ostaa vielä hollantilaisen Volvon luettuaan
TM:n testin numerosta 13/06. Uskomaton määrä
vikoja. Vuodesta 80 lähtien, kun olen ajanut
japanilaisilla, neljä Mazdaa, yksi Vitara ja
kaksi Foresteria, niin niissä yhteensä ei ole
ollut niin pakjon vikoja, kuin tuossa Volvossa.
Oikeastaan ne japanilaistenkin viat teskittyivät
Vitaraan.
Kuka uskaltaa
9
1117
Vastaukset
- vioista
sen verran, että ei se nyt niin pahalle näyttänyt. Vikoja oli paljon, mutta joukossa ei ollut yhtään mekaanista vikaa joka tietää hyvää kestoiälle. Elektroniikkaviat ovat kyllä erittäin kiusallisia, mutta niistä on hyvät mahdollisuudet päästä eroon softan päivityksillä.
Eli tuo häiriöiden paljous ei olisi itselleni vielä syy jättää kyseinen malli kauppaan, mutta onnettomat tilat eivät kyllä innosta. Mutta todetaan nyt vielä, että tuonkin Volvon ostaa se jonka käyttötarpeisiin sen ominaisuudet sopii. - K.Ä.
Eihän Hollannissa ole Volvoja tehty aikapäiviin! Ei sillä, että valmistusmaalla mitään merkitystä olisi.
- Öövini
Hollanin paskojan.Jo 480 es tuulilasin kestotestissä oli kokoajan paskana.Ja susia on noi 440 ja 460 sarjalaisetkin.
- BeNeLux.
Nyt, kun mitään Volvoja ei valmisteta enää Hollannissa, mikä vaikutus sillä on ollut laatuun?
Mikä siitä Hollannista muuten tekee niin erikoisen paikan autonvalmistuksen kannalta? Rajan takana Saksassa, Belgiassa ja Ranskassa tehdään hyviä autoja. Olisiko sittenkin niin, ettei valmistusmaalla ole mitään tekemistä auton laadun kanssa...? Tänä päivänä Hollannissa tehdään Mitsubishejä? Mikä vika niissä on?
- rotokolla
aika moni, mutta hinnaltaan se on meikäläisille tavoittamattomissa.
- tietämätön33
Ko. testissä hoettiin koko ajan auton olevan "keskiluokan farmari"...mitä v***a? Esim Skokda Fabia farmarin tavaratila on huomattavasti V50:ä vetoisampi...Mikä on sitten pieni farmari?
Varasin autovuokraamosta lomareissulla Espanjaan farmariauton ja siellä sitä sitten lentokentällä meitä odotti V50. Kamat sai pääsääntöisesti ottaa sisään. Lastenvaunutkin meni peräloosteriin vain irrottamalla renkaat...- Lisää tuskaa:
Se Skoda on kaiken lisäksi alemman keskiluokan Farmari! Sådant är livet.
- Lisää tuskaa:
- tietämätön33
Lisää tuskaa: kirjoitti:
Kan du då nämna ett exempel av en farmarbil i småbilsklassen? Siis mikä on sitten pikkuauto? Minulle se on toistaiseksi V50...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634