Tervehdys!
Tarvitsisin maatalouden erikoiskäyttöön avolavamaasturin. Seraavanlaisilla ominaisuuksilla.
Avolava johon saa tarvittaessa tavaraa noin 800-1000kg Lava voi olla ns. lyhyt eli lavan pituudella ei ole väliä.
Auton etupuolella tarvitsen hydraylisylinterin ja kiinnityslevyn. Eli autossa olisi oltava vähän samantyyppinen varustus kuin kunnallistekniikan parissa olevilla huotoautoilla joissa on lumentyntölevy edessä, joka voidaan nostaa ja laskea hydraylisesti auton sisällä olevista vivuista.
Alennusvaihteisto jotta pääsen noin 5km/h nopeuteen.
Neliveto. Vetotavalla ja lukoilla ei väliä.
Käytetty ikä noin 7-10v
Auton alla olisi hyvä olla ns. voiman ulosotto jos tämä on saatavilla. Tämän perään laittaisin vesipumpun. Onko kellään tietoa millä nopeudella tämä akseli pyörii jos moottorissa on kieroksia esim 2000 rpm/min
Auto voi olla rekistöröity ns. huoltoautoksi dieselveron takia
Kiitoksia tiedoista / vinkistä.
Käytetty avolavamaasturi
4
1176
Vastaukset
on rekisteröity pakettiautoiksi kaikki, ainakin minun tietääkseni... Voiman ulosottoa ei ole vakiona missään (tietääkseni), mutta sen voi jälkeenkin päin ainakin toyota hiluxeihin asentaa, paikka sille on jakolaatikon kupeessa. Mahtaisiko jostain muusta toyotan maasturista passata suoraan?
- hherhre
hilussa myös löytyy 4wd ja alennusvaihteisto
- vakiona
ulosotto, nimittäin Defenderissä.
- Avolavamies
Kaikista nelivetoavolavoista löytyy hydrauliikkaa lukuunottamatta esittämäsi asiat. Puuttuvan ominaisuuden saat autoosi, kun ostat kiinteistöhuoltofirmalta auton käytettynä. Aina joskus niitä näkee myynnissä, mutta jostain syystä niistä varoitellaan. Ovat kai olleet kovassa käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154