Voitaisiin säästää 200 miljoonaa euroa vuodessa...
Nyt on aika toimia ja vaikuttaa itsekin.
Kuten varmaan tiedätte, Euroopan parlamentin käytannöksi on muodostunut, että koko laitos työntekijöineen ja kalusteineen muuttaa kerran kuukaudessa ranskalaisten vaatimuksesta muutamaksi päiväksi Brysselistä Strasburgiin. Tämän naurettavan karusellin kulut ovat 200 miljoonaa euroa vuodessa, joista 99% tulee muiden jäsenmaiden kuin Ranskan maksettavaksi!
Tätä käytäntöä vastustavat eu-parlamentaarikot eri maista keräävät nyt kansalaisten allekirjoituksia, jotta tämä typeryys ja rahojen haaskaus saataisiin lopetettua. He tarvitsevat miljoona allekirjoitusta tuekseen ja ovat saaneet kerättyä tähän mennessä yli 700 000 nimeä. Jos olet säästämisen kannalla, käy sinäkin pistämässä oma nimesi listaan osoitteessa www.oneseat.eu ;; jos pidät asiaa tärkeänä lähetä tätä viestiä eteenpäin, jotta saataisiin mahdollisimman paljon allekirjoituksia kerättyä.
(Kun klikkaat suomenlipun kohdalta, saat tekstin suomenkielisenä.)
(Sain yllä olevan viestin tänään sähköpostissa ja ajattelin, että asia saattaisi kiinnostaa teitäkin.)
Haluatko sinä vaikuttaa? EU-adressi
2
234
Vastaukset
- ii-li
...täyttä hulluutta. Kaiken lisäksi äskettäin uutisissa kerrottiin, että Srassbourgin kaupunki on petkuttanut EU:ta vuokrissa.
Olisin halunnut allekirjoittaa, mutta en halua antaa sähköpostiosoitettani. En siis voinut.
Haa! voinpa sittenkin. Minulla on yhä voimassa työpaikan sähköpostiosoite. - Siispä allekirjoittamaan!
Pääsen työpaikan sähköpostiin vielä kotikoneeltani. Kyllä sinne on tullut roskapostia, kun en ole enää itse ollut valvomassa ja panemassa lähettäjiä karanteeniin.- outo lintu
vielä ei ole ollut kiusaa roskapostista. saa nähdä mitä nyt. Hyvä asia kuitenkin, jos nuo nimilistat mitään auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927