Ylös, ulos ja lenkille! Eikö sauvakävely tunnu jo liian kevyeltä? Seuraava askel on ottaa rautakanget (6,2-kiloiset) niin teho aina vaan paranee!
Kilpailutkin on Mustialassa 18/8...
Luin täkäläisestä iltalehdestä Suomen kaikkien eriskummallisten kilpailulajien kesäohjelmasta.
Mm. se tunnettu akankantokilpailu.
On saappaanheittokilpailu, missä Nokian saappaat lentävät mahdollisimman kauaksi.
Nyt voi heittää myös Nokian kännyköitä omassa kilpailussaan.
On jalkapallo-ottelu suolla, saunakilpailu, pussauskilpailu, laulumaratooni, vesihölkkä, heinänniittokilpailu...
Melkein tekisi mieli lähteä huutosakiksi johonkin kilpailuun!
Rautakankikävelylle
8
466
Vastaukset
- Catleija
Ihanaa kansanhuvia tällainen on Suomen suvessa. Ei me sentään ihan tosikkokansaa olla. Tulevat ulkomailtakin pällistelemään ja kilpailemaan. Mahtaisinko tuossa kännykkäheitossa pärjätä, kun koulussa aina voitin pallonheittokisan.
- Anskuliini
hyväksi sääskentappajaksi, joten mulla on mahdollisuudet voitaa sääskentapon SM-kisat vai oliko ne peräti MM-kisat?
Anskuliini kirjoitti:
hyväksi sääskentappajaksi, joten mulla on mahdollisuudet voitaa sääskentapon SM-kisat vai oliko ne peräti MM-kisat?
Joskus yrittivät saada lopetettua sääskentapon PM kisat, kun kuulemma on eläinrääkkäystä ja sopimatonta ;-)
Vein kerran espanjalaiset ystäväni katsomaan eräässä suomalaiskylässä paikallisia saappaanheittokisoja. Kaveri olisi ollut haka heittämään, mutta kun satoi ja osallistumismaksukin oli 5 eu, ei hän innostunut voittamaan kisoja ;-) naureskeli, että suomalaiset ovat lähes yhtä hulluja kuin espanjalaiset härkäjuoksuineen.
- Rautakankikävelylle
Tietysti kannustamaan ja ottamaan oppia!
- miia6
tämä kankijuttu? En ole kuullutkaan,
minkäläiset ne ovat ja mistä sellaisia voi ostaa
Olis ihan kiva juttu kokeilla.terv.- Turisija
En ole kylläkään punninnut kankea. Tuskin ovat kaikki kanget niin samanpainoisia, että läpäisisivät Olympialaisissa kontrollia?
Sen verran työlästä on kangen punnitseminen vanhalla kalapuntarilla, että enpä viitsi tuota tehdä! varmaankin voi ostaa rautakankeja :)
Paino oli noissa ruotsalaislehdissä. Ehkä se on jonkunlainen rautakankien normaalipaino.
Ja kilpailu on Mustialassa 18/8 lehden mukaan.
- vähän nuorempi
Eiköhän noi rautakanget ole jo vähän liian painavia yli 60-vuotiaille?Taitais ranteet hyytyä vaareilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947