Kuinka monta sivua kussakin suomennetussa Potter-kirjassa on? Huolestuttaa kun luen poikaystävälleni ääneen kirjoja, että milloinkas se yli 1000 sivun suomennos tulee vastaan.. :)
Sivumäärät
6
4561
Vastaukset
- caara
Se 1000 sivuinen on 5 kirja.. Eli feeniksinkilta..
- Velma
Uusin eli kuudes kirja on selvästi lyhyempi kuin kaksi edellistä. :)
- Sugarcube
Siinä sulle sitten luku-urakka. Onhan tuo neljäs kirjakin jo aika paksu eepos, sivumäärä lähemmäs 800.
Sori, mutta pakko kysyä: Miksi sinun pitää lukea kirjat ääneen poikaystävällesi? Eikö hän itse osaa lukea? :>Ollaan just neloskirjassa ja luen koska haluan että tämä miehenikin sivistyy edes joltain osin kirjallisuudenkin parissa. Ja Potter on todettu hyväksi.
Osaa se toki lukea mutta mokoma nukahtaa jo ensimmäisellä sivulla, laiska, mies ja amiksen arvonsa tunteva niin voiko sellaiselta edes vaatia että mokoma lukisi muuta opusta kuin "autostereoiden asennus"? ;)- bat_pateman
Vispilä kirjoitti:
Ollaan just neloskirjassa ja luen koska haluan että tämä miehenikin sivistyy edes joltain osin kirjallisuudenkin parissa. Ja Potter on todettu hyväksi.
Osaa se toki lukea mutta mokoma nukahtaa jo ensimmäisellä sivulla, laiska, mies ja amiksen arvonsa tunteva niin voiko sellaiselta edes vaatia että mokoma lukisi muuta opusta kuin "autostereoiden asennus"? ;)Kylhä mie amiksesta just valmistunu äijä luen pottereita ja koska luin itseni ELEKTRONIIKKA-ASENTAJAKSI, en viitsisi mokomaa asennus-ohje roskaa edes vilkaista, kun on sentään MAOL-taulukot ja Potter... Siinä kaks hyvää syytä olla lukematta asennus-ohjeita...
VK:335
SK:265
AV:456
LP:768
FK:1050
PP:698
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893