Ajattelin uusia kalustoani, nykyiset luistimeni kun ovat vuosimalli 98 Roller Derbyt, toiset renkaat ja laakerit menossa. Paikallisessa TopSportissa on tarjouksessa 200 e Rollerblade- luistimet 50% alennuksella.90 mm pyörillä, mallinimeä en nyt muista. Kysyisinkin, onk0 kellään kokemusta ko. merkistä, käykö kuntoiluun. Luistelen 16 -18 km lenkkejä.
Uusin kalustoa-mikä merkki
3
843
Vastaukset
- slim
voin suositella Rollerblade lighting mallia (90mm),
se ei taida olla sinun tarkoittamasi malli vaan seuraava koska tämän ovh hinta on n. 300e. Nämä lighting luistimet olivat tosi hyvät. Lue lisää juoksu&hiihto lehdestä. Itse käytän Rollerbladen kisakenkiä, lesti on hyvä "suomalaiseen" jalkaan.- ei löydy
Mistä niitä kilpakenkiä saa?. Siis muualta kuin Lahdesta.
- slim
ei löydy kirjoitti:
Mistä niitä kilpakenkiä saa?. Siis muualta kuin Lahdesta.
ei niitä mistään suomalaisesta kaupasta saa. Berliinin marathonin messuilta olen kahdet erilaiset ostanut. Valmistajan tai maahantuojan sivuilta löytynee tietoja kuka niitä välittää suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906