Miksi kaikkialla kohistaan, että tulevassa seitsemännessä kirjassa kuolee 2 päähenkilöä vaikka mielestäni Rowling ei ole (ainakaan suoraan) sanonut niin? Noi pohdinnot on aika pointittomia kun ne perustuu Ilta-Sanomien "virheelliseen" uutiseen(?) Siis sillä uutisella tyyliin perusteellaan Harry kuolee-Harry ei kuole juttuja vaikka Rowlingin sanomisista ei oikeastaan voi päätellä oikein mitään syvempää. No Row on fiksu kun saa loppujen lopuksi erittäin pienellä paljastuksella näin suurta hälinää tulevasta kirjastaan.
"Rowlingin mukaan kauan sitten kirjoitettu viimeinen luku on muuttunut lievästi, ja kaksi henkilöä kuolee, vaikka heidän ei ollut alunperin tarkoitus kuolla. Yhdelle henkilölle Rowling on tosin suonut huojennusta."
Tuosta saamme tietoon ainoastaan sen, että kaksi sellaista henkilöä kuolee joita Row ei alunperin ajatellut tapettaviksi (ja sen että Row on tullut julmemmaksi hahmojaan kohtaan).
Ei sellaisesta, että Row päättää kirjoittaa 2 kuolemaa lisää, saa kummempia aineksia spekulaation. Emmehän me tiedä onko siinä sitten ollut jo valmiiksi vaikka 50 kuolemaa ja kuinka moni heistä on päähenkilöitä. Tämmösen pohjalta sitten päästettiin ilmoille huima uutinen: Harry saattaa kuolla! No ei ole kovin kummonen uutinen kun Harryn kuoleman mahdollisuudesta on puhuttu ties kuinka kauan eikä tästä uudesta "paljastuksesta" voi oikein päätellä suuntaan eikä toiseen.
Kyllähän Rowlingin sanomisista sen saa selville, että ainakin 2 henkilöa kuolee mutta ei tiedetä montako lopulta ja kuinka moni päähenkilö. Eli otsikko: "Seuraavassa Potterissa kuolee 2 päähenkilöä" tuntuu hauskalta mutta kai ne voivat sellaisen uutisoida kun Row ei ole tuollaista väitettä kieltänytkään.
Ja se "yksi hahmo on saanut huojennusta" vaikuttaa hiukan avoimelta. Joku ei menetäkään raajaansa? Joku jää henkiin eikä kuolekaan? Tai joku kuoleekin eikä saa ankeuttajan suudelmaa?
Oon aika varma, että Row on pukenut tälläisen "mitättömän" ja avoimen paljastuksensa tarkoituksella tälläiseen isompaan valepukuun fanien päänsäryksi. :D Tai siis no media auttaa.
Epäselvää uutisointia
4
461
Vastaukset
...tässä on yritetty jankuttaa, et kyse ei välttämättä ole päähenkilöistä ja et ne ei ole välttämättä ainoat jotka kuolee ja et joku puolestaan saa armoa/armonaikaa..Kukaan ei tiiä mitä tapahtuu ennen kun kirja ilmestyy..
- Sama
No ei ole siltä näyttänyt yleisesti. :P
- neitiii
Sama kirjoitti:
No ei ole siltä näyttänyt yleisesti. :P
mä tiedän kuka siinä kuolee viimesessä jaksossa, Kaksi henkilöä.. eli Harry ja Dumbledore! koska oon lukenu enkku sivuilta juonipaljastukset. Näin se vaan on väittäkää mitä haluutte mut tuuttepahan näkemään!!!
neitiii kirjoitti:
mä tiedän kuka siinä kuolee viimesessä jaksossa, Kaksi henkilöä.. eli Harry ja Dumbledore! koska oon lukenu enkku sivuilta juonipaljastukset. Näin se vaan on väittäkää mitä haluutte mut tuuttepahan näkemään!!!
on jo kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081