protesti! :D

kesähymy

Liian vähän paikkoja, missä voi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen! Semmosia paikkoja, missä ei tarvitsisi mennä jotakin "iskemään" tai jonkun tulla iskemään.
Bileethän on hyvä paikka.. mutta siihen tulokseen oon tullu.. että siälä kuitenkin porukka enemmän haluaa vaan etsiä sitä yhden illan seuraa:o

18

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä niinkuin

protestoidaan..?

• only-me

Ehkä sun sitten, vastakkaisen sukupuolen tapaamisen toivossa, kannattaisi hakeutua paikkoihin, joissa on samanhenkistä porukkaa kuin sinä, tosin vastakkaista sukupuolta.
      Esimerkiksi jos olet urheilullinen (oletan, että olet tyttö), lähde futiskenttien reunoille norkoilemaan, skeittiparkkeihin tai rannalle. Jos olet kiinnostunut kirjallisuudesta, mene kirjastoihin tai kirjakauppoihin. Jos puolestaan kaipaat luonnonläheistä seuraa, lähde lenkille läheiseen metsään tai vaikka koirapuistoon.
      Hyviä paikkoja tutustumiseen ovat myös kesäleirit, kesätyöpaikat, koulu, kotibileet-kuten sanoit-, kahvilat, sekä kaikenlaiset paikat, joissa ollaan, eikä vain käväistä.
      Käytä mielikuvistustasti ja kulje silmät auki! :)

• kesähymy

Kiitos ehdotuksista! :D

Oikeestaan vaan rasittaa se.. että kyllä vaikka käykin niin monissa paikoissa noista.. sielä ei koskaan tapahtu mitään! Vaikka no ei kannata sanoa ei koskaan ;D
        Oikeestaan en ees oo epätoivonen. Oon vaan sitä mieltä, että liian vähän järjestetään nuorille kaikennäkösiä yhteisiä halpoja reissuja :)

• lost_n_found

Totta on! Etenkin meille yläasteen lopettaneille ja vielä alaikäisille on liian vähän tapahtumia missä voisi tutustua ihmisiin o.O

• kesähymy

Yläasteen jälkeinen ikä.. eli lukion ykkös ja kakkosluokka on hankalaa ikää.. kun mihinkään ei pääse (paitsi tuurilla ;D) mut käytännössä ei pääse, koska on alaikänen ja yläasteelaisten jutut tuntuu vähän taakse jääneiltä. :)

• kesähymy kirjoitti:

Yläasteen jälkeinen ikä.. eli lukion ykkös ja kakkosluokka on hankalaa ikää.. kun mihinkään ei pääse (paitsi tuurilla ;D) mut käytännössä ei pääse, koska on alaikänen ja yläasteelaisten jutut tuntuu vähän taakse jääneiltä. :)

Sen jälkee ei tullu mentyy minnekkää, ja nyt kyl vähä kaduttaa et ei tullu haettuu isoskoulutuksee, sillä riparilla oli hienoja ihmisiä, hyvä yhteishenki. Semmoista jää kaipaamaan :)

• kesähymy
        Tassu89 kirjoitti:

Sen jälkee ei tullu mentyy minnekkää, ja nyt kyl vähä kaduttaa et ei tullu haettuu isoskoulutuksee, sillä riparilla oli hienoja ihmisiä, hyvä yhteishenki. Semmoista jää kaipaamaan :)

Kyllähän sitä tommoset jutut voi jäädä vaivaan.. mut mikset hae nyt sinne isoskoulutukseen?? Kyllähän sitä voi mennä ainakin 18-vuotiaaks asti isoseks..:)

Ja ei oo koskaan liian myöhäistä alottaa käymään jossain!! :)

• kesähymy kirjoitti:

Kyllähän sitä tommoset jutut voi jäädä vaivaan.. mut mikset hae nyt sinne isoskoulutukseen?? Kyllähän sitä voi mennä ainakin 18-vuotiaaks asti isoseks..:)

Ja ei oo koskaan liian myöhäistä alottaa käymään jossain!! :)

Toihan pitäs laittaa vakavaaa harkintaa :) Kiitos neuvosta, ei sit tiiä vik lähtiski vaik en oikee tiiä uskallanko, ku ei musta taidakkaa olla semosee :(

• kesähymy
        Tassu89 kirjoitti:

Toihan pitäs laittaa vakavaaa harkintaa :) Kiitos neuvosta, ei sit tiiä vik lähtiski vaik en oikee tiiä uskallanko, ku ei musta taidakkaa olla semosee :(

Tottakai susta on! Oon ollu niin erilaisten isosten kanssa leirillä.. uskon, että sä kyllä olisit monta kertaa parempi kun ne XD
        Ja siitähän siinä juuri on kysymys, että kaikki kelpaa isoseks ja sinne otetaan jokainen ihminen mitenkään luokittelematta :)
        Että hae nyt vaan sinne leirille. Sielä saa aina uusia kavereita ja oon VARMA että sitten kun sieltä leiriltä tuut, niin et ainakaan kadu sitä :P Tai no en tietysti tiedä mimmosia rippileirejä teilläpäin on :o Mut täälä on ainakin mukavia. Ja yleensäkin monet leirit on kivoja. Sielä syntyy yhteishenki ja mistä sitä tietää jos syntyy vähän muutakin ;)

Mieti nyt kuinka tyhmältä kuulostaa että en uskaltanut mennä :DD Kyllähän se jännittää, että haltsaako ne hommat, mutta meillä ainakin kaikki käytiin etukäteen läpi jne..
        ELI SINNE VAAN!! :))

• kesähymy kirjoitti:

Tottakai susta on! Oon ollu niin erilaisten isosten kanssa leirillä.. uskon, että sä kyllä olisit monta kertaa parempi kun ne XD
        Ja siitähän siinä juuri on kysymys, että kaikki kelpaa isoseks ja sinne otetaan jokainen ihminen mitenkään luokittelematta :)
        Että hae nyt vaan sinne leirille. Sielä saa aina uusia kavereita ja oon VARMA että sitten kun sieltä leiriltä tuut, niin et ainakaan kadu sitä :P Tai no en tietysti tiedä mimmosia rippileirejä teilläpäin on :o Mut täälä on ainakin mukavia. Ja yleensäkin monet leirit on kivoja. Sielä syntyy yhteishenki ja mistä sitä tietää jos syntyy vähän muutakin ;)

Mieti nyt kuinka tyhmältä kuulostaa että en uskaltanut mennä :DD Kyllähän se jännittää, että haltsaako ne hommat, mutta meillä ainakin kaikki käytiin etukäteen läpi jne..
        ELI SINNE VAAN!! :))

Miten sihen enää vois hakea :p? Mua alko jonki verran kiinnostaa toi tosissaa :)

Sä kesähymy kirjottelet tääl aika lailla, sun kannattas varmaa rekisteröidä toi nimimerkki, sä oot tosi järkevä:) kiitos viel.

• kesähymy
        Tassu89 kirjoitti:

Miten sihen enää vois hakea :p? Mua alko jonki verran kiinnostaa toi tosissaa :)

Sä kesähymy kirjottelet tääl aika lailla, sun kannattas varmaa rekisteröidä toi nimimerkki, sä oot tosi järkevä:) kiitos viel.

Heh kiitos :) Joo oon miettiny tota rekisteröimistä ^^ Ei oo vaan tullu tehtyä.. ku en ihan tarkkaan tiedä miten tehdään ja maksaako se jotain? Tossa varmaan kyllä on ohjeet, mut ku ei näistä koskaan tiedä, et mitä kaikkia juttuja noissa on takana. Mutta ehkä sitä voiski rekisteröityä :)

Sitten asiaan.. no siis varmaan isoseks pääset ihan vaan kun vaikka soitat sinne seurakunnalle, missä oot itte rippikoulun käyny.. tai johonki lähimpään seurakuntaan :) Ja voit varmaan mennä käymäänkin siä.. ne varmaan antaa sit enemmän tietoa :)

• kesähymy kirjoitti:

Heh kiitos :) Joo oon miettiny tota rekisteröimistä ^^ Ei oo vaan tullu tehtyä.. ku en ihan tarkkaan tiedä miten tehdään ja maksaako se jotain? Tossa varmaan kyllä on ohjeet, mut ku ei näistä koskaan tiedä, et mitä kaikkia juttuja noissa on takana. Mutta ehkä sitä voiski rekisteröityä :)

Sitten asiaan.. no siis varmaan isoseks pääset ihan vaan kun vaikka soitat sinne seurakunnalle, missä oot itte rippikoulun käyny.. tai johonki lähimpään seurakuntaan :) Ja voit varmaan mennä käymäänkin siä.. ne varmaan antaa sit enemmän tietoa :)

rekisteröityminen ei maksa mitää, ja on ihan helppoa. siin on selkeet ohjeet, ja mailiosote tulee mukana, vaik sitä ei ees tartte käyttää. ja toi riparijuttu kuulostaa kivalta :) olin ite isoskoulutuksessa 2 vuotta, mutta ujouden takia ei mulla ollu koskaa aikomustakaa mennä (ainakaa jos en sais kaveria) mutta koulutus oli tosi hauska. :)

• kesähymy
        dreamland kirjoitti:

rekisteröityminen ei maksa mitää, ja on ihan helppoa. siin on selkeet ohjeet, ja mailiosote tulee mukana, vaik sitä ei ees tartte käyttää. ja toi riparijuttu kuulostaa kivalta :) olin ite isoskoulutuksessa 2 vuotta, mutta ujouden takia ei mulla ollu koskaa aikomustakaa mennä (ainakaa jos en sais kaveria) mutta koulutus oli tosi hauska. :)

... vielä, että kun rekisteröidyn.. tuleeko koko nimeni jonnekkin näkyviin kaikkien nähtäväksi?

• YksinäinenVaeltaja
        kesähymy kirjoitti:

... vielä, että kun rekisteröidyn.. tuleeko koko nimeni jonnekkin näkyviin kaikkien nähtäväksi?

Ei tule jos ei itse halua, siinä saa vapaasti näyttää mitkä tiedot näyttää muille

• Nimetön
        YksinäinenVaeltaja kirjoitti:

Ei tule jos ei itse halua, siinä saa vapaasti näyttää mitkä tiedot näyttää muille

Toi vanha nikki ei vaan käyny nimimerkiks :(

• iltasade
        Nimetön kirjoitti:

Toi vanha nikki ei vaan käyny nimimerkiks :(

En saanut ensin nimimerkkiä vaan näkyviin.. :)

• iltasade kirjoitti:

En saanut ensin nimimerkkiä vaan näkyviin.. :)

Näinkö asia nyt on :)?

• iltasade
        Tassu89 kirjoitti:

Näinkö asia nyt on :)?

Kyllä on! :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7217
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3391
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      150
      1665
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      291
      1583
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1365
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      240
      1184
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe