kirjoitettu kunnallisella puolella kun olen vaan rohkeesti pyytänyt.Ja niistä lugeista sen verran ,että on ihan hoitopaikasta kiinni kuinka kauan niitä käytetään.Ja omasta keltarauhashormoni tuotannosta.Jos oma tuotanto heikkoa voi käyttää jopa tonne 12vkolle asti tukemaan raskautta.
- helmi-hirmu
reseptit kirjoitti:
lekurilta jo tän vuoden puolella seuraavaan IVF hoitoon valmiiksi.Silloin saat tropit ostettua TÄN VUODEN puolella eli ilmaiseksi.Näin voi tehdä jos lääkäri suostuu ennakoimaan ,ja miksei suostuisi?Mulle on ainakin kirjoitettu kunnallisella puolella kun olen vaan rohkeesti pyytänyt.Ja niistä lugeista sen verran ,että on ihan hoitopaikasta kiinni kuinka kauan niitä käytetään.Ja omasta keltarauhashormoni tuotannosta.Jos oma tuotanto heikkoa voi käyttää jopa tonne 12vkolle asti tukemaan raskautta.
kiitos vinkistä!!!! tosi hyvä juttu. näin teen.
juupa juu. taas tein testin ja olin ollu 3h pissaamatta ja prkl!!!!! taas haamu!!! nyt alkaa jo ottaa rajusti päähä!!!!!! hätäpäissäni otin jälleen luget kehiin ja tunkaisin pillerit oikeaan osoitteeseen!! onkohan mun silmissä jotain vikaa? ei kai nuo testit mitään hahmoja tee piruuttaan? kyseessä apteekin testi.
ja taas jään tänne pinna kireellä odottelee.. armotonta kipuilua on ollut tuolla munasarjojen tienoilla nyt parina päivänä ja etenkin silloin kun istun. ei tee mieli kauaa istua ku särky ja vihlonta käy niin kovaksi, että mahasta alkaa kouria ja tulee äklö olo. enteileeköhän suurta veritulvaa parin päivän sisällä... tiedä sitä sitten.
piu pau sanon mä tälle koko touhulle! - verikokeeseen..
helmi-hirmu kirjoitti:
kiitos vinkistä!!!! tosi hyvä juttu. näin teen.
juupa juu. taas tein testin ja olin ollu 3h pissaamatta ja prkl!!!!! taas haamu!!! nyt alkaa jo ottaa rajusti päähä!!!!!! hätäpäissäni otin jälleen luget kehiin ja tunkaisin pillerit oikeaan osoitteeseen!! onkohan mun silmissä jotain vikaa? ei kai nuo testit mitään hahmoja tee piruuttaan? kyseessä apteekin testi.
ja taas jään tänne pinna kireellä odottelee.. armotonta kipuilua on ollut tuolla munasarjojen tienoilla nyt parina päivänä ja etenkin silloin kun istun. ei tee mieli kauaa istua ku särky ja vihlonta käy niin kovaksi, että mahasta alkaa kouria ja tulee äklö olo. enteileeköhän suurta veritulvaa parin päivän sisällä... tiedä sitä sitten.
piu pau sanon mä tälle koko touhulle!Vaikka yksityiseen labraan.ja kumma jos ei hoitopaikkaasi oteta kokeeseen.Ei kai testi nyt huvikseen haamua sulle anna.Jotain outoa tässä nyt on ...Varmaan kohta sulla hermot ihan piukeella moisesta jännäämisestä.
- helmi-hirmu
suht runsasta vuotoa. jep. se siitä sitte. mut onhan muute helpottavaa päästä jännäämään iha luomukiertoon!!! oon iha täynnä kaikenmaailman pillereitä ja liuoksia ja kapseleita ja jalkojen levitystä ja turvotusta ja väsymystä jne jne!!!
- entinen hirmu
todella ikävä kuulla... ei meitä sitten todellakaan onnistanut oikein kellään... toki muistaakseni parilla, onnea heille!
Mut älä lannistu, kyllä me vielä onnistutaan, eiks vaan ;)
Koetetaan nyt nauttia kesästä ja sitten elokuussa uudestaan!!!
- helmi-hirmu
ihanaa kun olette myötäeläneet ja kertoneet tarinoitanne ja neuvojanne! upea juttu! parhaan tuen olen loppujen lopuksi täältä saanut, siitä ISO KIITOS!! ei näitä juttuja oikein mies ymmärrä ja lähipiiriäni en viitsi jutuillani juuri rasittaa..
no niin. taas eteenpäin ja edelleen niitä hirmu isoja peukutuksia kaikille yritykseen!! joskus meidät vielä palkitaan, tavalla tai toisella. näin uskon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165