Millainen peppu on pop?

pepputar

Olenpa tässä pohdiskellut mimmoinen peppu teistä miehistä on pop?

Itse olen hieman epävarma peppuni suhteen vaikka positiivisia kommentteja "muka herkullisesta" peppustani olen saanut. Omistan tälläisen lattarimaisen pyöreän ja melko ison pepun (Lopez ja Shakira -linjaa). Toisiin naisin verrattuna tätä peppua ja sen pyöreyttä piisaa varsinkin kun muuten olen ihan normaalivartaloinen, jopa sirokin nainen. Rinnatkin on suht isot kokooni nähden. Toisinaan vaan tunnen itseni "todella naiseksi" laihojen ystävieni seurassa. Vaikkakin se on kyllä ihan kivaa, mutta välillä mietin mikä miehiä mielyttää. Ehkäpä meille kaikille on ihalijansa :)

Niin kuin tämä olisi maailman suurin murheeni, mutta kiinnostaapa vaan kysyä millainen peppu mielyttää. Hauskaa kesää kaikille :)

16

2632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka

sopii kantajalleen

• adrianleewerkuhn

Riippuu pepun kantajasta...

Mutta, jos pelkkää peppua tuumitaan, niin ehdottomasti juuri hienosti kuvailemasi "lattarimaisen pyöreä ja melko iso peppu".

Myös solakampi sopii, hieman mielen- ja vähän muunkin vireydestä riippuen.

Summa Summarum: Riippuen puutteen asteesta melkein mikä tahansa käy (paitsi luiseva fitness-peppu).

Aihe on senkaltainen, että se saa allekirjoittaneen kovassa elämän koulussa ahavoituneet aistit huomaamatta ja helposti herkistymään.

• Mies63

No sellainen tietysti, jonka kantaja menee mun eteen alasti nelinkontin ja tarjoo peppuaan pamputettavaksi....! ;D

• naturan demanto

Kuten sanoit, kaikille pepputyypeille lienee varmasti omat ihailijansa, mutta minua miellyttää eniten juuri tuollainen "lopez-peppu", enkä usko olevani mielipiteineni suinkaan ainoa.

• ewljo-öa

peppu pahin ja jos vielä roikkuu, syväkyykkyä ja maastanostoja kehiin vaan niin hyvää tulee.

• hassuu semiotiikkaa et lattarimainen (latino) perse on herkku ja lattaperse not!

• pepputiirari

Omaa silmää miellyttää kiinteä ja pyöreä peppu. Koolla ei periaatteessa ole mitään väliä, kunhan se sopii muuhun kroppaan. Eli muoto ratkaisee ja kiinteys siinä samassa. Kuntosalilla näkee aika kivoja peppuja :)

Tuohon erääseen ylempään kommenttiin, jossa sanottiin, että ei kiinnosta fitness-naisten luiset peput (tai jotain siihen suuntaan) on pakko sanoa, että ko. kaveri ei ole ilmeisesti koskaan nähnyt fitness-naista muulloin kuin telkussa. Kisoissa niillä on tosi pieni rasvaprosentti, mutta "siviilissä" on rasvaa ihan normaali määrä kuntoilevalle naiselle. Ja silloin se pebakin (ja reidet tietty) näyttää lähinnä isolta! Mutta erittäin hyvän muotoiselta! :)

• CharlieChaplin

Naisella pitääkin olla peppua! Jos katsoo esim. missi vartaloita joiden lantiot on yhtä kapea kuin selkä ei mielestäni ole hyvännäköinen! (mun mielipide) tykkään kyllä sun pepusta tiukoissa farkuissa ja yleensä tulee sellaisia salaa katseltua, kerrankin kävelin vahingossa liikenne merkkiin kaupungilla katsellessani.......

• neiti..

"Jos katsoo esim. missi vartaloita joiden lantiot on yhtä kapea kuin selkä ei mielestäni ole hyvännäköinen!"

Niin suomalaiset naiset ovat todellakin nykyään niin tasapaksuja, se on totta, ja vaikka on leveä lantion, sitten ei ole minkäänlaista pepaa.

• rakenne

on tärkein, kuka tykkää kapeammasta kuka muhkeammasta. Treenattu on aina parempi, silti rasvaakin saa olla.

• hossi

ja ainoastaan naisen peppu :)

• n niinkuin

Ei tarvitse olla mikään iso perse että olisi seksikäs, miehet tykkää mun pienestä ja kiinteästä pepusta. Jennifer Lopezinkin persettä aina joudutaan kuvissa pienentämään, iso pylly on hyi.

• fww.

Sellanen sopiva. Se pitää nähdä livenä.. Näytä mulle omas niin osaan kommentoida. Kaipa sunkin perseelle faninsa löytyy, jos se on nyt niin tärkeää että sun läskiperse näyttää hyvältä miesten mielestä. Pääasiahan on se että saat sieltä tortut väännettyä.

• sun takalisto

ei vois vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi

Iso peppu tuo iloa miehen elämään. Iso sen naisen pepun pitää olla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1682
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      64
      1142
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1045
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      107
      947
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      831
    Aihe