Saako näihin autonavigointi käyttöön tarkoitettuihin edullisiin gps laitteisiin myös merikarttoja? Vai onko ylipäänsä olemassakaan semmoisia yhdistelmä gps paikantimia jota voisi käyttää sekä autossa että veneessä?
GPS
5
1095
Vastaukset
- koko
juttu. Pieninäyttöisillä ( "halvoilla" ) auto-
laitteilla ei ole mitään tekemistä merellä
navigoinnin kanssa. Se on kiinni juuri siitä
näytön koosta. Pitää olla ainakin 5-6 tuumaa,niin
toimii kohtalaisesti merikortin apuna.Veneisiin myydään 6 - 8 tuumaisia. Mutta ei kai autoihinkaan alle 5 -tuumaisia ole. Valitsee vaan autolaitteesta sellaisen mahd. ison ja sitten loppu on kiinni ohjelmistosta.
- Vaihtoehto
Garmin Quest
Autokäyttöön kartaksi City Navigator Europe,
merelle/järvelle Blue Chart Atlantic v.8- F115
Garminilla on muitakin laitteita joihin saa sekä meri- (BlueChart) että maantiekartat, esim GPSMAP 276C.
- ggg
F115 kirjoitti:
Garminilla on muitakin laitteita joihin saa sekä meri- (BlueChart) että maantiekartat, esim GPSMAP 276C.
semmoinenkin kuin gpsmap 60csx. mulla semmonen ja oon ollut tyytyväinen. lisävarusteena pitää tietysti olla blue chart karttaohjelma, joka ei kovin edullinen ole, mutta hintansa väärtti. Sillä pärjää merellä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154