Baarista, tai täältä, täten:

Laitoin tälle palstalle pari viikkoa sitten keskustelun aiheesta "Miten nainen deitti-ilmoituksella". Siihen tuli pari vastausta että miks munlainen ees etsii netistä seuraa tms. Laitoin vittuuntuneena keskustelun aiheesta "Katsekontaktin merkityksestä", jossa kuvailin edellisen baarikäyntini naissaldoa = yksi tyly tokaisu ainoalta naiselta johon otin yli 2,5 sekunnin katsekontaktin.

Linkki tuohon viestiketjuun kuitenkin pääsi Suomi24-etusivulle, Keskusteluissa nyt -otsakkeen alle, aiheiden "Sain perintätoimistosta laskun" ja "Missä on Katien ja Tomin vauva?" väliin.

Pian ketjuni oli myös Viikon suosituimmat -listalla.

Olin kirjoittanut molemmat keskustelunaloitusviestini (ja muut noihin ketjuihin laittamani viestit) rekisteröidyllä nimimerkilläni, joten profiiliani pääsi klikkaamaan kaikki joita kiinnosti millanen pärstä sellaisten viestien "takana" olisi.

"Tämä sivu on näytetty x kertaa" kohdan x kohosi tuona aikana 4270 -> 5730 (noista noin 50-100 omia klikkauksiani), eli profiiliani vilkuili tuona aikana noin 1400 ihmistä/eläintä.

Noista 11 lähetti minulle sähköpostin ja 1 lisäsi Meseen (ja 1 lähetti viestin Suomi24-treffeillä). Ja oli siellä joukossa joitakin kiinnostaviakin.

Eli kun käyt baarissa, siellä voi tapahtua jotain josta voit aloittaa ketjun Suomi24:ssä, ja jos teet sen rekisteröityneenä, niin se voi poikia yhteydenottoja, jopa selvinpäin olevilta. Ja yhteydenottoja lappaa vaikket nojailisikaan seinään tupakansavua köhien ja yrjöä pidätellen ja hiukan jo sänkyyn kömpimisestä unelmoiden.

Ihmettelen miksei tälle ja muille melko sinkkumaisille palstoille ihmiset laita viestejä paljon useammin rekisteröityneenä. Kuitenkin sitten Suomi24-treffit palstalle loggautuvat niska limassa kerran puolessa tunnissa että 1-2 klikkaisi sen thumbnailinsa siitä etusivulta "Viimeksi sisäänkirjautuneet profiilit" otsakkeen alta. Ettekö ole kuulleet huomiotaloudesta?

Liian monesti täällä palstalla ja muillakin painotetaan sen tärkeyttä että osaa olla valppaana kaupan kassajonossa. Joo, siinähän se ratkaisu on kaikkiin maailman ongelmiin. Järki käteen kuitenkin. Kassajonossa kuitenkin on keskimäärin 1 ihminen takana ja 1 ihminen edessä. Todennäköisyys että jompikumpi noista on about sopivan ikäinen naispuoleinen epäavioitunut on ehkä 10%. Eli jos kävis kaupassa 150 kertaa vuodessa niin sattus 15 sellasen viereen per vuosi. 40 vuodessa se tekee 600. Ja jos tämä viestiketju saa 1500 lukijaa, niin niiden joukossa keskimäärin jo on se 600. Joten olen jo puoli tuntia jotain kämästä keskustelunavausta vääntämällä saanut itseni yhtä monen naisen tietoisuuteen kuin koskaan kassajonoissa seisoskelemalla ja eteen ja taakse kyyläilemällä.

16

5398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strawberrydreamer

Olet mun unelma mies ;)

• -marie-

Tutkiskelin profiiliasi "sillä mielellä" huvikseni (vaikka seurustelen, en siis etsi seuraa) ihan vain siksi, että aihe alkoi kiinnostaa minua. Siis seuransaantisi. Ja profiilistasi päätellen vaikutit kiinnostavalta, kuvasta päätellen taas hyvännäköiseltä. Vaikka toisaalta et ehkä ole jokanaisenunelmapoikaystävä, kai, harrastuksistasi ynnä muusta päätellen. Mutta kuka haluaisikaan olla? Kaikin puolin siis mielestäni tarpeeksi mielenkiintoinen ja plussanpuolelle jäävä profiili.

Kuitenkin tuota mainitsemaasi viestiketjua lueskellessani jotenkin mieleeni jäi hieman...outo kuva. Ehkä vähän ylimielinen. En tiedä. Se kuitenkin ehkä olisi saanut jättämään vastaamatta, vaikka vastaanhan minä nytkin, tosin en seuranhakumielellä:) Enkä olisi kyllä seuraa hakenut muutenkaan, ajattelin vain.

En oikein tiedä mikä tarkoitus tässä nyt oli. Loma alkoi enkä saa unta, avomies nukkuu sängyssä ja kissanpentu sylissä. Täytyy siis roikkua netissä:)

Onnea kuitenkin, toivottavasti löydät elämäsi naisen tai jotain sinne päin! Vinkkinä vain, että liika asiaan keskittyminen ei yleensä ole tehnyt seurustelun aloittamisesta mitenkään helppoa..Sitä tulee liian kriittiseksi ja kliiniseksi, eikä jää tilaa rakastua.

• Travvv

Seuraa irtoaa livenä
        Kirjoittanut: Travis 7.6.2006 klo 20.26

..mutta vain baareista. Ja vain juoppoja/läskejä/yh-äitejä/keski-ikäisiä/naimisissa tms olevia.

Kunnon naisia en ole kohdannut oikein missään..

Empä usko että siellä oikein muita ym-äisiä viestejä olisi. Mitäs yyämmää tuossakaan sitten on? Latelen vain faktoja. Mitä ylimielistä on siinä että kertoo että vain juopot jne tulee tutustumaan... Sehän on melkein sama kuin sanoisi että "tunnun kelpaavan vain juopoille jne". Eli alimielisyyttä... Jos vielä olisin laittanut tuon viimeisen lauseen että "muunlaisia naisia en ole kohdannut oikein missään" niin "outo mielikuva" olisi jäänyt syntymättä noin sadalle naiselle -> vähintään 50 yhteydenottoa lisää -> vähintään 25 treffiä lisää -> vähintään 24 rakastumista lisää. Voihan jalkapallo sentään kun piti tehdä yksi väärä sanavalinta. Siihen kaatui koko korttitalo.

Yksi fakta on myös se että niistä 12 yhteydenotosta iso osa oli samanlaisilta naisilta kuin mitä baareissakin tulee "kohdattua". No ehkä 4/6, niistä keistä olen tarpeeksi tietoa saanut. Joillekin en ole vielä vastannut, enkä kuvaa saanut. Eivätkä kertoneet yhteydenotossaan että ovat juoppoja tms.

• -marie-
        Travvv kirjoitti:

Seuraa irtoaa livenä
        Kirjoittanut: Travis 7.6.2006 klo 20.26

..mutta vain baareista. Ja vain juoppoja/läskejä/yh-äitejä/keski-ikäisiä/naimisissa tms olevia.

Kunnon naisia en ole kohdannut oikein missään..

Empä usko että siellä oikein muita ym-äisiä viestejä olisi. Mitäs yyämmää tuossakaan sitten on? Latelen vain faktoja. Mitä ylimielistä on siinä että kertoo että vain juopot jne tulee tutustumaan... Sehän on melkein sama kuin sanoisi että "tunnun kelpaavan vain juopoille jne". Eli alimielisyyttä... Jos vielä olisin laittanut tuon viimeisen lauseen että "muunlaisia naisia en ole kohdannut oikein missään" niin "outo mielikuva" olisi jäänyt syntymättä noin sadalle naiselle -> vähintään 50 yhteydenottoa lisää -> vähintään 25 treffiä lisää -> vähintään 24 rakastumista lisää. Voihan jalkapallo sentään kun piti tehdä yksi väärä sanavalinta. Siihen kaatui koko korttitalo.

Yksi fakta on myös se että niistä 12 yhteydenotosta iso osa oli samanlaisilta naisilta kuin mitä baareissakin tulee "kohdattua". No ehkä 4/6, niistä keistä olen tarpeeksi tietoa saanut. Joillekin en ole vielä vastannut, enkä kuvaa saanut. Eivätkä kertoneet yhteydenotossaan että ovat juoppoja tms.

En ihan tuota lausetta tarkoittanut minkä esimerkiksi otit, vaan yleisesti... Mutta unohdetaan. Saattaahan olla että minäkin vain olen alimielinen.

Tarkoitin vain sitä että yleisesti omia mielipiteitäsi latelit faktoina. Mutta niinhän useimmat ihmiset tekee, ja se saa heidät vaikuttamaan siltä, etteivät ymmärrä että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Ehkä kaikki ei ymmärräkään, vaan pitävät itseään normina. Se on niin helppoa.

• -marie- kirjoitti:

En ihan tuota lausetta tarkoittanut minkä esimerkiksi otit, vaan yleisesti... Mutta unohdetaan. Saattaahan olla että minäkin vain olen alimielinen.

Tarkoitin vain sitä että yleisesti omia mielipiteitäsi latelit faktoina. Mutta niinhän useimmat ihmiset tekee, ja se saa heidät vaikuttamaan siltä, etteivät ymmärrä että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Ehkä kaikki ei ymmärräkään, vaan pitävät itseään normina. Se on niin helppoa.

Osa sanomistani, mutta vain pieni sellainen, perustuu kyllä ihan tutkittuihin juttuihin.

Mutta muut on ihan vaan mielipiteitäni. 95% lauseideni edessä voisi olla sanat "Minun mielestäni" mutta en näe syytä sellaiseen. Jos lause on minun kirjoittama, niin miksi sitä pitää erikseen mainita että minun mielestä sitä ja tätä. Sitten jos esitän jonkun toisen mielipiteitä, niin laitan kyllä että "Ridge Forresterin mielestä Brookella on kivat kainalot".

Minun mielestäni ehkä jotkut eivät oikein uskalla ilmasta mielipiteitään ja useimmiten laittavat sen minun mielestä tätä ja tuota, että en ihan varma voi olla, mutta ainakin minun mielestäni, mutta minun mielestäni minä en ole niin anteeksipyytelevä sen suhteen että minun mielestäni minullakin on joitakin mitkä minun mielestäni on mielipiteitä.

Yleensä pyrkimyksenäni on melko yksinkertainen ja tiivistetty ja suora ilmaisu (varmaan tullut tosi paljon selville...) ja sanon mieluummin: olut on hyvää, kuin että olut on minun mielestäni hyvää.

Jos taas joku toinen on jo esittänyt että olut on pahaa, niin en sano että "minumpa mielestä se on hyvää" vaan ennemminkin "hyväähän se on, ääliö!".

Hymiö tähän: ;)

• -marie-
        Travis kirjoitti:

Osa sanomistani, mutta vain pieni sellainen, perustuu kyllä ihan tutkittuihin juttuihin.

Mutta muut on ihan vaan mielipiteitäni. 95% lauseideni edessä voisi olla sanat "Minun mielestäni" mutta en näe syytä sellaiseen. Jos lause on minun kirjoittama, niin miksi sitä pitää erikseen mainita että minun mielestä sitä ja tätä. Sitten jos esitän jonkun toisen mielipiteitä, niin laitan kyllä että "Ridge Forresterin mielestä Brookella on kivat kainalot".

Minun mielestäni ehkä jotkut eivät oikein uskalla ilmasta mielipiteitään ja useimmiten laittavat sen minun mielestä tätä ja tuota, että en ihan varma voi olla, mutta ainakin minun mielestäni, mutta minun mielestäni minä en ole niin anteeksipyytelevä sen suhteen että minun mielestäni minullakin on joitakin mitkä minun mielestäni on mielipiteitä.

Yleensä pyrkimyksenäni on melko yksinkertainen ja tiivistetty ja suora ilmaisu (varmaan tullut tosi paljon selville...) ja sanon mieluummin: olut on hyvää, kuin että olut on minun mielestäni hyvää.

Jos taas joku toinen on jo esittänyt että olut on pahaa, niin en sano että "minumpa mielestä se on hyvää" vaan ennemminkin "hyväähän se on, ääliö!".

Hymiö tähän: ;)

Tottahan se on, että "minun mielestäni"-sanaparia on aika puuduttavaa tunkea jokaikiseen lauseeseen missä ilmaisee mielipiteensä. Ja turhaa.

Mutta se, että ilmaisee jonkin asian omaksi mielipiteekseensä ei aina ole anteeksipyytelevää. Esimerkkinä vaikka jos haluaa ilmaista tykkäävänsä Manic Street Preachersista, siihen kelpaa vain ytimekäs "MSP on hyvä bändi".

Ja sitten taas kun sanotaan vaikkapa jotakin tiettyä ihmisryhmää "kunnon ihmisiksi", ja sillä tarkoitetaan itselleen elämänkumppaniksi mahdollisesti sopivia ihmisiä, niin on kyllä hiukka ylimielisen kuuloista jättää pois se MINULLE kunnon ihmiset. Tai minun mielestäni. Ei ainakaan sinun kannattaisi ihmetellä, jos saat aikaan ylimielisen kuvan viesteissäsi. Tosin eihän netti ikinä välitä täyttä totuutta ihmisistä, voithan oikeasti olla jotain ihan muuta.

"en sano että "minumpa mielestä se on hyvää" vaan ennemminkin "hyväähän se on, ääliö!". "

Tosin tuo on pirun ylimielistä:) Asian tuossa muodossa ilmaiseminen antaa ymmärtää, että sinä olet maailman napa ja sinun mielipiteesi on laki.

• Marielle82

Jotenki arvasin että sä se vielä aiheutat jonkun sekametelisopan, joka kerta kun kirjotat jotain niin se roihuaa kuin juhannuskokko :D

Susta huomaa heti, että oot todella ainutlaatuinen tyyppi ja lieneekö sitä ihmistä vielä olemassakaan, joka sinua täysin ymmärtäisi? Oot niin aikaasi edellä ettei porukka pysy kelkassa ollenkaan. Sun harrastukset ja maku kaikkiin asioihin jo on niin erikoista että tuskin niitä moni nainen myöskään jakaa, ihminen on laumaeläin ja massan mukana yleensä mennään vähän joka asiassa.. ikävä kyllä.

Syy miksi kaikki pitävät sua ylimielisenä on se, että sanot rehellisesti ja suoraan mitä sulla on mielessä. Mulla on ihmisiin joskus sama vaikutus, ne vaan loukkaantuu enkä itekään välttämättä sitä tienny ennen kuin jälkikäteen. Muiden näkökulmat sai ymmärtämään mikä siinä on niin ylimielistä, joten kyllä mulla ymmärrys riittää tässäkin asiassa kaikille osapuolille. Kuitenkin, jotkut aikaisemmista kommenteistasi kuulostivat jopa vihaisen katkerilta.

Epätoivo. Juuri se, että kirjoitat tänne ja tilastoit treffitodennäköisyyksiä saa varmasti monen miettimään, että oot todella epätoivoisesti hakemassa itsellesi sitä oikeaa. Aina ku ite näen treffipalstoilla että haetaan naista tositarkoituksella, heti tulee mieleen että tuo taitaa olla epätoivoinen :) Ei sille voi mitään.

Kuule paras lääke sulle taitaa olla paikkakunnan muutos ja haun lopettaminen. Kun et enää hae ni tärppää varmasti paremmin. Se ei tietenkään välttämättä ole sulle mahdollista kun en sun taustaa ja elämäntilannettasi tunne... mutta tois se uutta potkua sun elämään :) Naiset tykkää hyvännäköisistä miehistä sillon ku ne on helppoja tapauksia. Ja jotenkin musta tuntuu että sulle käy vaan henkisesti hyvin vahva ja itsenäinen nainen. Lopeta hakeminen kokonaan, kyllä se oikea sieltä ajallaan kohdalle napsahtaa. Usko pois :)

• Tositarkoituksella-sanahan treffipalstoilla on vain Seikkailumielellä-sanan (=panoseuraa) vastakohta.

Joten epätoivo siis on panoseuran hakemisen vastakohta. Uusia määritelmiä on kiva keräillä...

En tänne tietääkseni ole mitään "treffitodennäköisyyksiä" tilastoinut. Laitoin vaan vertauksen että:

a) deittiliite, 500000 lukijaa -> 1 vastaus
        b) Suomi24-palsta, 1200 profiilin vilkasijaa -> 12 vastausta

Ja tuostahan saadaan että vaihtoehto b toimii 5000 kertaa paremmin.

Ja kai voin senkin paljastaa että oikeasti sain 7 vastausta deittiliiteilmoituksellani. Mutta ajattelin että paremmin herättäs keskustelua jos laittasin että vain 1 vastauksen sain. Vastauksista 2 oli yhdeltä minut jo ennestään tuntevalta, 1 oli viime vuonna jo mulle vastanneelta, eli 4 (jopa/vain?) uutta mulle tekstas. Ja vastasin 2:lle tekemisen puutteessa (junamatkalla), kiinnosti mitä ne laittas takas, mutta eipä mitään kuulunut. Ja vastasin niille 4-5 viikkoa siitä kun niiden tekstarin sain. Eli oiskohan se selitys. Tuntuu ainakin että ne vois kuvitella että "no se sai varmaan hirveesti vastauksia ja on nyt käynyt läpi jo parikymmentä, ja vasta tässä vaiheessa kehtaa tyytyä minuun, olin siis varmaan vasta 26:es kiinnostavin sille vastaaja, nyyh, miks se ei tykänny mun 160 merkistäni, nyyh nyyh, se ei pidä musta, en vastaa sille". Tai mistä minä tiedän miten se naisten logiikka menee. Mutta jotenkin luulisin että monilla se voisi noinkin mennä. Että jos naiselle tulee olo ettei ole se paras ja kiinnostavin niin sitten se käy niin paljon itsetunnon päälle ettei kehtaa ottaa yhteyttä. Koska tuntee että on epätoivoinen jos ottaa.. "Olen kyllä kiinnostunut hänestä, mutten sitä itselleni edes myönnä, tai ehkä vähän, mutta se on minua enemmän kiinnostunut monista muista, joten jos silti otan siihen yhteyttä, niin olen eeeeeeepätoivoinen, enkä kuitenkaan sentään sitä ole, tai olen kyllä, mutta jos en tee mitään niin kukaan ei sitä saa tietää, paitsi minä, mutten kyllä itselleni myönnä että olen, paitsi ehkä vähän."

Tai mistä minä tiedän miten se naisen logiikka menee. Yleensä. Tai niissä 2 tapauksessa. Hyvällä säkällä se viestiketju ois noussu niihin Viikon suosituimpiin, ja jompi kumpi niistä kahdesta ois sen huomannu, ja kehannu laittaa selityksensä.

Toinen arvaus on että ne vastas monelle muullekin, tai että niillä oli omakin ilmotus, ja tuona 4-5 viikkona ehtivät jo löytää jonkunlaisen suhteenpoikasen. Tai jotain muuta kautta löysivät. Ei kai se niin ihmeellistä olisi, toukokuussa. Minun mielestäni.

Ehdotit jo paikkakunnan muutosta siinä toisessa ketjussa. Joo varmaan auttas Kainuuseen muutto. Jossa miesten itsemurhatilastot on kovinta a-ryhmää. Varmaan juuri yksinäisyyden takia. Muutenkin mitä pienempi paikkakunta ja syrjäisempi niin sitä vaikeampaa kai se pariutuminen. Kyllä varmaan ois helppo nettitreffejä sopia jossain Mexico Cityssä, parikytä miljoonaa asukasta.

No meksiko24-palstat sitten joku muu ilta. Tänään vielä Suomikaksneljäilyä ja jaliksen katsontaa.

• Marielle82
        Travis kirjoitti:

Tositarkoituksella-sanahan treffipalstoilla on vain Seikkailumielellä-sanan (=panoseuraa) vastakohta.

Joten epätoivo siis on panoseuran hakemisen vastakohta. Uusia määritelmiä on kiva keräillä...

En tänne tietääkseni ole mitään "treffitodennäköisyyksiä" tilastoinut. Laitoin vaan vertauksen että:

a) deittiliite, 500000 lukijaa -> 1 vastaus
        b) Suomi24-palsta, 1200 profiilin vilkasijaa -> 12 vastausta

Ja tuostahan saadaan että vaihtoehto b toimii 5000 kertaa paremmin.

Ja kai voin senkin paljastaa että oikeasti sain 7 vastausta deittiliiteilmoituksellani. Mutta ajattelin että paremmin herättäs keskustelua jos laittasin että vain 1 vastauksen sain. Vastauksista 2 oli yhdeltä minut jo ennestään tuntevalta, 1 oli viime vuonna jo mulle vastanneelta, eli 4 (jopa/vain?) uutta mulle tekstas. Ja vastasin 2:lle tekemisen puutteessa (junamatkalla), kiinnosti mitä ne laittas takas, mutta eipä mitään kuulunut. Ja vastasin niille 4-5 viikkoa siitä kun niiden tekstarin sain. Eli oiskohan se selitys. Tuntuu ainakin että ne vois kuvitella että "no se sai varmaan hirveesti vastauksia ja on nyt käynyt läpi jo parikymmentä, ja vasta tässä vaiheessa kehtaa tyytyä minuun, olin siis varmaan vasta 26:es kiinnostavin sille vastaaja, nyyh, miks se ei tykänny mun 160 merkistäni, nyyh nyyh, se ei pidä musta, en vastaa sille". Tai mistä minä tiedän miten se naisten logiikka menee. Mutta jotenkin luulisin että monilla se voisi noinkin mennä. Että jos naiselle tulee olo ettei ole se paras ja kiinnostavin niin sitten se käy niin paljon itsetunnon päälle ettei kehtaa ottaa yhteyttä. Koska tuntee että on epätoivoinen jos ottaa.. "Olen kyllä kiinnostunut hänestä, mutten sitä itselleni edes myönnä, tai ehkä vähän, mutta se on minua enemmän kiinnostunut monista muista, joten jos silti otan siihen yhteyttä, niin olen eeeeeeepätoivoinen, enkä kuitenkaan sentään sitä ole, tai olen kyllä, mutta jos en tee mitään niin kukaan ei sitä saa tietää, paitsi minä, mutten kyllä itselleni myönnä että olen, paitsi ehkä vähän."

Tai mistä minä tiedän miten se naisen logiikka menee. Yleensä. Tai niissä 2 tapauksessa. Hyvällä säkällä se viestiketju ois noussu niihin Viikon suosituimpiin, ja jompi kumpi niistä kahdesta ois sen huomannu, ja kehannu laittaa selityksensä.

Toinen arvaus on että ne vastas monelle muullekin, tai että niillä oli omakin ilmotus, ja tuona 4-5 viikkona ehtivät jo löytää jonkunlaisen suhteenpoikasen. Tai jotain muuta kautta löysivät. Ei kai se niin ihmeellistä olisi, toukokuussa. Minun mielestäni.

Ehdotit jo paikkakunnan muutosta siinä toisessa ketjussa. Joo varmaan auttas Kainuuseen muutto. Jossa miesten itsemurhatilastot on kovinta a-ryhmää. Varmaan juuri yksinäisyyden takia. Muutenkin mitä pienempi paikkakunta ja syrjäisempi niin sitä vaikeampaa kai se pariutuminen. Kyllä varmaan ois helppo nettitreffejä sopia jossain Mexico Cityssä, parikytä miljoonaa asukasta.

No meksiko24-palstat sitten joku muu ilta. Tänään vielä Suomikaksneljäilyä ja jaliksen katsontaa.

Kyllä tuo sun vertaus = treffitodennäköisyystilasto ;) mutta mitä sillä on väliä, rakkaalla lapsella on monta nimeä ja kaikilla niistä vielä eri käsitys. TIETÄÄKSESI et ole tehnyt sitä tai tätä tai sanonut tuota, mutta jälleen kerran palaamme tähän pisteeseen, jossa on aivan yks hailee mitä sä sanot. Saat sanoa mitä haluat eikä sun sen kummemmin sitä tartte kenellekään ruveta selkkomaan. Ainoa mikä merkitsee on se kuinka sanasi asetat että sut parhaiten ymmärretään ja se MITEN ihmiset sun sanomiset ymmärtää :)

panoseura epätoivo. Mikä ettei. Mutta epätoivoinenhan voi olla panoseuraakin hakiessa ;) Tuolla janalla sitä joko on tai ei tai on kumpaakin. Välimuotoa ei ole. Eihän tuo mikään realistinen juttu ole muutenkaan.

Miksi odotit niin kauan ennen ku vastasit tekstareihin? Hyvinkin on todennäköistä että seuraa oli jo löytynyt. Teetkö aina samoin? Odotat viikkoja? Jos näin ei ole niin mulla ihan mahdottomasti kiinnostaa, että mikä ihme niillä naisilla sun kans lopulta tökkii? Mahtaako olla juuri se etteivät usko "pärjäävänsä" sun kans. Niinku sanoin, ni sulle pitää olla vahva ja itsenäinen nainen. Primadonnat ja äidin pikku prinsessat älkää vaivautuko :)

Voin kyllä sanoa omasta tuttavapiiristäni (johon ei nynnyjä juuri kuulu), että ainakaan tuo ei ole naisen logiikka:

"no se sai varmaan hirveesti vastauksia ja on nyt käynyt läpi jo parikymmentä, ja vasta tässä vaiheessa kehtaa tyytyä minuun, olin siis varmaan vasta 26:es kiinnostavin sille vastaaja, nyyh, miks se ei tykänny mun 160 merkistäni, nyyh nyyh, se ei pidä musta, en vastaa sille"

Jos naiset ois aina noin säälittäviä ni saisko ne ikinä miehiä??

"Tai mistä minä tiedän miten se naisten logiikka menee."

Ihan lohduksi, moni mies ei tiedä eikä ymmärrä. Jos ei heti naksahda niin ei ees kannata yrittää ;D

"Olen kyllä kiinnostunut hänestä, mutten sitä itselleni edes myönnä, tai ehkä vähän, mutta se on minua enemmän kiinnostunut monista muista, joten jos silti otan siihen yhteyttä, niin olen eeeeeeepätoivoinen, enkä kuitenkaan sentään sitä ole, tai olen kyllä, mutta jos en tee mitään niin kukaan ei sitä saa tietää, paitsi minä, mutten kyllä itselleni myönnä että olen, paitsi ehkä vähän."

Omalta kohdalta voin sanoa, että moisia ajatuksia päässäni liikkui viimeksi yläasteella ku olin poikaan ihastunu epävarma pikkupiru. Eli jos olisin susta kiinnostunut niin pitäisin kyllä yhteyttä... saattaisin miettiä jos sun vastaaminen kestäs viikkoja, että kiinnostaako tuota, mutta kysyisin sen kyllä SUORAAN. Kyllä aikuinen nainen on paljonkin varmempi itsestään. Jossain välissä mainitsit ulkonäkösi merkittävänä tekijänä. Ehkä naisilla, jotka hakevat itselleen sopivaa seuraa, on ongelma juuri tämän asian kans. Että oot komea eikä oo naista, mitä vikaa sussa siis on? Epäluulo, ruma paha asia :) Tai itsetunto- ongelmainen nainen miettii ettei ole sun seuraan tarpeeksi hyvännäköinen. Ja ne jotka olettavat olevansa hyvännäköisiä, on juuri näitä "minä-haluan-nyt-heti-tai-muuten"- naisia :)

Paikkakunnan vaihdolla en todellakaan ajatellut Kainuuta, rehellisiä jos ollaan ni pysy vaan kaukana, täällä ei oo yhtään mitään ja ne itsemurhatilastot on moiset olleet jo useamman vuoden ajan. Itekki häivyn tästä koulun alkuun mennessä Lappiin enkä takas tule! Asut kai nyt Kuopiossa? Miten ois Jyväskylä? Tampere? :) En mä usko että niin kauas ku meksikoon pitää emäntää lähtä hakemaan, löytyy se lähempääki.

• Marielle82 kirjoitti:

Kyllä tuo sun vertaus = treffitodennäköisyystilasto ;) mutta mitä sillä on väliä, rakkaalla lapsella on monta nimeä ja kaikilla niistä vielä eri käsitys. TIETÄÄKSESI et ole tehnyt sitä tai tätä tai sanonut tuota, mutta jälleen kerran palaamme tähän pisteeseen, jossa on aivan yks hailee mitä sä sanot. Saat sanoa mitä haluat eikä sun sen kummemmin sitä tartte kenellekään ruveta selkkomaan. Ainoa mikä merkitsee on se kuinka sanasi asetat että sut parhaiten ymmärretään ja se MITEN ihmiset sun sanomiset ymmärtää :)

panoseura epätoivo. Mikä ettei. Mutta epätoivoinenhan voi olla panoseuraakin hakiessa ;) Tuolla janalla sitä joko on tai ei tai on kumpaakin. Välimuotoa ei ole. Eihän tuo mikään realistinen juttu ole muutenkaan.

Miksi odotit niin kauan ennen ku vastasit tekstareihin? Hyvinkin on todennäköistä että seuraa oli jo löytynyt. Teetkö aina samoin? Odotat viikkoja? Jos näin ei ole niin mulla ihan mahdottomasti kiinnostaa, että mikä ihme niillä naisilla sun kans lopulta tökkii? Mahtaako olla juuri se etteivät usko "pärjäävänsä" sun kans. Niinku sanoin, ni sulle pitää olla vahva ja itsenäinen nainen. Primadonnat ja äidin pikku prinsessat älkää vaivautuko :)

Voin kyllä sanoa omasta tuttavapiiristäni (johon ei nynnyjä juuri kuulu), että ainakaan tuo ei ole naisen logiikka:

"no se sai varmaan hirveesti vastauksia ja on nyt käynyt läpi jo parikymmentä, ja vasta tässä vaiheessa kehtaa tyytyä minuun, olin siis varmaan vasta 26:es kiinnostavin sille vastaaja, nyyh, miks se ei tykänny mun 160 merkistäni, nyyh nyyh, se ei pidä musta, en vastaa sille"

Ihan lohduksi, moni mies ei tiedä eikä ymmärrä. Jos ei heti naksahda niin ei ees kannata yrittää ;D

"Olen kyllä kiinnostunut hänestä, mutten sitä itselleni edes myönnä, tai ehkä vähän, mutta se on minua enemmän kiinnostunut monista muista, joten jos silti otan siihen yhteyttä, niin olen eeeeeeepätoivoinen, enkä kuitenkaan sentään sitä ole, tai olen kyllä, mutta jos en tee mitään niin kukaan ei sitä saa tietää, paitsi minä, mutten kyllä itselleni myönnä että olen, paitsi ehkä vähän."

Omalta kohdalta voin sanoa, että moisia ajatuksia päässäni liikkui viimeksi yläasteella ku olin poikaan ihastunu epävarma pikkupiru. Eli jos olisin susta kiinnostunut niin pitäisin kyllä yhteyttä... saattaisin miettiä jos sun vastaaminen kestäs viikkoja, että kiinnostaako tuota, mutta kysyisin sen kyllä SUORAAN. Kyllä aikuinen nainen on paljonkin varmempi itsestään. Jossain välissä mainitsit ulkonäkösi merkittävänä tekijänä. Ehkä naisilla, jotka hakevat itselleen sopivaa seuraa, on ongelma juuri tämän asian kans. Että oot komea eikä oo naista, mitä vikaa sussa siis on? Epäluulo, ruma paha asia :) Tai itsetunto- ongelmainen nainen miettii ettei ole sun seuraan tarpeeksi hyvännäköinen. Ja ne jotka olettavat olevansa hyvännäköisiä, on juuri näitä "minä-haluan-nyt-heti-tai-muuten"- naisia :)

Paikkakunnan vaihdolla en todellakaan ajatellut Kainuuta, rehellisiä jos ollaan ni pysy vaan kaukana, täällä ei oo yhtään mitään ja ne itsemurhatilastot on moiset olleet jo useamman vuoden ajan. Itekki häivyn tästä koulun alkuun mennessä Lappiin enkä takas tule! Asut kai nyt Kuopiossa? Miten ois Jyväskylä? Tampere? :) En mä usko että niin kauas ku meksikoon pitää emäntää lähtä hakemaan, löytyy se lähempääki.

Ette kai oikeesti tuosta kuvasta pidä?

Ei ole kummosia pisteitä saanut hotornotissa. Eli 8.0.

Äänet jakautuneet näin:
        1 - 11%
        2 - 11%
        3 - 11%
        4 - 7%
        5 - 22%
        6 - 9%
        7 - 6%
        8 - 9%
        9 - 7%
        10 - 7%

Eli kolmanneksen mielestä 1-3 asteikolla 1-10. Ja 62% mielestä alle keskitason...

Saan useimmilla muilla kuvillani paljo paremmat pisteet.

Eli siis ihmettelen kuvakommentteja tällä palstalla. Vai onko suomalaisilla vaan paljo parempi maku kuin usalaisilla..?

• Marielle82
        Travis kirjoitti:

Ette kai oikeesti tuosta kuvasta pidä?

Ei ole kummosia pisteitä saanut hotornotissa. Eli 8.0.

Äänet jakautuneet näin:
        1 - 11%
        2 - 11%
        3 - 11%
        4 - 7%
        5 - 22%
        6 - 9%
        7 - 6%
        8 - 9%
        9 - 7%
        10 - 7%

Eli kolmanneksen mielestä 1-3 asteikolla 1-10. Ja 62% mielestä alle keskitason...

Saan useimmilla muilla kuvillani paljo paremmat pisteet.

Eli siis ihmettelen kuvakommentteja tällä palstalla. Vai onko suomalaisilla vaan paljo parempi maku kuin usalaisilla..?

Laitoitko kuvasi sinne? Voin sanoa että jotkut vaan plärää siellä eivätkä anna rehellistä mielipidettä. Ja joku 1000 kuvan jälkeen ei ees enää ÄLYÄ kuka on hyvännäköinen ja kuka ei.

Elä vaan sano että sulla on itsetunto-ongelma? Mun mielestä oot hyvännäköinen mies. Piste. Ja se oli silkka totuus.

Saanen vielä loppuun huomauttaa että usalaisilla ei oo MITÄÄN makua. Todella tylsää porukkaa ;)

• Marielle82 kirjoitti:

Vastasin tekstareihin kun oli tylsää = olin palaamassa junalla "treffeiltä". Kiinnosti mitä tapahtuu. Kun kerta olin ilmotuksen pistänyt niin ois kai hölmöö ollu jos ei ees vastaa saapuneisiin viesteihin. Mikään vastauksista ei ollu sellanen että ois hirveesti kiinnostanu vastata. Melko tylsiä latteuksia heittelivät. "Oletko koskaan kokeillut laittaa soijajauhetta hernekeittoon - toimii". Vastaus josta olisin kiinnostunut olisi ollut esim muotoa nimi, paikkakunta, harrastukset, numero.

Eka numero jonka baarissa naiselta sain niin vastasin 4 viikon päästä. En saanut vastausta. Olin samana iltana saanut toisenkin numeron, en ole vieläkään vastannut. Mutta se olikin lähdössä Puerto Ricoon tai Romaniaan. En oikein tiedä miksi luulen että se oli jompi kumpi noista, melko erilaisen kuulosia sanoja nuo on. Mutta Tiia Mikkelistä jos näet tämän, niin laita vaan mailia.

Yleisin selitys mikä naisilta tulee, jos mitään ees tulee, on että "olemme liian erilaisia". No hui. Harvoin se minua on haitannu kummosesti. Harvapa sitä minunlainen ylimielinen voikaan olla. Edellinen selitys kuului about näin: "olet lämmin ihminen, minä en ole, en ole se mitä etsit." Olisi vaan sanonut että minä en ole se mitä etsii, tai me ei olla sitä mitä me etsimme.

"From childhood's hour I have not been
        As others were; I have not seen
        As others saw; I could not bring
        My passions from a common spring.
        From the same source I have not taken
        My sorrow; I could not awaken
        My heart to joy at the same tone;
        And all I loved, I loved alone."
        - Edgar Allan Poe

Tyhjyys on melko yhtäläinen kaikkialla. Paperia taivas, paperia maa, jne.

• Joplin
        Travis kirjoitti:

Vastasin tekstareihin kun oli tylsää = olin palaamassa junalla "treffeiltä". Kiinnosti mitä tapahtuu. Kun kerta olin ilmotuksen pistänyt niin ois kai hölmöö ollu jos ei ees vastaa saapuneisiin viesteihin. Mikään vastauksista ei ollu sellanen että ois hirveesti kiinnostanu vastata. Melko tylsiä latteuksia heittelivät. "Oletko koskaan kokeillut laittaa soijajauhetta hernekeittoon - toimii". Vastaus josta olisin kiinnostunut olisi ollut esim muotoa nimi, paikkakunta, harrastukset, numero.

Eka numero jonka baarissa naiselta sain niin vastasin 4 viikon päästä. En saanut vastausta. Olin samana iltana saanut toisenkin numeron, en ole vieläkään vastannut. Mutta se olikin lähdössä Puerto Ricoon tai Romaniaan. En oikein tiedä miksi luulen että se oli jompi kumpi noista, melko erilaisen kuulosia sanoja nuo on. Mutta Tiia Mikkelistä jos näet tämän, niin laita vaan mailia.

Yleisin selitys mikä naisilta tulee, jos mitään ees tulee, on että "olemme liian erilaisia". No hui. Harvoin se minua on haitannu kummosesti. Harvapa sitä minunlainen ylimielinen voikaan olla. Edellinen selitys kuului about näin: "olet lämmin ihminen, minä en ole, en ole se mitä etsit." Olisi vaan sanonut että minä en ole se mitä etsii, tai me ei olla sitä mitä me etsimme.

- Edgar Allan Poe

Mielestäni sanoin jotain sinnepäin että olemme ehkä liiankin samanlaisia. Miksi pitää joka hetki alleviivata sitä miten erilainen olet, jotain ihan muuta kuin muut? No kerronpa sitten totuuden, olet varmaan normaalein, tavallisin, kyllä vaan, taviksin mies mun ihmissuhteistani. Eikä se ole välttämättä mikään negatiivinen piirre sussa. Ehkä odotin ihmistä joka uskaltaa heittäytyä täysillä mukaan tuntemaan, näkemään, kokemaan. Eikä kolmansillakin treffeillä vielä sivusta tarkkailemaan..ja miettimään että jos sittenkin se Mikkelin Tiia...

On meissä yksi iso ero. Olen yksin mutten yksinäinen. Viihdyn helvetin hyvin omassa seurassani. Mun elämässäni ei ole tyhjyyttä, vaan mielikuvitusta. En alleviivaa ympärilläni tylsyyttä ja rumuutta vaan nään asioissa kauneutta ja optimismia. Ole marsista jos haluat, mä olen sitten uranukselta.

• Marielle82
        Travis kirjoitti:

- Edgar Allan Poe

No joo onhan se ymmärrettävää ettei nappaa vastata jos tulee ns. "tyhmä" viesti. Sitte ei kannata vastata neljänkään viikon päästä. Jos aikoo jotain tehdä ni se tehdään heti :) Ehkä se hernekeittosoija- kommentin oli tarkotus tehä vaikutus sun runolliseen puoleen :D

"Yleisin selitys mikä naisilta tulee, jos mitään ees tulee, on että "olemme liian erilaisia". No hui. Harvoin se minua on haitannu kummosesti. Harvapa sitä minunlainen ylimielinen voikaan olla. Edellinen selitys kuului about näin: "olet lämmin ihminen, minä en ole, en ole se mitä etsit." Olisi vaan sanonut että minä en ole se mitä etsii, tai me ei olla sitä mitä me etsimme."

Ehkä hän kerta kaikkiaan ei halunnut loukata sun tunteita liikaa antamalla pakit. Tai siinä pelossa että ootki hörhö joka alkaa laittelemaan perään jotain että "haista v*ttu h*ora" yms ku antaa pakit. Sitäkin tapahtuu.

- Edgar Allan Poe

Tuo on mun nuoruutta ihan täysin, todella kaunis kirjoitus :) Elämä opettaa, muuttaa, muokkaa ja heittelee. On vaan pysyttävä perässä.

Sun ei tartte muuttua, eikä masentua siitä että oot erilainen. Elämäsi nainen vaan ei välttämättä katsele deitti-ilmoja.

• Hese

Olen lukenut tämän ketjun läpi. Tunnut erittäin rasittavalta tyypiltä. En ihmettele, jos naiset ei kiinnostu. Elämä ei ole analyysia, elämä ei ole elämän hallintaa. Onko vika naisissa, deittikulttuurissa vai sinussa? Relaa vähäsen.

• leenuskainen

Olet etsinyt treffeissäkin seuraa jo vähintään puolitoista vuotta ja kun sinulle tuntuu noita yhteydenottoja tulevan, niin panee ihmettelemään että mitä ihmenaista oikein etsit. Luulisi sieltä jo sopivan löytyvän. Aistin aika paljon agressiivisuutta, yliyrittämistä ja niinkuin joku jo sanoikin, ylimielisyyttä.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe