Kiertelen sua kuin kissa kuumaa puuroa, ootko huomannu? Oot varmaan.. myös muut luultavasti. Kun sua ei näy, pystyn järkeilemään itseni rauhalliseksi, mutta kun tiedän sen hetken lähestyvän kun sinut nään, aistit voimistuu ja järki sumenee. Sumun hälvettyä olo on huumaantunut ja epävarma.. ootpa sekoittanut mut pahasti mies.
Järki hoi!
8
1290
Vastaukset
- joku
kuka, missä?
Ihan samalla tavalla mulle käy yhden naisen läheisyydessä. Ei kuule enää edes toisten puheita kun Hän ilmaantuu näkyviin. Ajatukset katoaa. Ihan pöhköä.
- minäsevaan
en tiedä onko se hyvä vai huono, mutta aloin kirjoittaa tänne suurinpiirtein samaan aikaan kuin sinä, minä mieheen ihastuneena ja sinä naiseen. Huojentavaa huomata, että joku muukin todella rimpuilee tunteidensa kanssa näin pitkään. Teitkö asialle ikinä mitään (..ehkä oletkin rimpuillut kymmenen eri naikkosen pauloissa tällä välillä..)?
Minä en, mutta minulla oli siihen myös hyvät syyt. Vaan eivät nuo asiat silti muuksi ole muuttuneet. Toivottavasti, molempien mielenrauhan vuoksi, emme törmää täällä enään niin usein :) minäsevaan kirjoitti:
en tiedä onko se hyvä vai huono, mutta aloin kirjoittaa tänne suurinpiirtein samaan aikaan kuin sinä, minä mieheen ihastuneena ja sinä naiseen. Huojentavaa huomata, että joku muukin todella rimpuilee tunteidensa kanssa näin pitkään. Teitkö asialle ikinä mitään (..ehkä oletkin rimpuillut kymmenen eri naikkosen pauloissa tällä välillä..)?
Minä en, mutta minulla oli siihen myös hyvät syyt. Vaan eivät nuo asiat silti muuksi ole muuttuneet. Toivottavasti, molempien mielenrauhan vuoksi, emme törmää täällä enään niin usein :)Noh, kyllä se on se yksi ja sama joka on piinannut mun päätä. Tosin se menee ohi vähitellen ja itse olen kai siinä tilanteessa että voisi siirtyä eteen päin kunhan löytää toisen johon kohdistaa näitä tunteitansa.
Niin, toivotaan ettei täällä tilittämässä, vaan ennemmin kertomassa kuinka onnellinen ihminen on :)
- Mitä...........
voi sanoa...kyllä yks nainen tekkee sama minulle..joka kertaa kun näkee hänelle...tänään oli aika kova...et minä kysyin hänelle jotakin..mutta ne sanat ei haluan tulla suusta ;) Voi olla että huomena uskalta sano nitä sanoja ;)
Laita joku pieni vinkki...tunnte merkkiä..mikä mies sekoita sun mieli...ja missä päin :)
On ites mies :) - Kysyjä.
Missäpä muualla, kuin Itä-Suomessa?=P!
- "Tunteilija"
sitten vaikka vastaisin.. olisikohan tämä keskisuomea.. juups, on se! Tää mies EI pyöri täällä, sillä hän on jalat maassa tyyppi.. toiminnan mies.. ei tällainen hupsu kuin minä. Vuosi/puolivuotta sitten minulla kai oli mahdollisuus, mutta aikaa on kai kulunut liian paljon. :( Järkeilinkö liikaa vai onko pelko liian vahva tunne?
- John Rambo
No eipä siinä. Sinä olet sellainen kun olet ja ole vaan ylpeä siitä. Kyllä sinä varmasti onnelliseksi tulet. Kunhan vain yritetään ensiksi tulla onnellisiksi itsemme kanssa, niin eiköhän me vielä jostain löydetä se oikea. Jos ei löydy niin onhan tässä elämässä muutakin tekemistä:).
Hauskaa kesää sinne Keski-Suomeen, täältä Itä-Suomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421